Foto van drie Deutz-Fahr DX 6.30 en mijn dx 90 ! Het laatste an het muur vandaag opgehaald. 7500u luchtrem 2dw nieuwe banden achterom en toch wel goedeStaat maar optisch wel iets te doen. Zaterdag tes

Deutz-Fahr DX 6.30

MRVNDT
Foto van drie Deutz-Fahr DX 6.30 en mijn dx 90 ! Het laatste an het muur vandaag opgehaald.

7500u luchtrem 2dw nieuwe banden achterom en toch wel goede
Staat maar optisch wel iets te doen. Zaterdag testen vor kleine oprapper

Reacties

+6
bob de bouwer
Wat een gigantisch mooi rijtje
+2
erik9831
@bob de bouwer inderdaad, heel mooi 😍
+2
MulderDeutz1
Meer fotos van de vierde? 😏
+6
MRVNDT
@MulderDeutz1 zeker heb er nog 1-2

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

MulderDeutz1
@MRVNDT Mooi man, prachtig! Ik dacht dat je een 2wd wilde? Of bouw je hem nog om?
+2
MRVNDT
@MulderDeutz1 ja wilde ik ook wel maar moet een normale voor mijn herder arm hebben
Hvdv1986
@MRVNDT deze heeft geen luchtfilter boven op of wel?
Roeldeutzdx
Zeer mooi rijtje! Dx 90 uit Duitsland weg?
+1
MRVNDT
@Roeldeutzdx klopt die komt uit Duitsland
Fast Eddy
@MRVNDT

Heb je de nieuwste aanwinst ook in Duitsland gekocht?
+1
MRVNDT
@Fast Eddy klopt. 20km van hier weg. Goede Anbood, extrem nette verkoper en dan en goede staat. Warom dat ne zeggen 😂
Fast Eddy
@MRVNDT

Mooi in de buurt dus. En je het Duitse kenteken is dan ook zo geregeld. Succes met je nieuwste aanwinst.
+1
MRVNDT
@Fast Eddy bedankt ! Ja kenteken krijgen is dan mooi eenvoudig. Moet wel nog n Keuring up omdat het 5 jaar geleden het laatste keer was maar Zal wel werken
Hvdv1986
@MRVNDT jammer dat hij er vorige week nog niet was😁😁
MRVNDT
@Hvdv1986 ja klopt 😁
+1
Fendt926Driver
@MRVNDT bofkont...
3 bijna dezelfde trekkers op het erf....
Heeft de 90 zoveel moeite met de blokkenwagen dat er een vol pakket frontgewichten voor moet
MRVNDT
@Fendt926Driver is maar n halve setje voor Optik. Maar hij gaat ook kuil snijden tussentijds dan is het mooier
a3vandiejen
Echt schitterend, heel mooi zo.
+1
rommert14
Doet me denken aan de boerderij waar ik mn melkdiploma heb gehaald, daar was al 40 jaar niets meer verandert...
+3
@rommert14 misschien een bewuste keuze en misschien is die daar wel gelukkiger mee als menig andere boer met allemaal glimmende gadgets in en om de stal..
rommert14
@ronald-deutz-fahr heeft nu een nieuwe stal met robots dus zo gelukkig was hij er niet mee denk ik 🙈 maar als je alles in loonwerk hebt en er niet de hele dag op hoeft te rijden dan kan het ook prima.
+2
@rommert14 Die robots zijn vast omdat die zat was van eigenwijze melkdiploma kandidaten 😜
Nee zonder gekheid na 40 jaar heb je best kans dat er een volgende generatie op de boerderij zit, die toch vooruit wil. Maar misschien blijft het nu ook weer 40 jaar hetzelfde, wie zal het zeggen 😎
+3
Fast Eddy
@rommert14

Deze man werkt er nog gewoon dagelijks mee. Een keer iemand die niet het nieuwste van het nieuwste moet hebben. En gewoon de machines gebruikt waar ze voor gemaakt zijn. En niet bezuinigd op onderhoud. Daar heb ik respect voor.
rommert14
@Fast Eddy wij rijden ook niet het nieuwste van het nieuwste maar als je 27 uur per snede moet maaien is vooras, cabinevering en een goede joystick zo raar nog niet.
+1
Fast Eddy
@rommert14

Het is maar net wat je gewent bent. Ik vind een goede stoel en airco belangrijker dan voorasvering en een joystick.
+1
J asper
@Fast Eddy Liever voorasvering dan airco, die heb je jaar rond nodig
+1
Fast Eddy
@J asper

Een echte Fendt rijder zeker? Daar is de airco nog steeds optie volgens mij. Als je airco niet standaard op je trekker zit, zou ik als optie toch eerder kiezen voor een airco dan voorasvering.
J asper
Quote Reactie van @Fast Eddy:
zou ik als optie toch eerder kiezen voor een airco dan voorasvering.

Voor die paar dagen per jaar, voorasvering heb je elke dag wat aan.
Fast Eddy
@J asper

Ik heb de airco het hele jaar door aan. Als het warm is zit je koel en als het regent beslaan de ramen niet. Bij oudere trekkers kan je een raam openzetten maar die trekkers van tegenwoordig hebben geen zijramen meer die open kunnen.
+1
@J asper je denkt dat je hem nodig hebt, das heel wat anders. Rij bij anderen geregeld met vooras en cabine vering, als ik dan thuis rijd zonder dat, vind ik het wel hobbelen op slechte wegen, maar als je daar je snelheid op aanpast is er niks aan de hand.. das ook behoud voor machines als maaiers en schudders.
Neemt niet weg dat ik voorasvering serieus zou overwegen bij een volgende trekker. Maar zonder kan het ook prima
J asper
@ronald-deutz-fahr in het land ook wel, zeker bouwland. En dat van behoud van machines gaat voor hefwerktuigen alweer niet op. Frontmaaier en dergelijk veert net zo mooi mee door de voorasvering.
+1
@J asper bouwland had ik niet aan gedacht, heb je gelijk aan. Maar ook daar kun je de snelheid op aanpassen natuurlijk
Grasland is hier gewoon vlak, op enkele dassen/vissen/koeien gaten na. Maar daar helpt een voorasvering je weinig mee...
+1
J asper
@ronald-deutz-fahr Als je twee indentieke trekkers hebt en dan een met voorasvering. Dan zie je het verschil 10 jaar later goed in de draaiuren 😜🤣
+1
rommert14
@Fast Eddy ja wat niet weet wat niet deert, ik wist tot 2016 ook niet hoe mooi voorasvering en cabinevering rijdt
Dit lijkt wel bijna een beeld wat je vroeger bij bayens in de showroom zag. Dat was ook altijd een machtig zicht!
+4
faane
Mooie vloot ! Veel plezier ermee.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr DX 6.30 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!