Foto van een Deutz dx 230 en een deutz fahr dx8.30  folder. 2 van mijn favoriete folders.,van de dx heb alles tesamen groot en klein ,de oudere en de jongere toch wel meer dan 100 verschillende folder

Deutz Folder

2.474 foto's van @stijn-de-bock

+10
stijn-de-bock
Foto van een Deutz dx 230 en een deutz fahr dx8.30 folder. 2 van mijn favoriete folders.,van de dx heb alles tesamen groot en klein ,de oudere en de jongere toch wel meer dan 100 verschillende folders.

Reacties

+5
stijn-de-bock
Eentje om de week af te sluiten 🚜🚜🚜🚜
+5
Massey 2705
@stijn-de-bock of om de week te beginnen ! 😇😇
+2
schluterman
Prachtig Stijn
+1
stijn-de-bock
@schluterman dankjewel, een hobby waar ik eigenlijk al mijn hele leven mee bezig ben.
+3
schluterman
@stijn-de-bock ik zeg ga er vooral mee door
+3
+3
mdoornekamp
Deze zie je niet zoveel. Mag je zuinig op zijn
+4
stijn-de-bock
@mdoornekamp wees gerust, ik ben er zuinig op hoor .
+3
a3vandiejen
@stijn-de-bock Super mooi , en zeker de hele reeks.
+4
MF 2725
Schitterende folders.
+1
WaterDeutzer
Is een beetje zoek-de-verschillen tussen 230 & 8.30
+1
stijn-de-bock
@WaterDeutzer leeftijd, logo en ?????
WaterDeutzer
Quote Reactie van @stijn-de-bock:
leeftijd, logo en ?????

Ok, maar er moet technisch toch ook wel wat geëvalueerd zijn? Is dat niet op de achterkanten te vergelijken?
+2
mdoornekamp
@WaterDeutzer de Dx 110 werd een 6.10. Daar zat vast wel wat vernieuwing in. Die dx 230 zal wel iets minder vaak verkocht worden. Maar type wel vernieuwd
+1
WaterDeutzer
Quote Reactie van @mdoornekamp:
Dx 110 werd een 6.10.

Daar waren grote vernieuwingen met o.a. andere cabine met volglasdeuren andersom draaiend. Tussen de 230 en 8.30 zie ik weinig optische veranderingen.
+2
mdoornekamp
@WaterDeutzer
Quote:
vol glas

Ja klopt. Wij hebben een dx 110 gehad. Die had oude deur met scharnieren voor.

En een slechte versnellings bak🤐
+2
WaterDeutzer
Quote Reactie van @mdoornekamp:
En een slechte versnellings bak

Valt wel mee. Alleen bij de introductie van de 1e modellen begin jaren '80 zijn een aantal verbeteringen toegepast. Eén van de problemen was bijvoorbeeld een bevroren schakelhuis omdat er water in kon dringen.
Ik heb nog een hele mooie map van mijn trainingsdagen die tijd voor de bak bij Sieberg Ede.
+1
mdoornekamp
@WaterDeutzer bij onze dx 110 was de synchro mesh versleten en de groepen schoten uit de versnelling. De dealer adviseerde toen om de hele vak te reviseren. Maar dat kostte nog al wat centjes. Dus toen de trekker ingeruild op een jd 3140. Jd was toen ook eigenlijk al "ons" merk

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz Folder ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!