Foto van een Deutz-Fahr Agrotron 128 met de 120 op de wagen.Vandaag de agrotron 120 laten keuren om op kenteken te krijgen.  Ging niet helemaal vanzelf, de 128 die voor de wagen staat lekke band 200 m

#twingbrothers

2.053 foto's van @sjonnies

+5
sjonnies
Foto van een Deutz-Fahr Agrotron 128 met de 120 op de wagen.
Vandaag de agrotron 120 laten keuren om op kenteken te krijgen. Ging niet helemaal vanzelf, de 128 die voor de wagen staat lekke band 200 meter voor dat ik bij rdw station was. Maar laaste stukje met de 120 er heen gereden en ondertussen de bandenboer opgebeld en heeft er een andere band opgegooid.
Trekker hebben we uit Duitsland gekocht was daar wel verder geregistreerd, dus verwachten niet veel bijzonderheden. Keuring duurde 1.5 uur echter was geen opmerkingen op 1 puntje na. Het ingeslagen chassie nr moet altijd zichtbaar zijn. Dat was nu het geval niet vanwege de aanbouwdelen van de fronthef en voorlader die lopen over gedeelte van chassie nr staat. Nu moet ik de zijlatten vd fronthef weghalen en de voorlader steun wat laten zakken dan is nr zichtbaar, daarvoor komen ze aan huis controleren ze het ingeslagen chassie nr komt tie overeen met nr op type plaatje en de duiste documenten dan gaat rdw op een zichtbare plek nieuwe chassie nr plaatsen en dan is het in orde.

Voor de geïnteresseerden ik was nu 208 euro kwijt dat is zonder de kosten die nog komen voor afspraak aan huis maar verwacht alles bij elkaar 300 euro uit te komen en dan kunnen we gas geven op de Nederlandse bodem

Reacties

stegboer
Wat een wasse neus verhaal en alle trekkers die nu lopen is het geen probleem. Slaat toch nergens oo
NH-Ford
@stegboer via de conversie heeft de eigenaar bij bestaande machines een vinkje gezet dat het voertuig voldoet aan alle eisen, waaronder dit.
Oke het is/wordt niet gecontroleerd, maar is wel verplicht.
@sjonnies reken maar op iets meer kosten, voorrijkosten is 114, inslag nummer iets van 60 meen ik. Maar valt allemaal nog best reuze mee.
+1
sjonnies
@NH-Ford ik moet uur heen en uur terug keurmeester zij als we aan huis komen kun jij niet voor terug komen we gaan t zien
stegboer
Op
+1
wilbertkw
Valt mij ook mee en mooie duidelijke uitleg. Ik heb mij vroeger wel eens afgevraagd waarom er bij de fronthef en voorladersteunen sleufgaten zaten . Maar met kenteken aanvragen snapte ik waarom😉 de band van de 128 zo slecht dat er een andere opgekomen is? Of een canvasbreuk? Maar je moet toch wat en ook weer naar huis. Ik had gedacht achterwiel van de 120 er zolang aan maar dan moest je alsnog band vervangen of repareren mooi opgelost👍
+1
sjonnies
@wilbertkw klapband voorwiel de 128. Dat andere kon ook niet want de 120 heeft voor en achter slag kleinere wielen en met remmen schakeld hij de 4x4 in
wilbertkw
Klapband moet je toch vervangen en je moest toch wachten dan is dit ook de beste oplossing en het paste dus ook niet

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 128 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!