Foto van een New Holland L 95 , vandaag de geplastificeerde Fiat maar eens een beetje oppoetsen, dit is de vuile foto

New Holland L 95

+2
trean
Foto van een New Holland L 95 , vandaag de geplastificeerde Fiat maar eens een beetje oppoetsen, dit is de vuile foto
+2
DANOONTJE POWERR
Quote Reactie van @trean:
het fordje

Niet vloeken hè, 100% Fiat dit. 😊
+1
DANOONTJE POWERR
@DANOONTJE POWERR oh ik zie dat er al meer gereageerd hebben 😅
+1
trean
@DANOONTJE POWERR ik zal het even aanpassen, ik zie dat ik de echte fiat fans hiermee op de tenen trap, op het typeplaatje staat inderdaad Fiat Agri als merk
+1
DANOONTJE POWERR
@trean haha, mooi aangepast ook.
+1
CaseCS130
@trean Ja, lange tenen hebben wij helaas. Hoe gaat het met de Valtra? Probleemloos en nog altijd tevreden van? Is de direct nog de moeite waard tov de 5 traps?
trean
@CaseCS130 nog steeds tevreden mee, en nog weinig problemen mee, ik denk dat je met de direct met oprapen, bemesten en maaien toch iets sneller kan werken omdat de 5 traps net iets te grote stappen heeft tussen de versnellingen. Maar of dat je met het snellere werken de hogere kostprijs kan compenseren weet ik niet.
CaseCS130
@trean oké, goed om te horen. Blijf het mooie trekkers vinden. Maar een vario lijkt me ook wel wat nu ik al wat ouder begin te worden 😀. Vorige week met een oud model cvx gereden maar daar merk je vooral met wegrijden het schakelen wel vrij duidelijk tussen de laagste groepen, dat viel me wat tegen. Valtra heeft dat ook een beetje op dezelfde manier met 4 groepen, maar daar nog nooit mee gereden.
trean
@CaseCS130 ik heb wel eens met een dag met een N174 direct gewerkt dat viel mij tegen, later een proefritje gemaakt met een N155 direct, dat was volgens mij wel beter en ik denk dat je een N175 direct goed kan vergelijken met een Fendt 516 met one bediening, alleen heb ik met beide nog niet gewerkt dus kan ik er nog niet veel van zeggen, als je er een week wisseld werk mee doet kan je er pas een echte goede recensie over geven.
CaseCS130
@trean Ja zo is het. Daarom vroeg ik jou ook, want je werkt wel veel met Fendt toch? Dat is toch een beetje de benchmark in Vario rijcomfort en bediening. Weet je nog wat tegenviel aan de n174 direct?
+1
trean
@CaseCS130 alles opnieuw moeten instellen als de trekker opnieuw gestart worden, en ik wist niet hoe ik de agressiviteit van de rijrichting wisselen kon instellen, de boer wou dat ik met een gedragen Lemken Karat op cruisecontrol met de remmen los ging draaien, daar kon ik niet aan wennen, en het draaien op de kopakker op het voetpedaal vondt ik wisselend reageren, als je weet hoe je dat anders kan instellen wordt het wel makkelijker.

Ik werk als zzp er veel bij een grote akkerbouwer met 12 fendt Vario's dus ik weet hoe stabiel een Vario hoort te reageren

Reacties

newholland-
En meteen even een nieuwe koplamp monteren.hij kijkt lelijk scheel zo🥸
+1
trean
@newholland- huidige even met een grote ring vastzetten aan het gaas en dan kijkt hij weer recht klaar
mf 6150
Zodan die komt ook nooit voor de mengwagen vandaan zeker?
+1
rommert14
@mf 6150 valt nog best mee hoe die eruit ziet voor een voertrekker, ik heb de ramen smeriger na een dag de wind verkeerd.
+1
trean
@rommert14 dit was wel een foto van de goede kant, en ik had het ergste vuil al weggeblazen met lucht van binnen en buiten.
+3
dx11
Quote Reactie van @rommert14:
de ramen smeriger

Hier niet, en maak de mengwagentrekker nooit schoon
rommert14
@dx11 moet ik het hok er ook maar af vegen, wordt wel koud dan
+1
dx11
@rommert14 miepert. Dacht dat die Friezen zo taai zijn?
+3
rommert14
@dx11 klopt maar een warm hok went snel
trean
@mf 6150 weinig, meestal komt die voor de wierser/hark en meestal mestmixen en een enkele keer voor de schudder
+6
CaseCS130
Niet schelden he, hier zit weinig Ford prakke aan.
+1
bugo
@CaseCS130 idd. Meer fiat dan ford.
+2
newholland6640
@CaseCS130 indd ford niet beledigen

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de New Holland L 95 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!