Motor los voor een paar nieuwe koppakkingen, lekte bij de voorste kop koelvloeistof naar buiten. Koelvloeietof is helemaal bruin van de roest, iemand een idee hoe ik dit weer schoon krijg? Heb al een keer gereinigd met reinigingsmiddel in de koelvloeistof maar heeft blijkbaar niet geholpen.

Renault 90-34 TX

Motor los voor een paar nieuwe koppakkingen, lekte bij de voorste kop koelvloeistof naar buiten. Koelvloeietof is helemaal bruin van de roest, iemand een idee hoe ik dit weer schoon krijg? Heb al een keer gereinigd met reinigingsmiddel in de koelvloeistof maar heeft blijkbaar niet geholpen.

Reacties

Bakker S
@Case5130 hoeveel koppakkingen wil je er tussen doen? Het lijkt mij dat 1 wel afdoende is.
+2
wilko-hoogeveen
@Bakker S elke cilinder heeft een losse kop.. dus 4. Dus ook 4 koppakkingen
Bakker S
@wilko-hoogeveen aha. Je zou denken 1 grote kop. Dus niet.
+1
Case5130
@Bakker S Mwm motoren hebben voor elke cilinder een losse kop
+1
MF 2725
@Bakker S Ondanks dat het een duitse motor is, geen grote kop! 😂
Fendttrisixfan
Is dit een motor met natte bussen?
Case5130
@Fendttrisixfan dat weet ik niet, het is een D226-4
Weet eerlijk gezegd ook het verschil niet😅

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Renault 90-34 TX ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!