Foto van een International 844 S. Tijdje terug hogere banden gehaald en er onder gezet, is ie flink van op geknapt 😍😍

International 844 S

Foto van een International 844 S. Tijdje terug hogere banden gehaald en er onder gezet, is ie flink van op geknapt 😍😍

Reacties

Inter-844s
Poeh, ziet er goed uit. 600/65r38? 👍
B4CaseIH
@Inter-844s haha jaaa 😍
Inter-844s
@B4CaseIH Lijkt het zo of staan ze vrij smal op het spoor, hoeveel ruimte heb je nog tot het schuine gedeelte van het spatbord.
B4CaseIH
@Inter-844s staan aardig smal ja. Kan er twee vingers tussen doen nu. Maar zaterdag gooi ik de wielen om, en komen er vul blokjes tussen het hart en de velg. Ik kijk liever naar de bolle kant van de velg haha. Maar dat zal de breedte niet veranderen.
Maar ik vind het zo juist mooi, veel breder hoeven ze van mij niet te staan 😉
+1
Inter-844s
@B4CaseIH Blokjes tussen de velg en de hartplaat? Heb je dan geen kans dat de velg niet helemaal concentrisch is met de hartplaat? 🤔 Hoe heb je trouwens de spiegels gemonteerd? Zitten die op de deur of aan het frame?
+1
B4CaseIH
@Inter-844s Lijkt me niet. Komen gewoon 4 blokjes van 3,5 cm tussen de hartplaat en de velg. Gebeurt wel vaker. In principe gaat de hele velg dus opzij. Als alle blokjes exact dezelfde breedte hebben, is hij nog steeds concentrisch.

Spiegels zitten aan de deurscharnieren vast dus draaien mee open. Heb de busjes vervangen door lange bouten. Werkt perfect bij mij. Steuntjes heb ik zelf gemaakt
Inter-844s
@B4CaseIH En als je de deur helemaal open doet, komen ze dan niet tegen het voorraam? Moet zelf ook nog spiegelsteunen maken namelijk en dit lijkt me wel wat 😁
+1
B4CaseIH
@Inter-844s jawel als de deur helemaal open is staat ie tegen de voorruit. Maar ik gooi hem toch nooit hard open, dus geen probleem voor mij. Hij kan ver genoeg open en blijft ook wel open staan tot hij op een gegeven moment zelf weer dicht slaat haha. Stelt niet zo veel voor. Gewoon een hoek uit een buis slijpen, buigen en weer vast lassen. Lasnaad wegslijpen en weer ff spuiten. Wil perfect
MaxxuM4ever
Dat is inderdaad een hele verbetering, standaard is 13.6 R38 toch?
B4CaseIH
@MaxxuM4ever ja was keuze tussen die en 16.9/34 vroeger. Die had ik er eerst onder. Is 420/85r34 als ik 't goed heb.
Heb ze nog steeds hoor, maar voor trekkertrek en voor op de graszoden is dit net mooier.
+1
dirkjanmulder
Netjes

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 844 S ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!