Foto van een Deutz-Fahr Meerdere, de shitmeisters naast elkaar in de schuur, de rechtse is de oude combinatie, en de linkse doet nu al het injecteren. Met de rechtse ben ik nu transport naar de andere

Deutz-Fahr Meerdere

Foto van een Deutz-Fahr Meerdere, de shitmeisters naast elkaar in de schuur, de rechtse is de oude combinatie, en de linkse doet nu al het injecteren. Met de rechtse ben ik nu transport naar de andere tank aan het doen.

Reacties

+2
stijn-de-bock
De rechtse blijft toch de mooiste.
+2
@stijn-de-bock ja, dat is echt een oerdegelijke combinatie, mooi ook om mee te touren, alleen op straat mis je de 6e vernselling wel eens.
schluterman
@Deutz-Fahr-Rijder die rechtse is dat een dx 85 ?
+2
stijn-de-bock
@schluterman dacht het wel,een 5cilinder.
+1
@stijn-de-bock en ja Stijn je hebt gelijk een dikke 5 pitter in het vooronder.
+1
@schluterman ja dat klopt, een dx 85 met dik 24.000 op de klok, zijn toch goeie trekkers!
Kramer U800
@Deutz-Fahr-Rijder 24000!!! 😲 Zo worden ze niet meer gemaakt, revisie(tje) achter de rug?
+2
@Kramer U800 hij is 2 keer gereviseerd ondertussen. De bak is nooit open geweest.
+3
Leuk verhaal misschien voor op Tractorfan: vroeger toen ze de linkse tank gekocht hebben in Limburg, 10kuubs tank met aangedreven as stond er zo'n lompe John Deere voor. Vroegen ze daar aan wat voor trekker komt hij, euhh aan een 85 pk 2 wiel aangedreven deutz, toen vielen er monden open. Maar het trekkertje kon het wel met die tank💪💪
Kramer U800
@Deutz-Fahr-Rijder Hahaha, dat begrijp ik. Deutz gaat altijd door 🔥💪
+1
@Kramer U800 daar in Vaals lag er een 200 pk JD of zoiets voor te knorren met de aandrijving van de tank aan, maarja hier in Brabant is het nogal vlak dus ging het wel, het was alleen makkelijk om soms net uit een nat gat te komen. Tegenwoordig is de aandrijving losgekoppeld, we gebruiken hem toch nooit.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de machines van Deutz-Fahr ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!