Foto van een Fendt 614. Nu zonder al het ijzer onder de trekker, weer normale trappen eraan en de accubak weer op de originele plek. Toch weer een stukje beter zo 👌

Fendt 614

725 foto's van @unipower

Foto van een Fendt 614. Nu zonder al het ijzer onder de trekker, weer normale trappen eraan en de accubak weer op de originele plek. Toch weer een stukje beter zo 👌

Reacties

+1
RJBrouwer
Waar is dat filter voor die achter je gewicht 'hangt'? ziet er niet zo fraai uit haha
+1
unipower
@RJBrouwer Dat is de filter van de duospeed, is inderdaad ook niet de originele plek. Hij hoort rechts achter de vooras te hangen maar dat is veranderd i.v.m. de Herder 😉
+1
RJBrouwer
@unipower oh dus die word jou kennende ook nog verplaatst?...
+1
unipower
@RJBrouwer De bedoeling is om alles van de duospeed weer origineel te maken inderdaad 😜
RJBrouwer
@unipower die leiding die langs je chassisbalken naar voren loopt hoort daar zeker ook niet, ofwel?
+1
unipower
@RJBrouwer Klopt! Omdat de olietank in het midden onder de trekker hangt hebben ze dat zo gemaakt en dus ook de filter links net voor de pomp.
RJBrouwer
@unipower ze hebben wel flink verbouwd dan, dus er zit nog veel werk in om weer origineel te maken?
+1
unipower
@RJBrouwer Ja vooral zoeken naar de originele delen of anders originele delen nabouwen, gaat wel even tijd in zitten maar het systeem is nu nog steeds werkend dus dat heeft geen haast
+1
deJong
Die trekker is nog mooi origeneel strak👌
+1
unipower
@deJong Klopt ja! 👌 zijn we ook wel blij mee 😁
+1
deJong
@unipower

Als hij een groot deel van zijn leven veel voor de herder gelopen heeft, hebben de motor en aandrijving ook weinig stress gehad, dat scheelt ook een berg.
+2
unipower
@deJong Vanaf 2001 is de herder eraan gekomen, en vanaf 2010 ongeveer is hij er niet meer af geweest. Voorheen deed hij ook loon werkzaamheden en dan ging de herder eraf 😉
van-engelenhoven
Is duospeed al een soort halve vario of iets in die richting
unipower
@van-engelenhoven Het is enigzins te vergelijken met het principe van een vario ja, de aandrijving gaat bij een duospeed ook met een pomp en een hydromotor. Alleen duospeed kan maar tot 20 km/h 😉
+1
Valtra man
@van-engelenhoven een vario is hydraulisch en mechanisch tesamen. Rijdnelheid wordt geregeld door snelheidsverschil tussen beiden aan te passen.
Duo speed is of hydrostatische - of mechanische aandrijving. Rijsnelheid wordt geregeld door meer of minder olie.
+1
van-engelenhoven
@Valtra man aha ook al wel zen tijd vooruit toen
Valtra man
@van-engelenhoven visionair was het zeker.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Fendt 614 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!