Foto van een New Holland 6640. Laatste vrachtje weer aan de kuil. Gaat super met nieuwe messen!. Foto is geplaatst door newholland6640 op 09-05-2020 om 18:57:34, met 22 reacties.

New Holland 6640

newholland6640
Foto van een New Holland 6640. Laatste vrachtje weer aan de kuil. Gaat super met nieuwe messen!

Reacties

Monster wagens, ze slikken het gras met gemak op😀
newholland6640
@jelte-jetse-leijenaar de wagen wel maar de trekker....
new holland koen
@newholland6640 Waarom de ts115 er niet voor dan?
+1
newholland6640
@new holland koen

Omdat aan de 6640 geen dubbellucht past en we de zwaarste trekker op de kuil willen.
new holland koen
@newholland6640 Oké duidelijk!
NH-Ford
@new holland koen En omkeer onder stuur is met verdeler wel te waarderen (vanuit gaande dat die TS die heeft )
+1
newholland6640
@NH-Ford nee heeft de ts niet. Maar kan met handkoppeling ook prima leven
new holland koen
@NH-Ford Ik heb geen ervaring met een kuil verdelen, maar ik vind het omkeren met mn rechter hand handiger dan onder het stuur...
Pieter Buren
@new holland koen Onder het stuur lijkt mij juist makkelijker. Linkerhand voor stuur en omkeer en rechterhand voor hef en hydrauliek.
new holland koen
@Pieter Buren Als je tegelijk moet pompen met de hydrauliek is het misschien makkelijker ja. Maar icm de hef gaat het heel goed vind ik.
En nieuwere tractors met een multifunctionele hendel hebben vaak alles wat je nodig hebt op die hendel dus dan kan het ook mooi.
+1
SJB533
@Pieter Buren
Zoals koen al zegt: dit werkt zeker net zo mooi 😉
+1
Fendt926Driver
@newholland6640 en de ts115 is 700 kg zwaarder dan de 6640.
Dat verschil is met 1 maat bredere banden op de ts al weer te niet gedaan .
Of juist de 6640 op enkellucht laten aandrukken krijg je de kuil nog vaster van.
Hier de hakselploeg bijgehouden met maar aan 1 kant dubbellucht om de kanten in de sleufsilo beter vast te krijgen.
Dan rij ik ook op enkel 620 aan 1 kant
newholland6640
@Fendt926Driver

Die redenatie klopt niet. Dan zou je net zo goed op de fiets aan gaan kunnen rijden. Ook als je banden breder zijn kan het aanrijden beter gaan omdat je eerder over bent.

Ts heeft ook 1000 kg frontgewicht, dat knijpt er lekker in hoor. Heel anders dan 400 kg van de 6640

Zonder dubbellucht aanrijden vind ik een gemartel van niks zonder sleufsilo.
+1
a3vandiejen
Prachtige combi.
NH-Ford
Dubbele messenbalk en alle messen erin?
newholland6640
@NH-Ford ja klopt. Trekker heeft niet over dan.
+1
NH-Ford
@newholland6640 Haha neej, dacht ik al.
Hoe hard rij je ongeveer met laden?
Beter de trekker de beperkte factor dan andersom.
newholland6640
@NH-Ford

Ja dat is zeker waar. Begin meestal in de derde en eindig in de eerste. Met normale vrachten. Dit was het laatste van perceel wat verder weg dus ff wat meer erin geduwd en eindigde in 6L

Normaal gesproken dus tussen de 14 en 8 km ongeveer.
NH-Ford
@newholland6640 ah oke, ma dan heeft die ook wel iets meer power dan orgineel?
Begon eerder met 93pk ervoor, eindigen met 140, toen was wel rekening houden met de wagen.
newholland6640
@NH-Ford ja heeft turbo, dus zal wel wat schelen
newholland6640
@NH-Ford dat geloof ik, mooiste voor deze wagens is iets over de 100 denk ik

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de New Holland 6640 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!