Onze eigen 7040 heeft de geest gegeven. Nu hebben we deze te leen. Heel erg wennen. Zo'n autocommand maar ik red me er mee. Lekker comfortabel zo

New Holland T 7070

fan van trekkers
Onze eigen 7040 heeft de geest gegeven. Nu hebben we deze te leen. Heel erg wennen. Zo'n autocommand maar ik red me er mee. Lekker comfortabel zo

Reacties

Mooi.
Jorrick 1455XL
Oei dat is minder mooi wat scheelt eraan?
Dit is ook geen minne combinatie zo en lekker brullen zo’n AC
fan van trekkers
@Jorrick 1455XL totaal andere beleving. Veel functies die je kan gebruiken. Joystick heen en weer bewegen en hij houd zijn snelheid vast, cruise knop en aftakas modus. Dat laatste is helemaal gek, zet je aftakas aan, vallen je motortouren weg. Maar naar een paar tanken heb je het snel onder de knie
+1
Jorrick 1455XL
@fan van trekkers Ja klopt er zitten enorm veel functies op, ik heb een paar jaar geleden een cursus gevolgt om het maximale uit een AC te halen zelfs na een paar jaar ermee werken kwamen er nog weer nieuwe functies boven tijdens die cursus.
+1
fan van trekkers
@Jorrick 1455XL alles ik ook makkelijk te gebruiken, zonder allerlij poespas in te drukken. Vind deze wel zoekerig overkomen, niet de nieuweste meer. Dat merk je wel. Hij houd hem ook lekker laag in touren. Dit merk je aanzienlijk in brandstofverbruik
+1
zettelmeyer
Wat is er kapot?
fan van trekkers
@zettelmeyer koppelingen uit de powershift gebrand. 11300 uur
Fendt926Driver
@fan van trekkers altijd kloten dat de eigen trekker het niet doet.
Wel super van de dealer dat hij je zo voort helpt.
Je hebt weinig bijzonders op de tank dat deze leentrekker enorm aangepast moest worden?
Maar deze is dus vario??
En 7070 heeft wat meer pk als de 7040 van jullie?
fan van trekkers
@Fendt926Driver altijd jammer dat trekker stuk gaat. Deze 7070 is volledig uitgevoerd. Moesten andere ls koppelingen op en hij kan gaan. Ls, lucht, fh en pto, alles zit er op. Merk niet dat deze sterker is, onze eigen is flink getuned. Dit is inderdaad een vario. Dat is 7070 altijd, dat zal ook wel de rede zijn dat hij minder sterk aanvoelt. Heb hem nog niet heel goed kunnen peilen, maar op de weg zit onze eigen stukke sneller op 50
+1
Fendt926Driver
@fan van trekkers vaak kom je aan de gang met andere trekhaken en stekkers. maar dat is dus redelijk vlot opgelost.
merk hier duidelijk verschil tussen de kleine 916 vario en de (even grote) grote 926 die laatste trekt veel makkelijker wat voor last dan ook naar 50kmh en heeft ook ruim 70 pk meer dan de kleine
+1
fan van trekkers
@Fendt926Driver dan gaat het om 70 pk waarvan je allebij een vario hebt 😅. 7070 heeft standaard 270 pk en 7040 230. Dat is dan wel powershift. Op het land kan hij zijn werk wel prima doen. F1 op 16 kmh en cruise on👌
+1
Ritchie
@fan van trekkers

Dat zijn ook wel beulen natuurlijk die T7000's met powershift.
fan van trekkers
@Fendt926Driver eigenlijk zit het met de trekhaken en stekkers altijd wel goed. Meeste trekkers hebben ook meerdere stekkers. Ze schoven er zo een k80 koppeling in waar stuurstang en al aanvast zat
+1
ford8630power
@fan van trekkers 7040 maar meteen een trap gegeven?
fan van trekkers
@ford8630power binnenkort meer😜

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de New Holland T 7070 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!