Foto van een International 533 de onderuitlaat vervangen voor een boven uitlaat we werden gek van de stank binnen en met verkeerde wind werd ik half vergast nu is ie niet origineel meer ik weet het ma

International 533

661 foto's van @Yanmarthomas

Yanmarthomas
Foto van een International 533 de onderuitlaat vervangen voor een boven uitlaat we werden gek van de stank binnen en met verkeerde wind werd ik half vergast nu is ie niet origineel meer ik weet het maar dit is wel veel fijner en met 4 bouten los en vast draaien is ie weer origineel mooi geluidje komt eruit geen echte inter fluit maar dat maakt me niet zoveel uit als ik een keertje een originele pijp tegen kom gaat die erop met een bocht langs de kap heen gemaakt anders moest er een gat in de kap en dat ben ik niet van plan

Reacties

+1
roscho
Ik vermoed dat smalspoortrekkers vaak een onderuitlaat krijgen omdat ermee in boomgaarden wordt gewerkt. Maar als je daar niet komt, is dit veel beter. Hoewel ik zelf dieseldamp wel lekker vind ruiken, schijnt het niet gezond te zijn.
+1
Yanmarthomas
@roscho de latere 533 smalspoor heeft wel een pijp omhoog geloof ik. Maar zo is het mooi opgelost
+1
Fast Eddy
Mooi opgelost zo. Nu kan je beugel niet meer naar voren klappen zeker?
+1
Yanmarthomas
@Fast Eddy dat is inderdaad 1 nadeel nu scheelt het dat dat bij mij eigenlijk nooit hoeft als het echt moet moet ik even 2 boutjes losdraaien en de bocht eraf halen

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!