Schlüter Super 950V
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Schlüter Super 950V ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Voor het eerst sinds minstens 10jaar reed de "6600" vandaag weer volledig zelfstandig uit de loods! Tot euforie van mij en mijn pa, die hier met veel plezier even het stuur overnam.
Eerste indruk lijkt oké. Hij start wonderbaarlijk goed, zelfs met 2 lekke injecteurs...! Zelfs "Kleintjen", die jammer genoeg op 12V start, kan hier wel een tipje aan zuigen! Deze start op 24V, wat een dik voordeel is bij zo'n 6cilinder.
Het meeste mechanische kon ik wel testen, enkel de beide aftakassen ben ik vergeten. Verder schakelt hij goed, en rijd opt eerste zicht zelf iets sneller als "Kleintjen", bij gelijk toerental van de motor. Wel de zelfde versnellingsbak, maar in de "Maschinenkarte" is ook "Schnellgang" aangekruist... Nu vraag ik mij dus af of er weldegelijk een snelgang in der tijd verkrijgbaar was...! Remmen waren nul, maar dat had ik niet anders verwacht. De stuurpomp gooit er bovenaan de olie uit, dat deed de Compact in der tijd ook al. Dat komt door de verkeerde filters te gebruiken en doordat er dan onderdelen uitgehaald zijn om die erin te krijgen... Hopelijk kan ik de ontbrekende onderdelen uit de slooptrekker halen, die heeft dezelfde stuurpomp.
En verder, wat een brulijzer is dit . Draaicirkel van hier tot bij de buren, maar who cares.... Is ook een stuk vinniger op de gas als de Compact.
Wordt ongetwijfeld vervolgt!
Laatste
Reacties