John Deere 4755
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Nu ligt er daar een hele hoop gras die je niet goed kunt verdelen en niet goed vast krijgt lijkt mij.
Joop3 deze kuilbaas weet wat die doet!
Coen, die komt er nog achter.
Simon, Als er niet zo veel komt maar je moet meteen op hoogte dan heb je niet veel keus.
Edwin +/- 12,5 ton.
Rick zie antwoord simon.
Hein, het is een 540 toeren verdeler en de trekker heeft alleen 1000 toeren....
En voor alle andere stuurlui; dit is geen tuppewaretrekker die je even omgooit, deze kuilbaas is de man die onder alle omstandigheden vaste en goed verdeelde kuilen maakt!
monster trekker Menno
Klinkt idd niet verkeerd!
mwa, met een 3 ton lichte deutz van 60 pk lukt en een goeie 30 kuub ongesneden gras red het zo niet.
het ziet er wel wat lullig uit zo maarja het resultaat twijfel ik niet over. Wij doen meestal als debult maar een paar meter langer wordt gewoon de ene helft van de wagen eerst lossen, en de andere helft er naast. duurt ff langer met lossen, maar met verdelen scheelt het wel een hoop.
Standaard 190.
Wat een machine, dat is echt een droomtrekker.
Hoeveel uur heeft die?
Elk seizoen?? Is dat niet wat overdreven? En dit type met PS is niet echt vergelijkbaar
Nee echt waar, maar da's wel zeker 20 jaar geleden. Waarom niet vergelijkbaar? Of je nu met een 4755 of 2040s constant van rijrichting wisselt en tegen de hoop aan het duwen bent. In mijn ogen zit daar weinig verschil in, maar kan het mis hebben.
Deze trekker heeft een powershift, dwz schakelen zonder te ontkoppelen, ook tussen voor en achteruit. De koppeling word amper gebruikt. daarnaast zit hier een perma clutch in en zelfs al zou je die gebruiken dan was je een hele slechte bestuurder als je die kapot zou krijgen.
Favorit; Dank U
Guus; Is te duur voor ons!
dX 11 Is de kuil te smal voor.
Kareltje 6500 uur Origineel
Guus Ja
Slager Een Veenhuis overleeft dit niet
Quote: "@Fendtvent94
Deze trekker heeft een powershift, dwz schakelen zonder te ontkoppelen, ook tussen voor en achteruit. De koppeling word amper gebruikt. daarnaast zit hier een perma clutch in en zelfs al zou je die gebruiken dan was je een hele slechte bestuurder als je die kapot zou krijgen "
Als je een gewone koppeling jaarlijks naar de gallemiezen kunt helpen dan zou me dat zelfs niet verbazen Menno.
Oke duidelijk
Ah oké, ik weet niet beter als dat die koppelingen het toch MINIMAAL 5000 uur wel uithouden. Maar grote factor is het werk en dus de linkerpoot... en zie uitleg thmtrader
Nou ik zie ze ook wel eens voor minder staan maar is voor ons niet bestemd.
Ik heb laatst de oude Rogedi ontmanteld en als ik dan zie hoe "gaaf" alles is (aandrijving) na een paar jaar achter de 4955 ben ik hier ook tevreden over! Als het lukt maken we hierachter nog een duwbord van de winter!
Dat denk ik ook! Heb ze wel gezien voor net onder de 10.
De kleinere duitsers hadden gewoon een droge platen koppeling.
Zoow, wijze woorden, is er toch ooit iets blijven hangen?
Maareuh serieus, die droge koppelingen houden het vaak wel iets langer vol dan een jaar...
Ja Wim, weet je hoe dat komt ? Dit is voor mij hobby... al dat andere is werk.
Ah, ik dacht dat dat alleen maar voor mij gold! Maar ik was toch weer beter in helemaal niets dan verwacht dus
Even een vraagje: Is dat een aparte koppeling of wordt er 1 of meerdere koppelingen van de toch al aanwezige powershift gebruikt als je het koppelingspedaal bediend?
de 4240S o.a. met quadrange heeft ook een aparte natte koppeling.
En de powrquad in de 60x0 serie's dan, hebben die ook een aparte koppeling voor het voetpedaal?
Another element of the John Deere long-life design concept, the PermaClutch 2 is an oil-cooled multi disc clutch. This reliable, self- adjusting main drive clutch features large diameter discs providing added mass and ample surface area to transfer power effectively. Cooled and filtered oil lubricates the clutch after each engagement to help prevent heat build up. You get long lasting performance and smooth modulated engagements
dus.