John Deere 8200
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
jaah, en dit was men 1ste dag en kende de trekker ng niet zo goed (voor de mensen die denken dat het nogal weinig opschiet)
haha das goe, ozze pa hee een half uur staan filmen en dees is het enige redelijke filmke en dan heb ik er nog het begin en einde van moette wegknippen XD
zou kunne
hoe zie jij dat ik geen vaste voet heb ?
Omdat ik soms hem in toeren hoor terugvallen en dan weer hoor toenemen, nogal kort op elkaar
Haazoo, in het begin van het filmpje is het wel zo maar dan hoor je het op en afschakelen van de powershift
Rijdt dat goed die powershift? Dat is toch gewoon op- en afschakelen met het hendeltje (+en-) zonder te schakelen e?
Jaa gaat wel goed, maar van f8 naar f9 schokt hy veel en van f12 naar f13 ook. Weet iemand daar een verklaring voor ?
Bij John Deer zou ik het niet weten. Een New Holland PowerCommand heeft dat ook van 12->13 dat is omdat hij dat van tandwiel veranderd en dan voel je ook een schok/overgang. Wrs zal dat iets gelijkaardigs zijn bij John Deere.
Al een geluk dat f12 voldoende snel is en f13 is meer voor op de baan, maar ik schakel naar f13 en dan voor dat de tandwielen verwisselen heel even in neutraal zetten en dan schokt hy niet.
StijnTheDeereDriver zal hier wel de oorzaak van weten
Die kans is wel heel groot . Het is zijnen stiel
Maar hij zal inderdaad van groep/as veranderen, de electronische powershift van John Deere is nog altijd de soepelste die er is, je zou die van een dikke case es moeten zien als die onder volle belasting terug gaan, snok boenk baf
Ik dacht da new holland de beste powershifts had