Foto van een Ford 8340, hier zie je de 4x dubbelwerkende ventielen, load sensing, isobus stekker en de overige aansluitingen op deze trekker.

Ford 8340

Fordje4600
Foto van een Ford 8340, hier zie je de 4x dubbelwerkende ventielen, load sensing, isobus stekker en de overige aansluitingen op deze trekker.

Reacties

+2
Pieter Buren
Wat komt er achter dat je dit allemaal nodig bent? Drukloze retour per ongeluk meegespoten🤔
+1
Fordje4600
@Pieter Buren de drukloze retour bij de vuldop was verroest, komt nog een stop of een andere koppeling aan. Word ook niet meer gebruik.
Deze trekker gebruiken we voor de balenwikkelaar, hiervoor zijn we load sensing en isobus nodig.
jammermaarhelaas
Is het veel werk om de isobus aansluiting te maken?
Is er standaard materiaal voor of is het veel zelf solderen, krimpen, enz?
joozt
@jammermaarhelaas In principe is het alleen een kabel van de accu naar het stopcontact achter. In de kabel of achterop het stopcontact zit een aftakking die de cabine gaat en vanaf daar ligt het aan de gebruiker zelf wat je er allemaal aan hangt. Kan alleen een bedieningskast zijn of ook een samenwerking met trekker of gps-systeem, etc..
Fordje4600
@jammermaarhelaas kunt zo een isobus kabel met stopcontact kopen, aan de accu maken en dan naar het stopcontact en dan terug de cabine in
930triplemaaier
Is de onderste van de 4 dan voor de lekleiding?
Fordje4600
@930triplemaaier nee dat is een drukloze retour, die gebruikten we bij de vorige wikkelaar dan gaf je druk met een ventiel en ging de olie via drukloze retour (onderste) terug. De 3 er boven zijn voor de load sensing, pomp/retour/snuffel
930triplemaaier
@Fordje4600 die heb je zo gemaakt zodat je dan niet met verloopkoppelingen hoeft te werken?
+1
Fordje4600
@930triplemaaier de onderste zat er al op en gebruiken we ook nog voor andere werktuigen, kun je net zo goed laten zitten. Hoef je inderdaad geen verlooo te hebben, gewoon instappen ding erachter en rijden maar zonder dat je de verloop hoeft te zoeken etc.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Ford 8340 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!