Schlüter s450
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Schlüter s450 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Zondag olie op de versnellingsbak en motor van Calimero gedaan. Eerste uren niets te zien. Kom ik maandag in de werkplaats, ligt er olie onder het koppelingshuis... Eerst dacht ik dat het van de motor vandaan kwam, maar ik kon zien dat het vliegwiel droog was...
Dan moest het toch van ergens anders komen. Gisteren begonnen sleutelen en vandaag gesplitst. Blijkbaar dicht de dichting van de ingaande as niet goed af... Zit anders wel een nieuwe in. Helaas moet ik hiervoor ook het complete koppelingshuis weer afnemen. Weet weer wat gedaan komende weekend...
Laatste
Reacties
Niet per ongeluk de keerring beschadigd met monteren?
Bij de 155 is het stuurhuis na een jaar weer gaan lekken, ook van die leuke ontdekkingen.
Maar ik heb het idee dat ze met dit warme weer ook nog wat liever een drupje laten vallen.
De olie zal misschien wat dunner wezen dan in de winter.
Was niet direct iets te zien aan de keerring. Na verder puzzelen bleek de draairichting van de keerring verkeerd. Dus ipv de olie 'terugsturen' met de 'schoepjes', pompte hij nu juist de olie naar buiten. Als je het niet zelf overkomt zijn dit wel leuke monteur verhalen.
(klik om te vergroten)