Clayson M 103
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
In totaal zijn er 3 manches en de gene met de meeste punten is de winnaar.
En natuurlijk ook wat spektakel maken
en ik ben een belg
Over bulten te rijden en spektakel te maken.
Nederlandse machines zijn maar gebouwd om wat rondjes over een plat parcours te rijden.
Vroeger heeft mijn vader ook wat racen mee gedaan in Nederland en daar won hij redelijk veel omdat we dan de machine ombouwde (andere aandrijfpoulie's plaatsen, ...). Maar omdat de machines in Nederland extra maatregelen nodig hadden (noodstop, bescherming over aandrijfriemen, ...) zijn we gestopt met naar Nederland te rijden.
Zoals je kan zien staan de motoren bij de Nederlandse machines niet op de orginele plaats (vanboven op de machine) maar zijn ze naar onder geplaatst. Bij een Belgische machine hoor je de motor tenminste nog werken en dit is niet zo bij een Nederlandse machine.
Dus nu mijn vraag:
@wernerh Zijn de motoren op de Nederlandse machines nog wel de orginele motoren?
Maar moesten de nederlandse machines in belgie komen crossen zullen ze nooit mee kunnen met ons omdat het bij ons met bergen en putten is. Dit zouden de nederlandse machines niet aankunnen.
Je moet natuurlijk zien dat je machine veilig genoeg is, hiervoor zorg je zelf. Bij onze machine hebben we zeer dikke buizen voor onze kooi, dit zie je niet veel. Ook de vangrails voor de banden te beschermen zijn ook zeer dikke ijzere balken. Dit zie je niet bij elke machine.