Renault 58-32
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Renault 58-32 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zo ja: wie deed de ombouw en wanneer? Op welke spanning werkt hij? Welk vermogen kan hij leveren en hoelang houdt hij dat vol zonder op te laden? Welk accupakket zit erin en hoelang duurt het om op te laden? Waarom zit de stekker zo hoog? Wat was het opzet om elektrisch te rijden?
Zo nee: aah ik dacht al Maar wat doet die stekker op de valbescherming? Wat is die grote bak onder de motorkap die op de andere foto te zien is?
Ik ben razend benieuwd!
Wij hebben een tiental trekkers nieuw verkocht zonder motor maar met nieuw zwaar vliegwiel.
De monteurs van de school hebben zelf de elektromotor er in gebouwd.
De trekkers reden in de instructie hal voor verschillende doeleinden.
Ploegen, kunstmest strooien. Poten.
Alle voorkomende werkzaamheden in de hal en zonder diesel uitstoot en lawaai.
En dus goed om uitleg bij te geven voor de leraren.
In totaal hebben wij in alle jaren 28 trekkers verkocht aan de school.
Diesel en elektrisch.