Ford 8700
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik ga er sterk vanuit dat het wel zo is, en dat de cabine aangepast is. Deze heeft namelijk wel de cardanas van de 4wd uit het midden, en de enorm naar voren geplaatste vooras. Ik meende dat dit bij de TW serie anders was.
Dit is zeker een 8700 maar idd met aangepaste cabine!
Even ter info.
De eerste TW's hadden ook nog een ZF vooras waarvan het differentieel uit het midden lag.
In feite was de TW 20 niks anders als een 9700. Alleen de knoppen op de hendels in de cabine waren anders.
De TW 10 was ook niet veel anders als de 8700, al had de TW iets meer vermogen.
De TW 30 was het enige model dat wel echt nieuw was, ook al gebruikte hij hetzelfde motorblok als de andere TW's, maar dan met intercooler erbij op.
De TW X5 serie had wel een centraal aangedreven vooras.
Neemt niet weg dat je wel gelijk had dat dit idd een 8700 is met een Gen. ll dakje erop.
@skure
Het is geen originele 8700, deze heeft andere kappen/stickers dr op en deze cabines hebben ze nooit op een 8700 gebouwd.
dit is gewoon het dak van een genII dat men er heeft op gebouwd...
Als ik zeg dat zo is, dan is't zo e!