Foto van een International 856 XLVrf0605 flowdivider tussen gemaakt zodat er meer olie beschikbaar is op de ventielen. Weer een nieuwe pomp gemonteerd, nadat de vorige was vastgelopen.  Flowdivider in

International 856 XL

+4
Corne S
Foto van een International 856 XL

Vrf0605 flowdivider tussen gemaakt zodat er meer olie beschikbaar is op de ventielen. Weer een nieuwe pomp gemonteerd, nadat de vorige was vastgelopen. Flowdivider in de pomp vastgezet. Nu rond de 45 liter op de ventielen bij volgas en 60 liter bij uitschakelen van het stuur (eerdere gemaakte klep zit er nog tussen).
+3
wim-same
@Corne S een aanzuig filter mag eigenlijk geen weerstand hebben, dus zorg dat het filter groot genoeg is, en de leidingen ook ruim genoeg. Als de aanzuig te veel weerstand heeft, kost dat zo weer een pomp.
Corne S
@wim-same

Zie andere foto. Het is een fors filter, kan volgens specs 160 liter per minuut hebben.
+1
wim-same
@Corne S als het filter 3 X de flow van de pomp kan hebben is het goed
+1
cyrus-van-gelder
@wim-same Anders draaid die brandstof pomp zo aan puin . Ben het dus met je eens
  • 👍👍👍👍👍
+2
Corne S
@cyrus-van-gelder
Hydrauliekpomp😉.
+2
cyrus-van-gelder
@Corne S je hebt gelijk!!! Soms vult de mobiel zelf al wat in he. Had ik het even moeten nalezen voor ik op verzenden drukte
  • 😉😉😉😉😉

Reacties

de-wit
Opgebouwd met een doel zo te zien🤓

(klik om te vergroten)

fendtFV
@de-wit iediaal. Heb je wel genoeg zicht in de cabine???🤔🤔

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 856 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!