Foto van een Atlas 1302E
Hij was er klaar mee voor vandaag😛. Geplaatst door oanejorrit12 op 03-02-2020 om 20:46:21, met 23 reacties.

Atlas 1302E

Foto van een Atlas 1302E
Hij was er klaar mee voor vandaag😛

Reacties

Fendt926Driver
Oeps storing of was het werk klaar
+1
oanejorrit12
@Fendt926Driver beide mis 😛
De dag was om haha
+2
Fendt926Driver
@oanejorrit12 kun je mooi morgen weer verder.
Ja de dag heeft 24 uur..
Maar dan komt de nacht nog zeggen ze hier....
+3
oanejorrit12
@Fendt926Driver nah je kunt ook leven om te werken 😛
En als t weer me morgen te slecht is dan ist woensdag weer een dag 😛
Fendt926Driver
@oanejorrit12 top.
Hier is het ook dat we allemaal op 25 december kerstmis hebt.
Ongeacht hoe druk je je maakt
+2
oanejorrit12
@Fendt926Driver precies t dagelijkse werk moet wel maar verder niks. Op zondag ook niet veel aan t werk. Of t moet echt niet anders kunnen om het weer met maaien ofzo, maar t is niet de standaard
+1
oanejorrit12
@Fendt926Driver tip voor jouw voor je knieën, als je een kraan koopt zorg dat er een schuifblad opzit, en als je dan wilt in of uitstappen, kun je mooi op het blad gaan staan en als lift gebruiken hoef je niet te klimmen of te springen😃
+2
Fendt926Driver
@oanejorrit12 dat had ik al uitgedacht.
Goedkope kranen zonder schuif heb ik ook laten staan tot nu toe.
wim-same
@oanejorrit12 en dat is een hele wijze uitspraak.
+1
wim-same
Probeer de bak maar eens vlak naar je toe te trekken met zo'n Atlas. Sterk zijn ze wel, maar vlakken. De D serie was nog gekker.
oanejorrit12
@wim-same mooi wil het niet nee, maar t gaat
Komt volgens mij ook als je de giek omhoog doet krijgen die cilinders alle olie en de rest niet veel meer
wim-same
@oanejorrit12 Deze Atlassen kun je gewoon niet goed regelen. Komt ook als je er een 2e handeling bij doet of gaat doen, dat de oliedruk omhoog gaat. Dus ineens krijgt de hefcilinder een tik omhoog. Dat probleem heb je ook als je b.v. met een trilblok damwand planken moet trekken. Zodra je werkende weg iets moet rijden vliegt de druk omhoog, en de olie keerringen van het trilblok liggen eruit.
+2
oanejorrit12
@wim-same rijden en je giek bewegen wil niet
wim-same
@oanejorrit12 Dat was met een AB 1202 al zo, Bij de C, D, E, en zelfs bij de 1304 en 1404 wilde dit niet samen op.
+1
Sanderford
@wim-same Dat merkte ik ook bij mijn E die had nog lange poken vlakken viel niet mee 😉
+1
Gavrie Willemsen
Een mobiele kraan zonder schuifblad moet je NOOIT kopen, zelfs niet als je hem voor een appel en een ei kunt kopen. Zonder schuifblad krijg je niks klaargemaakt
verwijderd
Fendt926Driver
@JD3010 heb nog maar weinig op een kraan gedraaid. En hoe slechter je het kunt hoe meer je een blad nodig bent voor stabiliteit en rem om te blijven staan als je weer hopeloos van boven in een bult zit te trekken voor een bakje zand.
En inderdaad instappen is ook een ding
Vollenbroek_Lars
@Fendt926Driver Ik heb bijna altijd blad in de lucht wen je vrij snel aan als je weet wat de machine aan kan alleen als het echt moet gebeuren heb ik het blad aan de grond.
+1
HJ_
@Vollenbroek_Lars hier altijd blad aan de grond.. met blad in de hoogte kan ik maar de helft pakken dan met aan de grond als ik wagens of opleggers laad.. en je staat stuk stabieler.. maar verschilt natuurlijk ook per kraan allemaal
+1
Vollenbroek_Lars
@HJ_ vrachtwagens laden meestal gewoon blad in de lucht liebherr 900c op dubbelucht staat redelijk stabiel met scheppen weegt ook 18/19 ton. Blad heb ik alleen aan de grond als er iets zwaars getild moet worden of op onstabiele ondergrond.
verwijderd
Fendt926Driver
@JD3010 deze kan maar alleen naar rechts werken. Mijne kan links en rechts.
En deze kost 4 keer zo veel als ik er voor betaald heb.
Maar als ik er nog geen had ging ik morgen nog onderhandelen
verwijderd
HJ_
@JD3010 staan hier al jaren op de beton en asfalt voer en stront en te scheppen, hebben daar tot nog toe geen problemen mee.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Atlas 1302E ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!