Hierbij onze “POAH” Inter voor de kar waar eigenlijk onze Fendt 828 voor hangt. Ik heb enorm veel fijne reacties gekregen langs allerhande kanalen. Ik hoop ook hiermee de 1455-legende mee in ere t

International 1455 XL

+25
Gavrie Willemsen
Hierbij onze “POAH” Inter voor de kar waar eigenlijk onze Fendt 828 voor hangt. Ik heb enorm veel fijne reacties gekregen langs allerhande kanalen. Ik hoop ook hiermee de 1455-legende mee in ere te houden.

Reacties

+11
Fast Eddy
Je kan bijna een YouTube kanaal beginnen met zulk speciaal materiaal.
Suggestie om in de trend van Grassmen te blijven: Earthmovingmen.
+2
jellehoekstra
@Fast Eddy machtig mooi
+2
PieterA
Ik miste nog even het verhaal van het water in de voorbanden. Dat is toch een eigen "toch " aan deze trekker.
+1
Gavrie Willemsen
@PieterA ik dacht er inderdaad nadien aan dat ik dat was vergeten te zeggen
PieterA
@Gavrie Willemsen Voor jou is het ook de normaalste zaak van de wereld
+3
mklok
@Gavrie Willemsen Heb het gezien, mooi filmpje.
+5
Rondeutz06
Prachtige poah trekker en een mooi filmpje
+4
2850Johndeere6R
The legend must live on @Gavrie Willemsen Mijn zegen heb je
+1
jesperb
Prachtig filmpje, ook leerzaam ik wist namelijk niet dat de international ook is geleverd met 40 km/H bak
+2
schluterman
@jesperb tuurlijk wel alleen ze worden steeds zeldzamer en zeker in zoon toestaan als gavrie zijn trekker.
+4
toonvanbergen361
Knappe tractor! Die nog dagelijks ingezet wordt! In stand blijven houden!
+6
Fendt926Driver
Het is ook gewoon een hele mooie makkelijke werktrekker.
Die zich meten kan met al zijn grotere broeders op het bedrijf
+1
Gavrie Willemsen
@Fendt926Driver hoeft inderdaad echt niet onder te doen hoor
+1
Valtra man
@Gavrie Willemsen en stel, je doorbreekt de grondwerkers hype en koopt vanaf nu Fendts van zo rond de 145 pk. Hoe zou dat dan uitkomen in de bedrijfsvoering? Minder kosten in aankoop, minder verbruik?
Of sla ik de bal radicaal mis?
+1
caseboy
@Valtra man ik denk dat dat verbruik. nog wel eens tegen kan vallen.
+1
PieterA
@caseboy Ik denk dat het verbruik toch lager is. En de prestaties ook zeker. Vraag ook maar aan @mdoornekamp Die heeft wel ervaring met verschillende trekkers voor een dumper.

145 pk is veel te licht voor zo'n dumper. Hier reed vorig weekend een drieasser(20m3) grond weg met een Valtra T234, maar daar kon je op de weg je gemak wel mee houden.
+4
Valtra man
@PieterA dat hangt er wat vanaf welke streek je rond rijdt. Hier in de vlaamse ardennen en zelfs in het glooiende pajottenland is 145pk niet afdoende voor zo’n vracht. Maar in Gavrie’s streek, en daar ben ik al eens doorgereden is het toch eerder plat, plat plat..
Wat wel gezegd mag worden is dat een 145 pk vandaag niet meer even sterk gebouwd is als 30 jaar terug. Bij de meeste merken ben je tot een 4 cinlinder veroordeeld.
+3
Gavrie Willemsen
@Valtra man dat moet ik dan ook weer wel toegeven, op bruggen en viaducten zakt het toerental wel schrikbarend hard naar beneden hoor
+1
Valtra man
@Gavrie Willemsen en dan denk je: we laten de hoog laag even voor wat hij is en gaan meteen door naar de versnellingen 😁
+2
Gavrie Willemsen
@Valtra man kunt blijven terugschakelen dan ze.
+7
josje
Een pieskous, geweldig
+4
GerbertXL
Het was een leuk filmpje 👍
+5
caseboy
Was een mooie aflevering van POAH
+5
Valtra man
Mooi, heb het net bekeken. Leuk hoe je de vlaamse accenten wat belicht 🙂
+1
gaituuth
Mooi.
+1
a3vandiejen
Prachtig.
+3
XC 70
Mooie “POAH” video van deze trekker !
+6
fendtford
Je vind nog weinig "onverprutste" 1455's van alle generaties. Prachtig @Gavrie Willemsen keep up the good work

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 1455 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!