Foto van een John Deere 6830 Premium. Foto is geplaatst door sjuu op 24-07-2022 om 08:33:57, met 37 reacties.

John Deere 6830 Premium

+2
sjuu
Foto van een John Deere 6830 Premium

Reacties

+1
2850Johndeere6R
Spullen hoor👌
+1
mdoornekamp
Stoere trekker. Speelt met zo'n 14 cubs tankje. Heb je 710 banden achter?
sjuu
@mdoornekamp ja, of met zaaiwerkzaamheden 900/710
+1
mdoornekamp
@sjuu ok. Dikke banden

Is dit een vario?
sjuu
@mdoornekamp Van alle opties voorzien.
+1
mdoornekamp
@sjuu ok. Gps ook mooi voor de tank en zaai werk
sjuu
@mdoornekamp Zeker, geeft een hoop rust met mestrijden. Nu kan ik 7.2 meter overslaan met keren.
@mdoornekamp speelt? Zie er weinig nog met goed 10pk per kuub rijden, en als die met 3 meter band iets vettigheid tegenkomt gaat die wel heel zwaar trekken…
J asper
@ronald-deutz-fahr idd, 140 pk begin je toch niks mee.
mdoornekamp
@J asper valt je mee met dit type trekkers hoor.
J asper
@mdoornekamp Als je niet stil staat met storing tenminste 😅🙈 Dan willen ze idd wel vooruit.
+3
Ruben-Wind
@J asper je weet toch wel dat bij sommigen John deere pk’s sterker zijn dan andere merken?
J asper
@Ruben-Wind Oja is ook zo, en Fendt pk’s minder. Gellukig kun je trommel maaiers met 100 pk doen ipv zo zwaar trekkende schijvenmaaier😜
+1
@Ruben-Wind niet vergeten dat elke 6830 minimaal 50 pk meer heeft als origineel 😜
+1
Ruben-Wind
@ronald-deutz-fahr ja, die trekkers voeren zich zelf op. 😜
+2
@Ruben-Wind doen ze snachts, als niemand kijkt 🤫
Fendt612e
@ronald-deutz-fahr nou kan toeval zijn maar onze jd hebben allebei 40 pk meer als origine zonder chip op iets
J asper
@Fendt612e En die ouwe 309 en 612 ja precies hetzelfde 😅🤣
Fendt612e
Fendt612e
@mdoornekamp zit waarschijnlijk dichter bij de 200 pk als bij de 150, is met onze net zo
mdoornekamp
@Fendt612e
Quote:
dichter bij 200 pk als 150

Ja klopt. En veel koppel door de common rail inspuiting . Toen john deere daar mee begon, wisten de andere merken nog niet eens hoe je dat woord schrijft 😄
+1
Ruben-Wind
@mdoornekamp stonden deze types ook niet bekend om hun vele problemen juist met die diesel inspuiting?
mdoornekamp
@Ruben-Wind
Quote:
problemen met de diesel inspuiting

Verstuivers vervangen bij 8000 uur. Maar dat is bij veel merken tegenwoordig heel normaal. En wel filter problemen bij opgevoerde exemplaren. Maar vaak ook gevolg van slechte en goedkope diesel. Daar kunnen moderne motoren gewoon niet tegen
sjuu
@Fendt612e aftakasvermogen 164 pk, koppel 702 nm, stijgen 37% 👌😅
+1
trekkerdockter
Mooi spulletje!
+1
JD 6110
Dik span zo ! Stoere verstralers op je knipper licht 👍
+1
mdoornekamp
@JD 6110 ik zie nog meer led
JD 6110
@mdoornekamp ja klopt. Stadslichtjes. Werklampen. Ledjes In de bumper.. En misschien nog wel in de koplamp
+1
sjuu
@JD 6110 alleen grootlicht is geen led, dat paste niet in de behuizing. De rest wel, voor mij geen halogeen meer.
+1
JD 6110
@sjuu voor mij ook niet meer. Kost wat. Maar dan heb je ook wat... En als het maar radio ontstoord is
+2
sjuu
@JD 6110 lampjes van ledhandel zijn goed✅
johndeere6230
Knappe trekker/ span zo, gps nodig met een 7.6 bemester en enkelas ja?
sjuu
@johndeere6230 twin as, gps is een must. Vraag maar aan de andere gebruikers, dan wil je niet meer zonder.
johndeere6230
@sjuu

Ivm wringen? Is op werk met tandem ook wel iets om rekening mee te houden ja als je hem in 1 keer omtrekt, die stuuras wil wat wringen dan
+1
sjuu
@johndeere6230 Ook, is toch ideaal om 7 meter over te slaan. Kost wat maar dat is bijzaak, plezierig rije vind ik belangrijker.
+1
johndeere6230
@sjuu

Dit jaar ook met gps gewerkt, wat een genot. Vooral op de kleinere percelen en als het perceel erin stond, mooi 2 banen vanaf de kant beginnen en op het eind met kopakker afwerken gewoon 2 rondjes rijden. Ideaal!

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de John Deere 6830 Premium ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!