Ford TW 20
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Op TractorFan komen elke dag duizenden mensen bij elkaar om te praten over tractoren, grote machines en alles wat daar bij hoort. Jouw hulp kunnen we daar goed bij gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Weer een puik stukje werk geleverd!
Echt een familie waar Ford in de genen zit.
Rechts naast de TW een 5000 met Schindler as?
als je geen demper meer hebt, maar weet niet zeker of het bij een originele turbo moet of niet
toch niet als er een demper tussen zit??
in die klasses is het waarschijnlijk altijd verplicht denk ik dan..., maar ik bv rijd standaard en moet eigenlijk ook een kruis in de uitlaat hebben
voor als de turbo kapot vliegt, dat er geen stukken uit de uitlaat vliegen en iemand verwonden. Dit bestaat gewoon uit 2 M8 bouten die je kruislings door de uitlaat steekt
als het turboasje het begeetft vliegt het uitlaatwiel van de turbo er zo uit de uitlaat uit. vandaar het kruis.
hij moet bestaan uit m10 bouten. en nu moet het in veel standaardklassen ook al!