Deutz-Fahr Meerdere
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de machines van Deutz-Fahr ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
(klik om te vergroten)
Vicon heeft hier niets meer mee van doen sinds de overname van ‘Geldrop’ door Kuhn.
De mf 155: De lege 6-tonner volgde aan de hydrauliekslang de trekker netjes verder,dus rustig aan gestopt, het trekoog er weer aangelast en door.
De International 1255: De volle12 tonner remde aan de hydrauliekslang de trekker in een meter of 10 sterk af. Toen had ik de koppeling te pakken en stopte het definitief. Aan de kar inclusief hydrauliekslang was geen schade. De 1255 kon afgesleept worden. Naast de zwaaiende trekhaak die afgebroken was, was ook het ventielenblok van de trekker er af gescheurd. De trekker pompte zichzelf leeg.