Ook Belarus maak dikke trekkers. 500 PK.. Foto is geplaatst door wim-same op 17-08-2020 om 21:54:52, met 31 reacties.

Belarus Onbekend

wim-same
Ook Belarus maak dikke trekkers. 500 PK.

Reacties

+1
new holland koen
Gadverdamme wat een lelijk ding!
Dan maar wat meer betalen😬
langeslagdiesel
Zijn deze dingen niet diesel / electric? Zeg maar een continu variabele las travo.
+1
wim-same
@langeslagdiesel geen idee. staan wel in de belangstelling. De president heeft vandaag een bezoek gebracht aan de fabriek. ha ha
langeslagdiesel
@wim-same was niet echt een warm onthaal geloof ik.
+2
wim-same
@langeslagdiesel Volgens de linkse Nederlandse media niet. Maar ik weet de werkelijkheid ook niet.
+2
Ritchie
@langeslagdiesel

Ja de geest is daar uit de fles volgens mij, ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.. Ook voor Belarus.
+1
Henk 1120
Beste brede neus. Je kijkt wel raar onder dat spatbord door...
+1
wim-same
@Henk 1120 Je moet toch alle radiatoren kwijt kunnen. Deutz heeft dat probleem ook al gehad, en Fendt heeft ook zo'n brede neus.
16045HSX
Belarus 5022 met Caterpillar V6. Meende dat dit een prototype was/is
caseboy
@16045HSX wat ik online kan lezen zou er een 18.1 liter cat 6 cilinder in liggen, maar zal wel een lijnmoter zijn schat ik.
Is wel een gigantisch grote motor voor 500pk. De meeste vrachtwagen met dit vermogen en de fendt 1050 hebben rond de 12 a 13 liter.
a3vandiejen
Beste trekker.
WaterDeutzer
Fronthef in verhouding wat magertjes. Camaraatje in de grill?
+2
GerbertXL
Ik vind het wel mooi werk iets aparts. Deze versie vind ik er wel wat beter uitzien. Zat trekkers die er veel slechter uitzien met een enorme neus (fendt 626, new holland t8)

(klik om te vergroten)

+2
stijn-de-bock
@GerbertXL ik ben geen échte fendt man maar een 626 vind ik wel prachtig.
+1
Fendt926Driver
@stijn-de-bock een 620 622 of 626 is inderdaad ooit nog iets om te hebben.
Maar toen ik vroeger informeerde en ze 35.000 per stuk kostten vond ik ze al te duur en nu gaan ze al richting de 150 000.
En mooie nog duurder
+2
stijn-de-bock
@Fendt926Driver moest je dat kopen zou ik zelfs te voet tot in saasveld gaan om er even mee te rijden,,,,,,oeps is wel bijna 400 km🙈🚜
caseboy
@Fendt926Driver had er toen toch maar een gekocht, had je er nu winst op kunnen maken
+2
walker1
@stijn-de-bock @GerbertXL Soms heeft het ook tijd nodig om iets mooi te vinden. Zelf vond ik vroeger die Fendt 622 en 626 ook niet mooi. Alsof de verhoudingen niet kloppen. Maar ik zie ze veel meer als een unieke en zeldzame trekker. Schluters met die schuifdeur cabines vond ik vroeger ook niet mooi. De Ford TW 25 en 35 met die lange motorkap vind ik ook niet mooi, de TW15 met kortere motorkap klopt veel beter. Maar ook de TW's zijn ondertussen zeldzaam en waren vroeger ook bijzondere trekkers met voor die tijd flinke vermogens en als ik nu een TW35 tegenkom vind ik dat prachtig. De John Deere en 7 en 8 series hebben ook van die lange neuzen, vind ze niet mooi, maar wie weet over 20 jaar misschien wel mooi.
+5
GerbertXL
@walker1 ieder z'n heug hoor, apart vind ik altijd wel leuk maar juist omdat zoveel fanboys zo hitsig worden van die ouwe zooi vind ik er niks meer aan, zet Belarus op een 626 en de interesse is weg. Die gekke belarussen en ursussen vind minstens driekwart van de mensen hondslelijk, en dat trekt mij wel.
walker1
@GerbertXL ja helemaal mee eens. Alleen al bij het horen van bv 615, 1455 of 4955 raken bepaalde personen hier al opgewonden. Ik ben gelukkig niet zo eenkennig qua merk. Bovendien foto's van Fendt, JD, MF, NH, komen hier dagelijks meerdere keren voorbij, daarom zijn juist de foto's van de minder grote merken zo leuk .
+3
@walker1 je vergeet 160-90 en 6.81 nog. Mb1800 eigenlijk ook nog 💦 💦💦💦💦💦
En dan zijn er vast nog wel meer 😜
+1
@ronald-deutz-fahr niet kieskeurig ofzo hoor, maar ik zie liever een 6.31/6.61 dan een 6.81 😜😜
+1
@Deutz 8006spezial mag ze beide graag zien. Heb Zelf nog nooit op een kleine agrostar gereden, 6.81 wel, vandaar.🤘🏻😎
+1
WaterDeutzer
@ronald-deutz-fahr Als ik eens de kans krijg, komt er een 6.81 thuis. Op dikke banden echt een beer. Lopen er nog wel wat in Oost Europa. Jaren '95-'97 met veel EU subsidie gekregen.
@WaterDeutzer Indd het is een beer! Kameraad had zo’n trekker, ook op dikke banden. Is de trekker op denk ik de meeste bekende 6.81 foto
+1
@ronald-deutz-fahr denk idd dat hij wel sleuren wil. Heb er ook nog nooit mee gereden, maar wat ik begreep is dat vooral het schakelen tussen de pwshift wel eens verkeerd gaat als je haast hebt. Daarom liever de kleinere in combinatie met luchtkoeling. Die mwm motoren waren ook niet helemaal juh van het
rubencasecs
@walker1 Een Fendt 626 is toch ook bar lelijk, net wat je zegt, rare verhoudingen, maar sommigen worden wel weer mooi van de lelijkheid, een Valmet 2005/2105 zien er ook raar uit maar hebben ook wel weer wat.
rubencasecs
@GerbertXL Heeft wel wat weg van een JD 8000 serie
deufi
@rubencasecs ja inderdaad. Ik vind het ook veel John Deere, alleen een iets bredere neus.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de machines van Belarus ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!