Klaar is die! Mijn vorige halve bouwsel was krom gegaan, dus meteen een compleet nieuwe gewichtendrager gemaakt. Best goed gelukt al zeg ik het zelf, over 10 dagen eens testen in Kaatsheuvel.

International 553

+3
de-wit
Klaar is die! Mijn vorige halve bouwsel was krom gegaan, dus meteen een compleet nieuwe gewichtendrager gemaakt. Best goed gelukt al zeg ik het zelf, over 10 dagen eens testen in Kaatsheuvel.

Reacties

de-wit
@DANOONTJE POWERR Toch maar op de kop gehangen ipv zijwaarts. Enerzijds omdat het makkelijker te maken was, en anderzijds omdat het toch maar redelijk korte gewichten zijn. En het oogt mooier😅
+1
DANOONTJE POWERR
@de-wit haha, nou succes dan maar 👍🏻
+4
wim-same
@de-wit Ik hoop voor je dat je trekker niet een keer stuitert, dan liggen je gewichten weer op de grond. Veel te eng en te licht gebouwd.
de-wit
@wim-same Ja dat lijkt al gauw op zo'n foto
Corne S
Welke klasse wil je mee gaan doen?
de-wit
@Corne S 3,5 ton gaat het worden, voor de 2,5 is die net te zwaar. En voor de 3,5 eigenlijk net te weinig vermogen, maar we zien wel
+2
RVM
Ik weet niet of ze nog altijd op dezelfde locatie rijden in Kaatsheuvel maar dan heb je die gewichten voorop niet nodig 😉
de-wit
@RVM Nee als het goed is niet inderdaad haha, maar de week erop in Meeuwen wel

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 553 en hebben de trefwoorden trekkertrek , gewicht en gewichtendrager geen geheimen voor jou ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!