Klaar voor de operatie. Trekker moet middendoor omdat de spanstift op een schakelvork aan de koppeling is afgebroken.

Deutz D4506

454 foto's van @Saeghershof

Saeghershof
Klaar voor de operatie. Trekker moet middendoor omdat de spanstift op een schakelvork aan de koppeling is afgebroken.

Reacties

+1
Towaberg
Dan weet je wat te doen de komende dagen 😉
+2
casejxu
1,5 uur met splitskar. Denk nog wel sneller
+1
Towaberg
@casejxu op 1,5u alles los gedraaid? Stangen, leidingen en elektriciteit, dan moet je toch goed doorwerken of wat ervaring hebben denk ik.
+2
casejxu
@Towaberg ja zeker. Bij vorige werk begon je 8 uur en voor de koffie van half 10 stond ie los👌
+1
@casejxu en met de middag draaide die weer met nieuwe drukgroep?
+2
casejxu
@ronald-deutz-fahr ja hoor. Dx6.05 met fronthef deed ik met collega in 5 uurtjes.
+4
Saeghershof
Inderdaad anderhalf uur later een trekker stond in 2
+8
dx11
@ronald-deutz-fahr 10006 red ik makkelijk tussen het melken door de koppeling vervangen

(klik om te vergroten)

+1
@dx11 Haha donders
Voorkant op de krik
Achterkant steunt op het gewicht in de hef?
+2
dx11
@ronald-deutz-fahr klopt helemaal
+2
JD3010
@dx11 Moet dat dan zo vaak gebeuren dat je er handigheid in krijgt?
+1
mf 6150
+1
PieterA
@mf 6150 Wij proberen voor die tijd in te ruilen. Ik denk dat er bij de Fiats wel eens een nieuwe koppeling in gegaan is, maar bij de New-Hollands en Deutzen niet.
+1
mf 6150
@PieterA
Kan ook, maar bij normaal gebruik en de juiste chauffeurs kom je een heel eind boven de 10k met 1 koppeling
+2
dx11
@JD3010 per trekker niet. Meer met een groot aantal 20000uur trekkers kom je wel eens bij verschillende trekkers het zelfde tegen
+1
mf 6150
@dx11
Hoeveel hebben de dx en de 10006 inmiddels?
+2
dx11
@mf 6150 alle dxen staan stil. De 10006 gaat lekker door. Die doet nogal wat werk, elke dag voeren, gras harken, balen rijden, en als het niet te raar weer is gaat hij weer stront rijden
mf 6150
@dx11
Lijkt me ook een heerlijke trekker voor dat werk👍
draaipiet
Succes met de reparatie
+1
Fendt926Driver
Hier ook met een fendt 612.
Om 9 uur beginnen en met de middag alles open en gesplitst.
Tussen de middag nieuwe koppeling halen.
En rond 4 uur rijden we weer.
+2
JD3010
@Fendt926Driver Dat gaat mij niet lukken met mijn 'nieuwe' trekker. Maar dat hoeft ook niet.
rommert14
@Fendt926Driver haha de 7624 duurde wat langer 😂
@rommert14 heeft die wel een drukgroep dan?😅
rommert14
@ronald-deutz-fahr voor de versnellingsbak moest hij net zover doormidden, koppeling is nog niet vervangen

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz D4506 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!