Foto van een Deutz-Fahr Agrotron M 620 Onlangs afgeleverd. Foto is geplaatst door wibe op 14-11-2017 om 18:29:27, met 31 reacties.

Deutz-Fahr Agrotron M 620

wibe
Foto van een Deutz-Fahr Agrotron M 620 Onlangs afgeleverd

Reacties

bikkertie
Mooi ding zo!
sjonnies
1 vd laaste ofzo of andere motorkap op gekomen?
Jasperfendt
Jonggebruikt ?
+1
bikkertie
Exportmodel
Jasperfendt
@bikkertie Mooi nieuw rijden zonder al die rommel dus 👍
+1
bikkertie
@Jasperfendt yes klein prijsje pittig trekkertje, afstelling is ook behoorlijks anders
@bikkertie anders afgesteld als een 61** of als een oude 620? jij vond de M serie toch maar traag en sloom? weet 2 van zulke te draaien, maar heb er nooit wat over gehoord over het hoe en wat..
bikkertie
@ronald-deutz-fahr dan de oude 620. Dat vind ik balle trekkers. Zuipen dat die deed en trekken ho maar. Doet t bij de loonwerker goed. Dealer zegt dat het probleem meer zit omdat wij de 135 en de 150 gewend waren. Dat waren 4 kleps motoren en de m620 zijn maar 2 kleps motoren. Hier zit ook een 4 klepper in meende ik
GROENEDEERE
@bikkertie
De m620 heeft 4 kleppen en de oude 135 en 150 twee. Is mij ooit gemeld.

Ik vond de m620 ook maar een sloom lui ding.
casejxu
@GROENEDEERE volgens mij ook! En lui vooral onder de 13 1400 motor toeren. Daar boven erg sterk. Hadden laatst een klant die er ergens een gekocht had. Die trok as n malle. Had ook 200+ aan de pto🤔
sebas deutz150
Quote Reactie van @GROENEDEERE:
ude 135 en 150 twee. Is mij ooit gemeld.

Ook fout. Ze hebben allemaal 2 kleppen maar bij de M620 worden de uitlaatgassen (EGR heet dat dacht ik) ook bij lage toeren in terug in de motor gespoten daardoor is die minder fel bij lage toeren en drinken meer als een agrotron 150. Een M640 heeft 4 kleppen en een regelbare EGR klep en die zou dit probleem dus niet hebben. Dit is mij ooit zo verteld.
@sebas deutz150 maar een EGR kun je zo afdoppen toch? Gebeurt bij de snellere golfjes TDI veel, die hebben m allemaal ‘afgedopt’
sebas deutz150
@ronald-deutz-fahr
Nee dat is niet mogelijk, een andere nokkenas zou het probleem alleen kunnen verhelpen. Dat is mij verteld in iedergeval. Ik heb er zelf ook geen kennis van.
@sebas deutz150 zo worden het ook dure grappen... jammer dat Het niet meer kan zoals de Agrotron mk3..
casejxu
@sebas deutz150 egr kan je wel degelijk afdoppen. En bij de M serie en gelijk tijdige ttv's een goede optie. Egr word bij alle modellen geregeld. Zat een M4 of 6 maar eens op contact. Dan hoor je de regelmotor even heen en weer gaan
sebas deutz150
@casejxu Helpt dat dan ook?
sebas deutz150
@casejxu Helpt dat dan ook?
casejxu
@sebas deutz150 geen idee of ie der echt zuiniger van word. Ik dop ze vaak af als ze lek zijn. Anders niet.
@bikkertie Ah, zo zit dat dus...
die oudere blokken zijn veel feller ja, werd ons ook later verteld... indd zuipen, maar vooral traag zijn.
En jullie nieuwe trekker is wel weer naar behoren?
mf 6150
Mooie trekker zo! Hoe krijgen ze zo 1 geimporteerd dan ivm alle milieu eisen? Of is ie daarvoor wel aangepast?
Jasperfendt
@mf 6150 Dat zal wel niet zo ingewikkeld wezen, via Ritchie Bors of dergelijk koop je ook zo zulke trekkers.
wibe
@mf 6150 welke instantie moet dat controleren dan? We hebben hier niet iets zoals de tuv welke een trekker keurt
+1
walker1
@wibe Er staan bij Ritchie Bros wel vaker trekkers te koop die eigenlijk niet voor Europa bedoeld zijn. Tja zolang er in NL geen verplichte APK of kentekenplicht voor trekkers is, is er inderdaad geen instantie die er op controleert. Als er straks wel kentekenplicht komt, dan is de kans groot dat je zulke trekkers niet op kenteken krijgt, omdat ze geen Europese toelating hebben. Idem met keuren.
Tot het zover is, gewoon lekker mee door rijden, als het later met keuren of kenteken problemen geeft kan je er altijd weer mee naar Ritchie Bros, of op het erf laten als voertrekker.
walker1
@wibe Ik ken een handelaar die jaren geleden toen er een economische crisis was in Azië, in Zuid Korea een schip vol met machines en vrachtwagens gekocht had. De grondverzetmachines, o.a. van Deawoo kon hij hier goed verkopen, maar de vrachtwagens waren Scania's bedoeld voor de Aziatische markt. Hij dacht ze hier wel even op kenteken te krijgen, dat ging dus niet door. Aan de nummers was al meteen te zien dat het geen Europese uitvoering was en dus ook geen Europese toelating had. Dat was wel te krijgen, maar er moesten dan wel technische aanpassingen aan de vrachtwagens gedaan worden, waardoor het niet interessant werd.
Waar die vrachtwagens uiteindelijk gebleven zijn weet ik zo niet meer, maar in ieder geval buiten Europa.
wibe
@walker1 ja maar dan zit je al met een kenteken. zolang ze daar bij trekkers niet naar vragen, kan het dus
walker1
@wibe Daarom, zolang het kan gewoon doen.
Minitaurus
Mooi plaatje
verwijderd
@bikkertie Aha, hier word hij na 1500 uur langzaam iets zuiniger... (hoef smiddags met de koffie nog niet te tanken, wat eerder wel moest zegmaar😂)
newholland6640
@bikkertie

Volgende keer gwn een blauwe bikker
verwijderd
newholland6640
@bikkertie

wordt eerder meer denk

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron M 620 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!