Foto van een Case International 956 XL, bezig met het opbouwen van de Stoll voorlader met elektrische bediening, en het opbouwen van een elektrische koppelingsbekrachtiger

Case International 956 XL

122 foto's van @Koiter

Foto van een Case International 956 XL, bezig met het opbouwen van de Stoll voorlader met elektrische bediening, en het opbouwen van een elektrische koppelingsbekrachtiger

Reacties

mf 6150
Hoe werkt die koppelingsbekrachtiger? Heb ze weleens op lucht gezien
Koiter
@mf 6150 deze werkt elektro-hydraulisch. De koppelingshevel word verlengt, waaraan er een dw cilinder middels een ketting wordt bevestigd. Deze word aangestuurd door een open center dw elektrisch ventiel. Wanneer je op een knop in de cabine drukt wordt de cilinder aangetrokken, en eenmaal op het eind van zijn slag wordt door een schakelaar op de koppelingshevel de stroom olie stopgezet, waardoor hij niet onnodig blijft pompen. Koppeling los werkt net andersom, waarbij er een smoring in de tank leiding zit om de snelheid van loslaten te bepalen
de Leeuw IH
@Koiter ik heb bijna hetzelfde op mbk 956 met herder zitten werkt erg goed.
john deere 7810
@Koiter

en werkt het mooi? is dat een setje van stoll?
Interessant, als ik het dus goed begrijp moet je dan met een knop koppelen ?

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 956 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!