Onze Inter had een beetje last om wakker te worden vorige week op een koude ochtend 🤪🤪. Foto is geplaatst door Gavrie Willemsen op 15-10-2018 om 20:45:09, met 21 reacties.

International 1455 XL

Gavrie Willemsen
Onze Inter had een beetje last om wakker te worden vorige week op een koude ochtend 🤪🤪

Reacties

schluterman
Beetje roken mag hè
rommert14
Last kwa starten? Daar hebben de onze ook last van.
Gavrie Willemsen
@rommert14 als we gloeien met een aparte kabel aan de batterij dan start ie perfect maar de gloeispiraal is niet aangesloten
rommert14
@Gavrie Willemsen aha, mijn 1056 start swinters ook niet dus ik zat erover na tr denken om er zo'n setje van granit in te laten zetten om hem te verwarmen. Maar de kleine inter start bij min 10 ook al erg slecht.
fendtjecis
@rommert14 een echte inter start niet in de winter 😁
rommert14
@fendtjecis maar als ie eenmaal op gang is is ie niet meer te stoppen....
valmet6400power
@fendtjecis
Toch wel opvallend, onze Case uit 1985 start alleen “goed” bij 30 graden boven 0. Als het 5 graden is, je gaat ermee rijden en je laat hem buiten staan twee uur dan start ie nog steeds slecht. Onze Valmet is starten lopen, met 30 graden of met -10 als die al twee weken niet gedraaid heeft 😄
martijn805
@valmet6400power Onze 905 start na 2 maanden stil hebben gestaan in de winter ook zonder enige vorm van gloeien. en de 855 met voorlader heeft idd na een uur buiten staan met 5 graden ook al weer moeite en moet je gelijk weer gaan gloeien. Enigste die ook moeite heeft in de winter terwijl die meeste wordt gebruikt, gelukkig kun je em aan t stopcontact vast voor verwarmen.
valmet6400power
@martijn805
Ja opmerkelijk he! Je zou verwachten dat een 6 cilinder slechter is aan te slingeren dan de motor van een 855. Van de 6400 hebben we de gloeifunctie nog nooit gebruikt dus daar hebben de Finnen goed hun best op gedaan 🙌🏻
martijn805
@valmet6400power nee niet mee eens! Een 6 cilinder loopt veel gemakkelijker dan een 4 cilinder vind ik. Luister maar is naar t geluid tussen 4 en 6 cilinder. Lijkt alsof 6 cilinders soepeler lopen.

Maarja t verschilt wel per trekker idd en aan hoe die is gebruikt denk ik.
+1
Gavrie Willemsen
@martijn805 de mijne hoor je amper draaien op stationair toerental
casejxu
@Gavrie Willemsen laatst voor een 845 wezen kijken. Daar stond ook een 1056. En dat loopt zooo super mooi. Maar om praktische redenen toch maar de 845 gekocht toen
rommert14
@casejxu wentbaarder zeker? Een 1056 2wd is ook gruwelijk wendbaar de onze kan overal komen.
casejxu
@rommert14 Klopt. 845 is 2wd en die 1056 was 4wd al viel wendbaarheid mij super mee van dat monster. Enkelt wel groot zat voor de feedo
+1
rommert14
@casejxu ja ik heb de onze wel eens voor de feedo gehad maar dat gaat te gek, ik heb er ook geen beveiliging tussen zitten als de wals vast slaat en aan de 844xl hoor je het wel.
1046
Snap et nie . mijn 1046 start gewoon bij -10
rommert14
@1046 onze 844xl start ook bij min 10 maar niet makkelijk, de 1056 heeft er bij een graad boven nul al geen zin meer in.
Schluterfan
Onze 644 zowel zomer als winter niet, mag nog 35 boven nul zijn. Komt door de brandstofpomp die niet meer het juiste stattdebiet geeft.
Herbert
@Schluterfan wij hadden vroeger een 856, startte ook altijd zonder problemen in de winter, maar nadat de brandstofpomp er een keer af was geweest voor een lekkage ook structureel trammelant met starten.
rommert14
@Herbert bij mijn 1056 komt er een bak witte rook uit de uitlaat dus er komt genoeg diesel

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!