Foto van een Case International 745 XL NHet lijkt er op dat de N er later bij achter geplakt is.Vondt hem wel bijzonder met die low profile cabine

Case International 745 XL N

+6
Fendt926Driver
Foto van een Case International 745 XL N
Het lijkt er op dat de N er later bij achter geplakt is.
Vondt hem wel bijzonder met die low profile cabine

Reacties

+2
wim-same
@Fendt926Driver de N hoort misschien bij deze cabine ?
+5
@wim-same @Fendt926Driver
De N van Niedrigkabine
+3
Fendt926Driver
Trekker stopte er steeds mee.
Wou later niet meer starten en begon spontaan diesel te lekken uit het midden van de pomp.
Met demonteren bleek de spie van de as voor het tandwiel doorgeslagen en stond er dus ook niets meer op tijd.

(klik om te vergroten)

Trekker ziet er wel strak uit.
Voorruit kan ook nog iets open

(klik om te vergroten)

745 XLN. wie kent de herkomst van de N achter xl
+4
huub
Ik sluit me bij @ronald-deutz-fahr aan, de N staat voor Niedrigkabine.
+1
wim-same
@Fendt926Driver Roterende pomp. Mooi klusje om op tijd te zetten. Keerring van de as nog goed. Be een Same Saturno was de keerring van de as lek en verhard. nieuwe keerring erin, maar het op tijd zetten vraagt nog wel enige informatie, maar het is gelukt.
+2
casejxu
@wim-same bij die inters wel redelijk makkelijk te doen hoor
+4
wim-same
@casejxu een roterende pomp afstellen zal bij een inter niet anders zijn dan bij een ander merk.
+4
1046
Een zeldzame
+3
Fast Eddy
@1046

Zo op het eerste gezicht. Ook nog in goede staat.
toonvanbergen361
Speciaal met die lage cabine!
+1
SJB533
745 = in de basis de 745S
XL = uitgevoerd met de XL Cabine, en de eventuele aanpassingen daarvoor
N = lagecabine (Niedrigkabine, zoals al gezegd) Is in de basis de gewone XL, maar dan iets verlaagd (en meer dan alleen de pet, geloof ik) en volglasdeur.
wotan2
@SJB533 alleen bodem, dashboard/stuurkolom, spatborden en de achterruit zijn gelijk aan een gewone xl
edit : toen ik er nog eens over nadacht klopt bovenstaand toch niet helemaal; kort samen gevat is vanaf de B-stijl naar voren alles anders, het dak is anders en het bovenste midden achterruitje. van achter zit er dus nog veel xl in.
SJB533
@wotan2
Nu ik de foto van Huub beter bekijk: zelfs de B-stijlen zijn anders, of niet? De ruitjes in de hoek lijken dan wel weer dezelfde onderdorpel te hebben.

Hoeveel is hij nu daadwerkelijk lager? Hij lijkt me bijna nog lager, dan de verlaagde XL, die in 1985 met de Ergo S werd ingevoerd (wat dan gewoon een XL is, waar een plaat op ligt, ipv een pet).
+2
wotan2
@SJB533 van de originele xl bodem zijn de b staanders gebleven, weet niet of ze even lang zijn. Voor de rest is het een cabine van Tim(merman) die op deze bodem is geplaatst. Mijn 844 xln was +- 250 cm, een normale xl is +- 270 cm.
+1
SJB533
@wotan2
Zijn dus idd iets kortere stijlen 😉 Dit itt de XL lagecabine van halfweg de jaren tachtig
+1
wotan2
Ik had zijn grotere broer met een schuine neus:
tractorfan.nl/picture/1378922/…
Na wat strubbelingen in het begin, een fijne traktor voor mensen die van simpele techniek houden, en niet groter zijn dan 180 cm.
inter-sound
@SJB533 dit is de standaard verlaagde xl cabine. is ongeveer 8 cm lager dan normaal

(klik om te vergroten)

SJB533

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Case International 745 XL N ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!