Foto van een Deutz D10006 extra versteviging aan een onderttekhaak om de k80 zwaar genoeg te hebben  voor de 22m³ trioliet met stroblazer de baas te kunnen

Deutz D10006

+2
Fendt926Driver
Foto van een Deutz D10006 extra versteviging aan een onderttekhaak om de k80 zwaar genoeg te hebben voor de 22m³ trioliet met stroblazer de baas te kunnen

Reacties

+2
Fendt926Driver
Detail foto..

(klik om te vergroten)

De hefarmen met kleine ketting hoog gehangen dat die de aftakas niet raakt als die uitzichzelf zou zakken

(klik om te vergroten)

De grote plaat onder de accu met daar de dunne plaat op en nog 3 stapel gewichten achter de accu.
En dus de agrotron gewichten er nog bij voor dat de trekker niet achterover ging met achteruit de wagen iets omhoog de schuur in drukken
+3
DANOONTJE POWERR
Je moet een beetje creatief zijn met oude trekkers!
+1
Fast Eddy
Creatief. Komen er ook nog spatborden op?
+3
Fendt926Driver
@Fast Eddy trekker wordt helemaal in nieuwstaat herstelt.
Het demonteren en strippen en schoonmaken is net begonnen

(klik om te vergroten)

Zo zag die eruit
+1
Fast Eddy
@Fendt926Driver

En dan mag hij zijn dagen slijten in opgeknapte staat voor de voermengwagen?
+3
Fendt926Driver
@Fast Eddy ha ha.
Nee komt een 6.21 of 6.31 agrostar voor de mengwagen en de trekker mag van zijn oude dag genieten.
En soms een dagje voor de hark
Valtrapowerr
@Fendt926Driver waarom dan k80 erop bouwen als die er niet voor komt?
Fendt926Driver
@Valtrapowerr deze k80 zit er al langer op.
De andere trekkers die soms voor de wagen zitten hebben k80.
Dus op deze ook maar opgebouwd toen
Valtrapowerr
@Fendt926Driver ah zo ik dacht dat het net opgebouwd was
+2
@Fast Eddy is dat zo raar? Ook voor een mengwagen kunnen ze oud worden en netjes blijven..
Fast Eddy
@ronald-deutz-fahr

Gerestaureerd en in nieuwstaat vind ik eerlijk gezegd zonde voor een voermengwagen. Opgeknapt en gemoderniseerd is meer iets voor dat werk.
+3
dx11
Quote Reactie van @Fast Eddy:
Opgeknapt en gemoderniseerd

Wat wil je nog moderniseren voor de mengwagen dan? Voermengwagen is niets mis mee toch? Gewoon netjes warmdraaien, na het voeren rustig naar de loods rijden en daar onder dak voordat je hem uitzet dan kan een trekker heel lang mee is mijn visie
Fast Eddy
@dx11

Wat ik bedoel is dat je een trekker helemaal in nieuwstaat gaat brengen en keurig in de lak gaat spuiten om hem vervolgens in de stallucht en stof te gebruiken. Bij mij zit het verschil dus in opknappen om fatsoenlijk te gebruiken of in nieuwstaat brengen of te wel showroom staat.
+1
mf 6150
@Fast Eddy
Paar keer per dag heen en weer kver de voergang, slapen in een loods en elke week schoonmaken moet kunnen toch?
J asper
@mf 6150 Elke week schoonmaken is ook wel een beetje onzin niet?😅
+1
PieterA
@J asper Lijkt me niet heel overdreven hoor; en als je het bijhoudt is het schoonmaken ook zo gebeurd.
J asper
@PieterA Volgensmij verveel je je dan🙈
+2
mf 6150
@J asper
Ik heb een onwijze hekel aan smerige ramen, en gezien ff heen en weer spuiten met de hogedrukspuit minder tijd kost dan de ramen lappen...
+1
J asper
@mf 6150 305 kunnen ze voor en achter los😜😎
mf 6150
@J asper
Haha die mag ee niet meer voor, zit te wachten op een nieuwe aftakaskoppeling
J asper
@mf 6150 Die zit er in een uurtje in ja😅
+1
john deere 7810
@Fast Eddy

denk dat je het anders moet zien. het is zo'n trekker wat goed bevalt en nagenoeg nooit wat mee is. heeel grondig opknappen en repareren of inruilen..
kijk of je hem nu een beetje opknapt of je stopt er goed geld en tijd in en je kunt je leven lang er mee voeren. dan kun je beter wat meer uitgeven dat het ook goed is. en als je iets er netjes bij hebt lopen, gaat het vaak ook beter om hem netjes te houden...
+1
J asper
@Fast Eddy Opknappen en in de hoek van de schuur lagen verroesten is pas zonde! Zo kan die tenminste zijn opknap beurt weer terug verdienen.
@Fast Eddy ik vind het niet zonde. Hier is is een gebruikte voer trekker in 2010 gekomen, was toen buitenwerks volledig nieuw in de verf, word gewoon gebruikt, word smerig, strooien er kunstmest mee, en slaapt ook weleens buiten, maar is Nogsteeds erg netjes. Tis net hoe je er zelf mee omgaat.

Als ik hier op tf soms urenstanden van voertrekkers lees op grote bedrijven in buitenland, dan kan ik mij niet voorstellen dat voeren slecht week is.
+1
@ronald-deutz-fahr hoef je niet eens in duitsland te gaan kijken, onze voertrekker heeft er ook 26.000 uur op staan. We hebben het doel gesteld op 30.000 dat hij dat minstens moet halen...
+1
bob de bouwer
@Fendt926Driver Wat voor Deutz is het nu, vorige keer stond erbij D10006 en nu D8006? Of heb ik het mis?
+2
Fendt926Driver
@bob de bouwer oeps foutje van mij. Het is een 100 06.
Ga ik veranderen
a3vandiejen
@Fendt926Driver Is deze mooie Deutz van jullie zelf Huub?..

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz D10006 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!