Foto van een International 533 nieuwe dynamo voor de inter smalspoor. De oude is helemaal naar de klote gelopen omdat de spanningregelaar kapot was. Was ook niet meer te reviseren. Nu maar een nieuwe

International 533

Yanmarthomas
Foto van een International 533 nieuwe dynamo voor de inter smalspoor. De oude is helemaal naar de klote gelopen omdat de spanningregelaar kapot was. Was ook niet meer te reviseren. Nu maar een nieuwe gekocht en een nieuwe elektronische spanningregelaar niet meer zo’n oud model. Veel beter

Reacties

+1
Piet1960
Het lijkt of je poeli's niet in lijn liggen.
Yanmarthomas
@Piet1960 lijkt. Heb het nagemeten ze staan perfect in lijn. Foto is ook vanuit een hoek gemaakt.
+1
Piet1960
@Yanmarthomas Dat zou jij niet over het hoofd gezien hebben denk ik.👍
+1
Sojaboontje
Ziet er weer goed uit. Soms plaatst men wel eens een wisselstroom dynamo, ipv de originele, vind dat altijd wel zo'n afknapper.
5000 fan
Wat moet ik me voorstellen bij een elektronische spanning regelaar?
Yanmarthomas

(klik om te vergroten)

Corne S
Persoonlijk monteer ik liever een wisselstroomdynamo. Minder kans op storingen, goedkoper en meer laadstroom. Alleen ff lastig met de bedrading (je houdt erover) en met de juiste steunen. Al heb ik bij de 624 de steun van een 44-serie geleend.
+4
Yanmarthomas
@Corne S heb ik ook naar gekeken maar die zijn meteen weer te dik. Heb geen enkele speling Tussen de motorkap en de dynamo. En ik vind het ook altijd wel leuk om iets helemaal origineel te houden zoals hij 49 jaar geleden ook was

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 533 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!