Foto van een Deutz-Fahr Agrotron K 90 en vicon kuilsnijder + bovenlosser.Afgelopen week nieuwe oliepomp gemonteerd.  Draaid weer als nieuw.

Deutz-Fahr Agrotron K 90

JoranK
Foto van een Deutz-Fahr Agrotron K 90 en vicon kuilsnijder + bovenlosser.

Afgelopen week nieuwe oliepomp gemonteerd. Draaid weer als nieuw.

Reacties

Saeghershof
Foto vandaag genomen? Hier bij mij in puurs België ligt niks van sneeuw.
deutz dx 470
@Saeghershof in limburg ligt ook zo n laagje 😉
JoranK
@Saeghershof Foto is vandaag genomen ja.
Pomp 2?👎🏻
JoranK
@ronald-deutz-fahr klopt. Weer keurig na 3200/3300 uur....
@JoranK drama.. wij hebben nog 1200 uur te gaan..
al kon het ook wel zijn dat die van ons gemodificeerd is
JoranK
@ronald-deutz-fahr welke modificatie?
@JoranK hoe dat zit weet ik niet, wel eens wat over gelezen.
Wij hebben hydrauliek olie in apart resevoir, zal ook wel daarmee te maken hebben.
JoranK
@ronald-deutz-fahr Oja, Dat is hier gedeeld. Wel is er paar jaar terug hier een extra overdrukventiel opgezet als modifcatie.
verwijderd
+1
JoranK
@jasper-santing0 liever oliepomp dan de koppeling hoor. Maar nog liever helemaal niks.

Hopelijk gaat de nieuwe trekker probleemloos draaien naar 10000 uur 😛
dx11
@JoranK zou je niet eens gaan oriënteren naar een ander merk?
casejxu
@dx11 begreep dat een deutz verplicht was bij de vries&co maisoogstfeest.
+2
JoranK
@casejxu Komend jaar met de Intrac richting Marum.
+1
dx11
@casejxu rijdt al vanaf de eerste dag een rooie en een blauwe mee he

tractorfan.nl/picture/1192256/
JoranK
@dx11 Ja eigenlijk wel hé. Wie weet ooit eens.
trean
Quote Reactie van @JoranK:
Hopelijk gaat de nieuwe trekker probleemloos draaien naar 10000 uur

10000 uur probleemloos draaien met een Mislukte Fendt? Dat lukt alleen met een 6290😉
dx11
Quote Reactie van @trean:
Mislukte Fendt?

Verklaar je nader? Omdat deutz zulke goede motoren maakt dat ze zelfs door fendt worden ingekocht wil nog niet zeggen dat de rest niks is toch? Volgens mij is er nog steeds maar een merk waarbij het vuistregel is dat je elke 10000 uur een versnellingsbakrevisie in de agenda kan zetten
trean
@dx11 ik bedoel de Mf die @JoranK gekocht heeft.

Dat een Deutz dat makkelijk haalt weet ik ook wel.
Onze 6507c heeft al ruim 12000 uur zonder grote kosten. Wel een paar koppelingen versleten en een kleine motorrevisie gehad.
Agrotron 105 heeft inmiddels ook meer 7000 uur zonder noemenswaardige problemen.
Nickvg
@trean wat voor mf heeft @JoranK gekocht dan?
trean
@Nickvg type weet ik niet,
Maar wel dat de mf dealer in oosterwolde een agrotron 100 met voorlader en Agrostar 6.31 te koop had/heeft staan op Facebook onder het kopje komt nog binnen.
JoranK
@Nickvg een 6713S
Nickvg
@JoranK oh ook een dyna 6 efficient? Wij hebben ook een 6713S maar vinden het een heerlijke trekker
+1
JoranK
@Nickvg ja klopt. Dyna 6 efficiënt.
Goed om te horen dat ie bevalt
dx11
@trean ik dacht dat het over deze trekker ging. Ja, MF is wel wat het ondergewaardeerde zusje uit de argo-groep. Ik ben benieuwd wat het wordt met dat ding. Hier in de buurt komen ze ook als paddestoelen uit de grond sinds Tjalma het dealerschap heeft. Ik hoor nog geen slechte verhalen, als zou dat nu ook al wel heel snel zijn
rommert14
@dx11 zr hebben wel eens een sensor kapot, maarja dat is met alle nieuwere trekkers zo, een monteur zei wel eens dat met 10000 uur de bak wel minder wordt maar tegen die tijd zijn wij allang weer uitgekeken op 1 trekker. Nieuwere series hebben ook alweer een betere voorasvering.
trean
@dx11 in het begin gaat het nog wel. En willen boeren nog niet toegeven dat ze een mínder goede trekker gekocht hebben.
+2
rommert14
@trean gelukkig zijn er ook nog tevreden mf rijders 😉
+1
@trean dat jullie er trammelant mee hebben wil niet zeggen dat een ander dat ook heeft? Overal is wel wat mee. Hebben hier erg weinig trammelant. Kunt een keer een misser hebben en dat is jammer, maar die zit er bij elk merk wel tussen
trean
@MaartenMandemaker ik heb ook een paar jaar bij een loonwerker stage gelopen die een stuk of 17 mf's heeft. Dan zie je de service bus van de dealer gemiddeld vaker als bij een loonwerker die een ander merk rijdt. Ook heeft die loonwerker swinters vaak wel wat trekkers langer als een week bij de dealer staan.
Ook bij meerdere akkerbouwers geholpen die ook mf reden en dan stap je niet altijd op een storingsvrije trekker die niet lekt.

De nieuwste series zijn volgens mij wel beter. Alleen jammer dat je het boek nodig hebt om de juiste startversnelling in te stellen.
Bijvoorbeeld met een 5609 dyna 4 de weg uit moeten met aardappels kipperen. Bij het stoplicht wil je in 3a weg en in het land is 1c mooi. Loop je mooi te prutsen als 2a en 2c ingesteld staan.
rommert14
@trean startversnelling instellen stelt echt geen drol voor...
trean
@rommert14 als je het weet. Was de 6475 gewend waar het lukt met koppeling intrappen en t hendel met kopje ingedrukt bewegen. Maar dat is bij de nieuwere niet genoeg.
+1
rommert14
@trean klopt, je moet het uitzoeken door het boek te lezen, dan gaat er een wereld open bij de 7600 haha
+1
@trean Oké wij hebben er ook wel mindere modellen tussen gehad, hadden 1 van de eerste uit de 6100 serie en met de 6160 vaak storing met de omkeerschakeling en bij de 6140 ging de aftakasinschakeling veel te ruig. Zijn met beide trekkers lang bezig geweest om het goed te krijgen maar dat is wel keurig opgelost. Vanaf de 6400 serie eigenlijk nooit problemen meer gehad. Onze oude 6475 draait ook nog probleemloos begreep ik van de huidige eigenaar. Van de 7616 ging vrij snel een elektrisch ventiel kapot, maar dat is gewoon een Bosch. Hoort niet zo maar kan bij een ander net zo goed gebeuren dus. Voor de rest nog niks gehad met de 7600 en 6600. Ze krijgen hier wel altijd op tijd onderhoud. Dat doen we allemaal zelf en daar bezuinigen we ook niet op. Willen in het seizoen niet lopen te tobben.
JoranK
@trean wat voor merk rijd die loonwerker nu dan?
trean
@JoranK blijft 100% mf.
JoranK
@trean dan zal het toch wel meevallen met de problemen daar toch?
trean
@JoranK gemiddeld wel. De een gaat met 9000 uur weg en de ander met 19000 uur. Als je dan net de maandagochtend mf trekkers gebruikt koopt krijg je wel een ander beeld bij mf tov nieuw gekochte deutzen.
+2
EA_MF
Quote Reactie van @trean:
10000 uur probleemloos draaien met een Mislukte Fendt? Dat lukt alleen met een 6290

Droom verder 😂

alles gaat kapot, welke kleur t ook is.
trean
@EA_MF als je een mf moet noemen die zonder grote kosten de 10000 uur haalt dan denk ik het eerste aan de 6290. Maar weet inderdaad ook een akkerbouwer die veel problemen had met zijn 6280 of 6270 en die daarom eerder inruilde als zijn 6160.

Iedere trekker mankeert wel eens wat maar er zijn hopelijk wel trekkers die bij normaal gebruik de 10.000 uur halen zonder dat er dure onderdelen vervangen zijn. Onder dure onderdelen versta ik dan: koppeling, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp en dergelijke
JoranK
@trean Versnellingsbak in de Mf is in ieder geval goedkoper als van deutz weet ik.
trean
@JoranK afhankelijk van welke trekkers je vergelijkt kan dat best kloppen voor de nieuwste trekkers.
De 6475 was bij tweedehands aanschaf ook goedkoper als een vergelijkbare Deutz-Fahr Agrotron, maar met de huidige gemiddelde onderhoudskosten van ongeveer 10 euro per draaiuur had de deutz een betere keuze geweest.
JoranK
@trean wat heeft die mf allemaal gehad dan?

Kom hier bij agrotron 100 uit op circa 7 euro exl. per draaiuur. Scheelt dat ik zelf de onderhoudsbeurt geef en een.aantal reperaties ook zelf uitgevoerd heb.
trean
@JoranK bij de mf zijn het veel kleine dingetjes die het totaal plaatje duur maken. Van de zomer is de achterbrug helemaal uit elkaar geweest, onderdelen zijn niet veel maar de arbeid maakt het duur komt.
Verder 2 accu's 6 verstuivers paar verstuiverleidingen en 2 keer brandstoffilterhuis.
Dat is wat ik zo weet op te noemen.
Maar 7 euro per draaiuur voor 100pk x 1.5 = 10 euro per draaiuur voor 150 pk.
Laten wel alles door de dealer doen.
rommert14
@trean allemachtig mooi wat laten versleutelen 😮 hoeveel uur heeft die trekker? Onze 6180 had ook zo'n bodemloze put geweest als we door waren gegaan met repareren, hebben er toen een nieuwe koppeling in laten zetten..
trean
@rommert14 niet repareren is ook geen optie.
Zit nu rond de 5000 uur dacht ik. 4 jaar terug gekocht met ongeveer 3200 uur. Elke keer denk je dat dit het laatste is en dat je er weer een jaar mee door kan.
rommert14
@trean nee dan heb je een waardeloze inruilwaarde, wel echt kloten ja zoveel problemen in maar 1800 uur.
+2
@trean koppeling is vooral afhankelijk van wat je er mee doet..
en als die bij 8000 uur een keer gaat, of de waterpomp, dan is dat geen schande vind ik.
trean
@ronald-deutz-fahr bij 8000 is het geen ramp maar bij veel werk op het erf houd het soms bij 3000 uur al op voor een koppeling. Mf 7400 had de waterpomp al voor de 1500 uur.
RobVolvo
@trean Ja de waterpompen staan ze om bekend, daarna komt er een pomp op met betere lagering. De één heeft hem met krap 1000 uur al, maar zijn ook die draaien wel 3500 uur met de fabrieks waterpomp, moet je een beetje geluk mee hebben. En die verstuivers van de Perkins motoren in de 54, en 6400 serie, staan ook bekend dat ze rond de 5000 uur vervangen dienen te worden. Maar ook hier geldt dat het bij de één eerder moet als bij de ander. Het is nou jammer genoeg eenmaal zo...
JoranK
@RobVolvo geeft mf daar nog enige coulance in? 3500 uur is wel weinig.
trean
@JoranK ga ik wel vanuit, maar je staat wel direct stil als hij kapot gaat en je kan hem nog net de dieplader oprijden en naar de dealer brengen of op locatie laten staan en daar de pomp laten vervangen.
RobVolvo
@JoranK Weet ik zo niet...Dacht dat de latere 7600's de problemen niet meer kenden. Daar zit de verbeterde al op.
+1
rommert14
@RobVolvo beide met 2400 en 2800 uur nog geen gedonder gehad, kan nog komen natuurlijk.
dx11
Quote Reactie van @trean:
koppeling, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp

Tsja, wat is duur. Als je een koppeling moet vervangen ben je voor 1000 euro ook klaar. Hydrauliekpomp kost 120 euro voor mn 10006, waterpomp heb ik niet, en brandstofpomp kost mij 200 euro. Koppeling is nu aan de beurt, de rest heb ik allemaal al vervangen de afgelopen 2 jaar.

Daar zit gewoon veel verschil in, deze trekker heeft 20000 uur op de klok, dan gaat er van alles stuk, maar dan gaat het er meer om wat het kost om te repareren
trean
@dx11 die prijzen die jij noemt zijn alleen de onderdelen van een goedkope trekker en exclusief montage. Als jij straks bij de ttv dezelfde onderdelen laat vervangen door een dealer is het zo 3x zoveel.
dx11
Quote Reactie van @trean:
laat vervangen door een dealer

Ook dat speelt voor ons mee, het zelf kunnen repareren. Dat zal idd bij de ttv niet altijd meer lukken
casejxu
@dx11 hoop nog wel hoor. Anders hoor ik t wel als je vragen heb
+4
dx11
@casejxu Haha top. Zo blijkt maar weer, het gaat er niet om wat je kunt, maar wie je kent 😋
casejxu
@dx11 haha. Zou er ooit zelf ook wel een willen. Vind t erg leuke trekkers. Sleutel er alleen niet veel aan. Degene die hier draaien mankeren niet zo veel
@dx11 mooie uitspraak 👌🏻😎
InsaneNL
@dx11 het werkplaatsboeken voor de motor, bak en de trekker zelf staan hier al op de site. tractorfan.nl/machine/deutzfahr/…
dx11
@InsaneNL dat is ook al makkelijk. Dank voor de tip
trean
@dx11 ander voorbeeld dan, verstuivers vervangen bij onze mf ,6475 400 per stuk voor een 6 cilinder.
+1
@trean daar staan ze om bekend idd die Perkins motoren. Dat is bij de Sisu gelukkig niet aan de orde.
@jasper-santing0 tis geen fendt met vario die gemiddeld bij 7000 kapot gaat 😜
@jasper-santing0 varios kapot en geen garantie vertel es? Weet verscheidende schakel of vario deutzen die onder garantie gemaakt zijn. En door sdf vergoed zijn
+1
@Deutz 8006spezial nou is Deutz ook wel Hèt merk he💪
+1
stijn-de-bock
Mooie foto
verwijderd
@jasper-santing0 haha, oo ik loop maar wat te stoken, maar de meesten gaan onder de 10.000u toch?
Die oliepomp heb je gelijk in, is gewoon klote 👎🏻
Gavrie Willemsen
@ronald-deutz-fahr iets of wet powershift moet ook open rond dec10.000h dacht ik..... Ik heb ooit een 2de hands John Deere 7600 gehad en de groepen pook schoot steeds uit versnelling. Jammer genoeg hebben we hem dan moeten verkopen, we hadden er geen zin in om de bak te laten reviseren. Er zat trouwens geen lucht op dus erg multi functioneel was hij niet bij ons.
verwijderd
@jasper-santing0 Oo wauw weer zon ik heb 1 geval gehoord en dan is het gelijk standaard zo, nee lekker bezig 😂
verwijderd
+1
JoranK
@jasper-santing0 Ach. De 1 praat ook openlijker over de reperaties van zijn trekker dan een ander. Waardoor het misschien lijkt dat Deutz minder is als de Fendt. Bij alle merken hoor je wel eens een horrorverhaal die daarna de overstap maakt naar een ander merk.
+5
Fendt926Driver
@JoranK klopt helemaal. Heel veel durven niet te melden als er wat kapot is.
Ik vindt het netjes dat je gewoon meld as er wat mee is. Al dan niet met de afgeronde prijs erbij.
Onze laatste deutz was zo veel mis mee dat we spontaan een ander merk hebben gezocht.
Maar met fendt zijn we per jaar niet veel goedkoper uit.
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 welk topic?
+1
trean
@jasper-santing0 als we alle missers van fendt gaan opnoemen krijgen we ook een mooie lijst.
verwijderd
dx11
@jasper-santing0 ik lees even nergens dat de bak bij 7000 uur los gaat. Ik lees alleen dat er een modificatie uitgevoerd kan worden als er problemen voordoen. Hier wordt alleen maar op gereageerd door gebruikers van dat type dat zij de modificatie in hun 7000 uur nog niet nodig hebben gehad. Of lees ik nu helemaal verkeerd?
CaseCS130
@dx11 Zo lees ik het ook. Als het als modificatie kosteloos door de fabrikant wordt gedaan heb je ook weinig te klagen lijkt me.
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 Is dat zo gek? Daar overweegt iemand een Agrotron 85 te nemen. Is op vermogen na hetzelfde als onze 100. Die is een slag ouder als de K serie. Dan zou ik in zijn geval, als hij toch voor een deutz wil gaan in die categorie, om voor een K te gaan. Die vind ik zelf kwa bediening, uitstraling en bouw mooier als de agrotron 85/100. In verhouding is een K dan niet veel duurder als een oudere 85.Het probleem met de pomp ken ik alleen van onze K en niet van anderen die ik ken met een K. Verder herken ik onze K niet in de problemen die AVA schetst.

En tjah, De versnellingsbak vond ik vrij gauw stukgaan ja. Maar dat is van veel factoren afhankelijk. En het gebeurd net zo goed dat bij Fendt een x een vario eruitklapt bij nog geen 5000 uur.
oanejorrit12
@JoranK K van ons heeft 7040 uur nu en vrijwel probleemloos
CaseCS130
@jasper-santing0 Je moet weten wie het schrijft he..... Ava schrijft in dat hele topic bepaald niet met nuance. Als een bak na 6000 uur nog gemodificeerd wordt door de fabrikant zou ik dat zeer netjes vinden. De meeste laten je dan zitten met de kosten. Ook Fendt.
+2
AVA
@CaseCS130 ik wil het gerust genuanceerder neerzetten hoor: geen probleem, het zijn gewoon feiten. Het lager van de priseas is vanaf 1995 tot 2010 een probleem geweest in de t7100 transmissie: toen waren ze er eindelijk achter wat het probleem was en is er een oplossing voor. Alles was geprobeerd. Zelfs duplolagers zijn gemonteerd. Uiteindelijk is de oplossing hetzelfde enkelrijige lager erin houden de as in de draaibank zetten en een geul erin draaien zodat er een snapveer voor kan. Dan blijft het heel!
+2
casejxu
@AVA alleen iedereen schuift t probleem op "Deutz" terwijl die het gewoon inkopen. "Oplossingen" komen namelijk bij ZF vandaan. T is alleen erg jammer dat die dit niet eerder op konden lossen
@AVA dus onze K uit 2012 heeft t nietmeer? Zijn de laatsten allemaal voorraad modellen?
AVA
@ronald-deutz-fahr kans dat die goed is idd
dx11
Quote Reactie van @jasper-santing0:
terwijl wel de bak los moest

Even serieus, maar zelfs met die revisie, wie rijt er goedkoper?
verwijderd
+1
dx11
@jasper-santing0 Ja, dus is deutz slecht? ik snap het nu echt niet meer
rommert14
@dx11 ja alle andere merken zijn slecht en fendt is goed 😂
+5
CaseCS130
@dx11 Ik zal het ff simpel voor je maken. Deutz=troep. Jasper heeft gesproken. Dus hoop voor je dat die ttv nog niet op de dam staat en dat je er nog onderuit kan.
Daarna kun je het beste een Fendt 3xxc kopen zodat je na elke snede maaien de koppeling kan vervangen , of als je levensmoe bent een Fendt 500 waar de remmen meer dan 1000 uur niet gereviseerd zijn.😂
+1
cb6520
@CaseCS130 mag je blij zijn als het bij de remmen blijft bij de 500😉
+5
trean
@dx11 laat die jongen maar, hij heeft last van het kinderachtige fendt virus. Zijn papa rijdt fendt dus alleen fendt is goed, de rest is troep en moet je afkraken.

Zo te lezen heeft hij goed geluisterd naar zijn vader...
+3
Gavrie Willemsen
@trean als iedereen favoriet is van zijn eigen merk zijn er alleen maar favoriete merken. Ik vind die discussies over wie en wat en hoe het beste is steeds mooi om te lezen. Uiteindelijk koopt iedereen toch wat hij denkt dat het beste voor hem zelf is. Of is het nu een Fendt, NH of een Zetor of een Ursus. 😀
JoranK
@Gavrie Willemsen Uiteindelijk vind ik dealer het belangrijkste. bv Fendt maakt mooie trekkers maar de dealer zit mij simpelweg al te ver weg om er over na te denken.
Gavrie Willemsen
@JoranK wat is “ver”? Mijn Fendt dealer zit in de straat waar ik woon om het hoekje 😁
verwijderd
+1
@jasper-santing0 ja bak en achterbrug komt zo uit marktoberdorf. Zijn idd forser gebouwd, gisteren een 724 en een 7720 bij elkaar gezien maar dat scheelt nogal wat in formaat.
trean
@MaartenMandemaker 724 is ook groter als 720. Dus 7720 moet je vergelijken met 720 en dat verschil is dan nog groter.
fendt308ls
@trean De afmetingen van een 720 en 724 zijn nagenoeg gelijk. Zelfs de lichtste 714 uit de serie is qua afmetingen niet veel kleiner alleen lijkt dat vooral zo door andere bandenmaten.

Een MF 6716 en Fendt 516 zit een aardig verschil in ja maar MF gaat met die serie tot 200 pk.
@trean volgens mij zijn de 718 tot en met de 724 gelijk qua afmetingen. 724 is erg compact voor 240 pk, een 800 serie is wel een stuk groter.
trean
@MaartenMandemaker weet van stage in Duitsland dat een 720 met 2 hw 80 kon draaien in een schuur met de aanhangers erachter. Met een 724 lukte dat niet.
Kan zijn dat dat kwam door bredere banden, maar volgens mij stonden ze op dezelfde banden.
verwijderd
@jasper-santing0 Ja MF gaat ook tot 200 pk met de viercilinders, die hebben allemaal dezelfde afmetingen.
verwijderd
dx11
@jasper-santing0 op basis van? Ik ken de beide situaties niet, en het zijn ook 2 verschillende bedrijven. Maar goed, in dat geval denk ik dat wij met onze 6206 goedkoper hebben gereden
JoranK
@jasper-santing0 Dat vind ik knap. Wij hebben de K nog steeds in gebruik dus als hij nu bv 5000 uur rijd zonder problemen is de som al heel anders. Ik gok ook dat jullie fendt ook net ff duurder was in aanschaf.
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 Neem ons even mee in je rekensom dan? Dan wil ik wel ff kijken of je aannames kloppen.
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 dus dat je fendt 309 goedkoper heeft gereden basseer je op niks?
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 je weet de kosten niet van de bak en pompen. En de aanschafwaarde van de k niet. En het belangrijkste: de k90 draait hier nog dus nog geen idee wat hij uiteindelijk ons gekost heeft...

Bij jou weet ik alleen dat er problemen zijn met de koppeling waar je na 8000 uur al zat van was dat die maar eerder weg moest dan de 305 die kwa staat slechter was...
verwijderd
dx11
Quote Reactie van @jasper-santing0:
103 goedkoper

Betwijfel ik
trean
Quote Reactie van @jasper-santing0:
ik denk dat wij met onze 103 goedkoper hebben gereden dan jou met je 6206

Dan denk ik dat wij met de 4006 goedkoper rijden dan jij met de 103.

En 6507c rijdt ook goedkoper als de 305 a aangezien de inruilwaarde/taxatiewaarde voor inruil stijgt van €2500 in 2007 naar €6500 in 2017.
Onderhoud zal bij vergelijkbaar gebruik (vooral voer mengen en mestmixen) per draaiuur weinig uithalen. Misschien valt dat gunstig uit voor de deutz ivm luchtgekoelde motor en geen vloeistofkoppeling wat dus minder onderhoud geeft. Geen koelvloeistof verversen en de olie van de koppeling hoeft ook niet vervangen worden. Misschien wel een koppeling extra versleten.
verwijderd
JoranK
@jasper-santing0 Dus 305 moet x weg voor wat groters? Dan was de 309 toch perfect geweest?

Vind het beetje zonde om de k90 in te ruilen als je net een dure reperatie achter de rug hebt. Zoals ik al eerder zei de trekker bevalt verder gewoon goed en als ie nu over de 10000 uur gaat zonder problemen valt het uiteindelijk allemaal weer mee. Pas als wij um in gaan ruilen kan ik samen met jou bekijken welke trekker nu uiteindelijk goedkoper gereden heeft...
verwijderd
+2
dx11
@jasper-santing0 de 6206 van het melkveebedrijf is nieuw gekocht, en 15 jaar later uitgebrand. De verzekering heeft hem grotendeels betaald en pa heeft hem samen met een monteur in zn vrije uurtje zelf weer opgeknapt. Verder nooit veel kosten aan gehad op de 4wd ombouw na, maar dat is de meerprijs makkelijk waard. Die trekker krijgen we gewoon nog voor wat we er voor betaald hebben destijds

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron K 90 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!