We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 5718.
Er is één lid die 100 draaiuren ervaring heeft met deze machine. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Gisteren de 57 eens goed getest, anderhalf uur onderweg om een schuddertje op te halen. Bij het terugkeren met de schudder viel me op dat de hef zeer veel moet bijsteken om op hoogte te blijven en bij stationair toerental bij aankomst thuis hem zelfs niet meer omhoog krijgt. Geef je gas, dan lukt het wel. Ik vermoed drie oorzaken, dichting hefdeksel vervagen (stond nat van de olie bij thuiskomt), interne lekkage ( zuigerveren vervangen?) , versleten hydrauliekpomp. Iemand ervaring met het vernieuwen van de dichtingen in de hef? Vind er bijna niks van terug in onderdelenboek?
Met dit druilerige weer en in afwachting van een nieuwe remcilinder maar eens begonnen om de ontbrekende stofhoes oo mn 5718 te vervangen. Ik denk dat het gelukt is, maar bij montagen van die 2 helften die rond de veerpoit zitten blijft er een spleet zichtbaar. Dus de 2 helften sluiten niet aan tegen eljaar. Ik zie dat aan dd andere kant dit ook zo is maar wou toch nog eens navragen hier. Is het ook normaal dat er speling zit op de veerpoot in horizontale richting? Als ik de wielnaaf vastneem kan ik de veerpoot in alle richtingen enkele mm's bewegen.
Beste liefhebbers, bij het verversen van de motorolie viel mn oog plots op een stukje darm dat boven op de waterpomp zit, maar, dat was afgestopt. Van zover ik kan afleiden komt er wel een slang, met dan daarin de thermostaat, naar de radiator en dan vertrekt er ook onderaan een slang van de radiator naar de waterpomp... en dan een stukje slang met bocht op de waterpomp... afgestopt... ik ga morgen de radiator zelf controleren,maar heeft iemand een tekening of foto van hoe het water van de waterpomp naar de motor gaat? Alvast bedankt.
Hallo, de accu's van onze tractor zijn nog geen 2 jaar oud, maar laatst wilde hij niet meer starten (rondgaan) en toen heb ik de accu's er uit gehaald, en bij bijde is het indicatorlampje zwart. Dit zou moeten betekenen dat ze opgeladen moeten worden. Dus ik ze opgeladen, op de langzame stand, tot ze vol waren. Alleen toen was het indicatorlampje nog steeds zwart ipv groen. Als je er mee probeert te starten gaat de startmotor heel even rond, en dan al niet meer. Nu vermoed ik dus dat de accu's kapot zijn, alleen dan hoort de controlelamp wit te zijn. Wat is hier het probleem?