3 maart 2023. Foto van een Deutz-Fahr Agrotron 6185 TTV. 2 jaar geleden een jong gebruikte DF 6190 TTV gekocht. Deze trekker heeft naar alle tevredenheid ondertussen ruim 1.000 uur bij ons gemaakt en

Deutz-Fahr Agrotron 6185

+11
PieterA
3 maart 2023. Foto van een Deutz-Fahr Agrotron 6185 TTV. 2 jaar geleden een jong gebruikte DF 6190 TTV gekocht. Deze trekker heeft naar alle tevredenheid ondertussen ruim 1.000 uur bij ons gemaakt en heeft er nu bijna 5.000.

Om de oudere trekkers met meer dan 10.000 uur bij ons te ontlasten nu maar besloten een wat jonger exemplaar aan te schaffen.

Deze demo-trekker heeft 650 uur en ik heb hem vanaf nieuw kunnen volgen.

We waren niet echt hard op zoek naar een trekker, maar hij past qua uitrustingsniveau goed bij mij. Als we nu een nieuwe kochten moest er nogal wat meer geld over de brug komen, dus dat maar niet gedaan.

De uitvoering is best rijk. Hij wordt geschikt gemaakt voor de pioenrozenoogstmachine en uitgerust met Michelin 900/50R42 en ons Doggen neuswiel -maar dan met GPS- in het voorjaar. De rest van het jaar komt hij op 650/65R42 op 2,05 spoorbreedte.

Verder zit er o.a. op:
Ledlampen, 7 dw-ventielen, hydraulische topstang, I-monitor, Agrosky rtk-gps, electrische spiegels, climate control, 170 l/min oliepomp, luxere stoel, Michelin banden, extra spatbordverbreders, pas een beurt gehad, 2 zwaailampen, geveerde vooras en cabine, lucht en hydraulische aanhangerberemming, Isobus-aansluiting, 4 aftskastoerentallen.

Ik ben er blij mee. Hopelijk kunnen we er dit voorjaar al land mee klaarleggen.

Reacties

+10
PieterA
Deutz-Fahr Agrotron 6185 TTV

(klik om te vergroten)

De zijkant
+1
Lode103s
En word er ook een op ingeruild?
+7
PieterA
@Lode103s Nee, daar hadden we geen behoefte aan. Afgelopen jaar te vaak banden verwisseld. Ook hadden we bij gelijk beregenen en oogsten steeds een trekker te weinig. Vandaar maar gekozen voor 1 er bij.
+2
RaHeados
Veel succes met de nieuwe aanwinst, hopen dat die net zo bevalt als de 6190 💪👍
+4
deutzgek
@PieterA net wat ik ook zocht
+1
deutzieee
@deutzgek ook al iets gevonden hoorde ik of klopt dat niet?
+1
deutzgek
@deutzieee ja klopt nieuwe 6185
+1
deutzieee
@deutzgek mooi man. Dacht eerst dat de 6185 kwam te vervallen, daarom kwamen wij bij de 6190 uit
+1
PieterA
@deutzieee In de nieuwe 6190 TTV ligt de nieuwe variabele transmissie. De oude ZF-transmissies zijn nog niet op. Ze gaan nu eerst de oude transmissies opmaken. Je kunt nu dus extra voordelig een 6185 bestellen zolang de voorraad strekt. Ze gaan ze snel bouwen; dus deze zomer rij je nog met je nieuwe trekker. De nieuwe variabele transmissie is wat zwaarder uitgevoerd. Het is daarom mogelijk om met minder motortoeren een hogere topsnelheid te halen. Dat is nu bij de 6185 een HD-bak. Die draait sneller, waardoor het koppel in de bak lager is.
+1
deutzieee
@PieterA 6185 hd rijdt met meer toeren als een gewone. Klopt de nieuwe bak rijdt ook weer stapje soepeler ja en stuk rustiger
+1
JiGo
@PieterA hebben mij vandaag gebeld. Toen ik het verhaal deelde wisten ze gelijk dat jij me getipt had. Haha 😃
+1
deutzgek
@deutzieee ze gaan er nog 100 maken voor een speciale prijs. vandaar dat het een nieuwe is geworden jong gebruikt valt ook niet mee om te vinden en met de juiste opties
+1
deutzieee
@deutzgek ja klopt gebruikt valt ook nooit mee idd. Wij liepen ook te kijken naar jong gebruikt maar dan zie je weer iets zonder fronthef of op smalle banden, en dan nog paar andere opties die er niet op zitten. Als je hem dan helemaal naar je zin gaat maken kost het ook een hoop.
+2
deutzgek
@deutzieee van alles bekeken maar iedere keer niet compleet en werden de kosten te hoog om hem naar het zin te krijgen. toen was er in een keer die actie van de 6185
+3
PieterA
@deutzieee Het loont inderdaad de moeite om goed te kijken wat er op zit. Bij ons pakte het wel goed uit. Er moest alsnog voor flink wat geld aan verspijkerd worden, maar de basis was al vrij compleet. Alleen andere achtervelgen, spatbordverbreders, een extra ventiel naar voren, gps op afstandsbediening, een extra set brede banden en een gebruikt gps-bolletje; en de trekker was compleet genoeg voor ons wensenlijstje. Als je met een kale 6185 ttv had moeten beginnen had er zo voor 50.000 euro aan accessoires op gemoeten.
+1
Valtrapowerr
@deutzgek gaat er nog een weg of erbij?
+1
deutzgek
@Valtrapowerr 1145 waar de herder aan hangt gaat weg frame gaan we overzetten
+1
Valtrapowerr
@deutzgek die andere 1145 hou je er ook nog bij? Herder op de 6180
+1
deutzgek
@Valtrapowerr ja andere 1145 blijft die zal het wel iets rustiger krijgen. wel over nagedacht om het frame op de 6180 te zetten maar heeft er eigenlijk al te veel uren voor. nu komt die op de 6185 is de bedoeling dat de arm er ook gewoon af gaat en dat die alle ander werk ook gaat doen
Valtrapowerr
@deutzgek aha ja dat kan ook nog, maar gaat dat zo makkelijk dat je die er elke keer af doet of doe je dan het andere werk weer met 6180?
+1
deutzgek
@Valtrapowerr als de arm eraan zit gaat die er niet meer af dan moet de 6180 weer het meeste gaan doen
deutzisthebest
@deutzgek

Dat wordt nog een aardige verbouwing van het herder frame denk ik. Hier ook een frame over gezet maar uiteindelijk is zowat alleen de ankerplaat gebruikt 🙈
deutzgek
@deutzisthebest de specialisten zeggen dat het goed kom
+2
arjanvw
Gefeliciteerd met je aankoop! Heel veel fijne uren gewenst! Je krijgt er ook super banden onder! (900)
+2
PieterA
@arjanvwIk wil eigenlijk al van die 90 cm banden vanaf het moment dat ze er zijn. (Jaren '90) Eerst mocht het niet van de bandenverkopers, (onzin vonden ze, om land klaar te leggen op zulke brede, hoge banden), later(2016) versleten Michelin 800/65R32 gekocht. Nu we weer een andere trekker krijgen om land klaar te leggen gelijk maar doorgepakt. Ik had de banden en velgen al staan, voordat we de trekker kochten.
+3
arjanvw
@PieterA Wel grappig dat in die tijd de bandenhandelaren zo terughoudend waren. Nu kijken ze toch meer naar wat de klant wil en adviseren ze daar meer in. Beter dan hun eigen gevoel aanpraten met het idee dat het niet nodig is.Wij zijn ook begonnen met bijna gladde 800/32, was een hele vooruitgang met dubbellucht en bleef mooi binnen de 3 mtr. We hebben ze ooit gekocht bij Kofo voor 700,- 😂 Heb ze trouwens nog steeds staan en zitten nog weleens onder de 512C.
+2
rickboer blija
@arjanvw @PieterA hier al sinds rond de eeuwwisseling 800/65r32, wel een keer nieuwe banden eronder gezet (van michelin naar continental). Maar die banden willen we eigenlijk ook niet meer missen.

Het enige wat die band kan vervangen zal ook een 900/50r42 band zijn
+4
2850Johndeere6R
Dat is een aanwinst waar je trots op mag wezen 💪🏼💪🏼, heel veel probleemloze draaiuren toegewenst en geniet ervan elke keer als je er bent bezig ben of we naar kijken mag🤩🤩

Deze trekker mag de spitcombinatie gaan beuren neem ik aan? En wat voor werk had je nog meer voor hem in gedachten?
+1
PieterA
@2850Johndeere6R Land klaarleggen in het voorjaar en groenbemester zaaien/kieperwerk.
+2
Fast Eddy
Veel probleemloze draaiuren gewenst. Trekker nr 6?
+2
PieterA
@Fast Eddy Deutz nr.5; daarnaast nog 2 New-Holland en 2 Fiat.
+2
BEboer
Succes Pieter👍 puur visueel vind ik de 6190 mooier maar smaken verschillen.
PieterA
@BEboer Ja, ik vond de 6190 ook mooier. Ik dacht dat het zicht vanuit de cabine bij deze minder zou zijn, maar dat valt reuze mee.
BEboer
@PieterA Was het een eis dat het een vario transmissie was? Is het iets onmisbaar geworden bij jullie of gewoon een extra handigheidje?
+1
PieterA
@BEboer Nee, dat was wel een harde eis. We hebben 1 TTV op smalle banden en als je dan een trekker met brede banden nodig hebt voor een ander karweitje was het toch vaak: "Dit zou met die TTV net iets beter gaan"
+1
CaseCS130
Mooie complete trekker, veel plezier er mee.
+1
casejxu
Mooi!!! Veel werkplezier ermee gewenst. Maar dat zal wel lukken!
+1
mdoornekamp
Mooie luxe trekker. Kun je weer een poos mee vooruit

Is dit GPS af fabriek?
+1
PieterA
@mdoornekamp Ja, toen we in 2014 begonnen met GPS had Deutz-Fahr nog niet voor een bepaald merk gekozen. Onze Deutz-dealer wilde wel kiezen en koos voor Ag-leader. Achteraf een goede keuze, want het werkt al vanaf het begin erg goed.

Deze trekker stond eigenlijk compleet gps voorbereid en het LMB had een scherpe aanbieding voor een zo goed als nieuwe bol. Dan kun je wel met alle geweld je Ag-leader pas maken op deze, maar dat zou vast nog ingewikkeld zijn denk ik. Dit werkt gewoon en is plug&play. Ik hoop dat hij ook op lage snelheid goed stuurt. Dat zou makkelijk zijn bij de pioenrozenoogst.
mdoornekamp
@PieterA
Quote:
ik hoop dat ie op lage snelheid ook goed stuurt

Ok. De kwaliteit van de gps systemen is afgelopen 10 jr wel flink verbeterd. Dus dat sturen gaat wel goedkomen. Is vaak ook een kwestie van afstellen (stuurgevoeligheid enz)

Kun je je gps lijnen wel uitwisselen met je andere sysyteem?
PieterA
@mdoornekamp Uitwisselen zou moeten kunnen; maar als het niet makkelijk gaat doen we het niet. Eerst een keer alle richtingen van de lijnen overnemen; dan heb je wat ons betreft het spannendste wel gehad.
mdoornekamp
@PieterA
Quote:
richtingen van de lijnen

Bij john deere kon ik de richting van de lijnen handmatig invoeren. Sommige boeren waar we met de sleepslang kwamen waren er ook wel handig mee. Die noteerden de richting van de percelen op de schets van de percelen
Mauritsdb
@PieterA van agleader hebben ze zon pc programma sms basic waar je gps gegevens kunt invoeren van veel merken en soorten en vervolgens kun je die ook weer exporteren naar net zoveel soorten displays. Dat kun je natuurlijk al een x proberen als je tijd over hebt. Als dat werkt heb je er wel gemak van denk ik.
stannetje96
@Mauritsdb kan je het niet in een bepaald bestand type opslaan op de kast zelf naar je usb stick? Met raven en trimble kan je het als “shape file” opslaan en dan kan je alle lijnen en curves enzo naar elkaar overzetten
PieterA
@Mauritsdb We werken al wel eens met SMS inderdaad
agrotronfan
@PieterA waarschijnlijk zal de richting overnemen tegenvallen en net niet kloppen.
Ik heb daar namelijk ook last van met de deutz en jd uitwisselen en sbg. Tegenwoordig neem ik de richting niet over maar de coördinaten en dan gaat het wel goed.
PieterA
@agrotronfan Oké; bedankt voor de tip! Sinds 2015 nemen we de richting van de trimble-lijnen van de aardappelplanter over in AG-leader die op.de frees zit; maar dat gaat met drie decimalen wel goed. Wel dicht in de buurt van de oorspronkelijke AB-lijn gaan staan, want de GPS-lijnen lopen richting het noorden en de aarde is rond. Als je dan bijvoorbeeld 300 m verderop gaat staan om je AB-lijn te maken dan klopt het voor geen meter meer.
+3
Massey 2705
Ziet er goed uit , veel succes er mee...! 👍
+2
a3vandiejen
Schitterende trekker, veel werk plezier gewenst.
+1
deufi
Dat is een mooie aanwinst. Deze zal ongetwijfeld veelvuldig ingezet worden.
+1
PieterA
@deufi Ja was niet de bedoeling om hem steeds binnen te laten staan😀
deufi
@PieterA haha, zo bedoelde ik het ook niet, maar de andere zullen naar inschatting wel vaker binnen blijven staan.
PieterA
@deufi Ja, dat vermoed ik ook.
+1
Andre150
Mooie aanwinst, veel plezier ermee 😄
+3
Mauritsdb
Mooi ding! Wat is de reden voor de 900/50R42 ? 60R38 past niet? Mijn gevoel zegt dat een hogere wang meer afplat in de lengte en mssn ook lager in druk mag.
+1
PieterA
@Mauritsdb De 60R38 is iets minder soepel. Dat is meer een band voor de wat hogere draagvermogen. Ik ga ze denk ik alleen 50 uur in het voorjaar gebruiken.
+1
BvdD
@PieterA die banden ga je wel van genieten. Wij hebben onze deutz nu dik een jaar. Maar ik haal de banden er nooit meer af denk ik. 😀 we ploegen ook boven over met een ecoploeg. En daar zie ik nu geen trekker sporen meer in het ploegbeeld. Waar ik dat eerst met een veel lichtere trekker op 650 banden wel kon zien.

(klik om te vergroten)

angelo-nabben
@BvdD welk merk ecoploeg werken jullie?
+1
BvdD
PieterA
@BvdD We gaan het beleven! Die brede banden is mijn eigen projectje, Het zijn geen nieuwe. De spoorbreedte is misschien ook nog niet precies goed, de velgen zijn nog wit en 1 band heeft wat schade, wat misschien nog gevulcaniseerd moet worden.
BvdD
@PieterA succes 💪🏼
+1
mdoornekamp
@Mauritsdb 60/38 is 10 cm hoger. Dat zal ook wel krap worden dan
PieterA
@mdoornekamp Ja, dan is de voorloop ook niet goed meer.
+1
mdoornekamp
@PieterA hou je voorom gewoon de michelin 540/65r30
PieterA
@mdoornekamp Ja hoor. Dat heb ik van jou geleerd😀.

Andere banden kosten alleen maar geld en ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Voor het land klaar leggen gaan we met het neuswiel aan de slag. Dan kunnen de voorbanden er waarschijnlijk wel af.

Als we echt zwaar werk hebben waar we met een lichte trekker met brede voorbanden op 2,05 spoorbreedte willen werken pakken we de Agrotron 120 mk3
+2
mdoornekamp
@PieterA
Quote:
van jou geleerd

Ohw..dat is jammer. Anders wou ik ze wel voor weinig van je overnemen
PieterA
@mdoornekamp Als het een ander merk was geweest had ik ze je direct gegund. (Niet voor al te weinig)
mdoornekamp
@PieterA
Quote:
ander merk

Jij bent dus ook wel een Michelin man😄.
De 900/50r42 zijn dus ook van Michelin?
+1
PieterA
@mdoornekamp Ja, daar hebben we gewoon de minste problemen mee en ze zijn lekker soepel en dat staat me wel aan op het land.

(klik om te vergroten)

Michelin 900/50R42

(klik om te vergroten)

Half versleten
2850Johndeere6R
@PieterA Axiobib's?
+2
mdoornekamp
+1
mdoornekamp
@PieterA mooie bandjes. Michelin kun je ook het mooist op lage spanning rijden
PieterA
@mdoornekamp volgens mij ook ja.
stannetje96
@mdoornekamp toch mogen de bkt if en bridgestone vf lager in druk dan de Michelin band.
mdoornekamp
@stannetje96 bridgestone doet ook aardig zijn best met de lage druk banden.

BKT begint er idd nu ook mee
+1
stannetje96
@mdoornekamp dat is wel de beste van de 900s, ook de duurste…
Wij hebben die BKT’s nu 4 of 5 jaar en waren qua prijs ruim goedkoper dan de Michelin maar konden wel lager in druk. Tussen de Bridgestone en Michelin was het gat niet zo heel groot terwijl de Bridgestone wel stuk meer mocht hebben
+2
arjanvw
@stannetje96 michelin is een prachtige band, maar qua prijs/kwaliteit zijn ze gewoon erg duur.
+1
stannetje96
@arjanvw in het voorjaar zeker. Vind in het najaar dat zo’n multibib wel vrij snel vol loopt
mdoornekamp
@stannetje96
Quote:
bridgestone stuk meer mocht hebben

De bridgestone is een 70 serie band denk ik. En de michelin xeo is een 60 serie. Dus minder lucht volume
+1
stannetje96
@mdoornekamp nee heb het alleen over de 900/50r42
mdoornekamp
@stannetje96
Quote:
alleen over de 900/50r42

Ok. Dat is wel opmerkelijk dan. Of het karkas van de bridgestone moet stugger zijn. Maar daar staan ze niet om bekend. Dat idee had ik wel met de Trelleborg Tm 1060. Die 60 serie band is zo stug, dat je bijna zonder lucht kan rijden
+1
oanejorrit12
@mdoornekamp hier ook bridgestone 900/50/42, maar ik krijg geen 3 nokken aan de grond, 2.5 meestal, heb ze ook wel op 0.5 bar gehad maar dan lukt t nog niet net niet/net wel
stannetje96
@mdoornekamp de Bridgestone is een vf band en de Michelin een conventionele.
Profiel van een Bridgestone lijkt me wel agressiever tov een Michelin.
mdoornekamp
@stannetje96 ja Bridgestone is grof
arjanvw
@PieterA uit Kraggenburg vandaan?
PieterA
@arjanvw Ja; klopt. Is dat tegenwoordig de handelsmaatschappij voor brede banden?
+1
arjanvw
@PieterA Weet ik niet, ik heb er ook een keer een setje banden vandaan. Prima kerel. Hij doet voornamelijk in (gebruikte) michelin banden. Hij heeft wel vaak een mooi setje 900/42 en 710/30 staan. Ben zelf ook erg weg van die banden, maar onder de 516 passen ze niet. Zit nu al aardig vol met de 900/60R32.
PieterA
@arjanvw Dat is bij mij ook de reden om een trekker van deze bouwgrootte te kopen. De 6165 TTV heeft minder ruimte onder de spatborden; anders was het wat mij betreft ook een prima trekker geweest.
+1
arjanvw
@PieterA verder zit et qua bouw niet veel verschil in tussen de 6165 en 6185? Bij de aankoop van de 516 ook naar een jonge 716 gekeken bij hetzelfde LMB. Maar die was weer een ton zwaarder en daarom ervan gezien. Maar daar kon wel 42" onder.
+1
PieterA
@arjanvw Nee, zo'n 6165 is weer een heel andere trekker. Maar was voor mij zwaar genoeg geweest. Alleen daar passen dus geen grote banden onder en die had ik wel nodig om het gewichtige kunnen dragen bij een acceptabele bandenspanning.
+2
Fendt926Driver
Mooie trekker.
Daar ga je plezier aan beleven.
mede tf er @marceldeutz heeft op zijn trekker voorop aan de rechterkant van de topstang ook nog 2 hydrauliek snelkoppelingen in gemaakt met een dubbele hydrauliek slang naar achteren waar ook weer 2 hydrauliek koppelingen zitten.
Als hij dan voor een keer 2 dubbelwerkend nodig is kan hij achter 2 korte slangen met aan beide kanten een insteek nippel in die snelkoppelingen doen en in bijvoorbeeld ventiel 5 en heeft voor 2 dubbelwerkend.
Of als er achter 7 nodig zijn de voorste doorlussen met de kleine slangen naar achter.
Of is jou voor dubbelwerkend met een T stuk verbonden met een achter ventiel?
+2
PieterA
@Fendt926Driver Deze heeft nu 5 achterop, 1 voorop en de fronthef. De bedoeling is om achterop 1 ventiel met een T-stuk af te takken naar voren toe. In deze leiding naar voren toe een paar kogelkranen en dan heb ik voorlopig genoeg hydrauliek
+3
Rondeutz06
Mooie aanwinst en veel werkplezier ermee 👌👍
+2
Mooi Pieter, een mooie allrounder erbij. In machines en wielen wisselen gaat ongemerkt veel tijd zitten. Het is gewoon een stukje arbeidsgemak en besparing als je zo op een trekker kunt stappen en wegrijden met de juiste machine.
PieterA
@MaartenMandemaker Ja, klopt. In de wintermaanden hebben we tijd zat om machines aan en af te pikken; maar de rest van het jaar moet het het liefst een beetje soepeltjes verlopen.
+1
@PieterA Hier hetzelfde. Opstappen en wegrijden is een genot
+1
yoohan
Mooie trekker hoor. Handige en veelzijdige trekker erbij kan geen kwaad inderdaad. Omkoppelen is altijd onnozel werk als je het druk hebt, komt nooit uit eigenlijk.
+1
Mikkell
Prachtige trekker met genoeg opties zo te horen.
+1
zettelmeyer
Mooie trekker! Gefeliciteerd. Veel succes en hopelijk weinig problemen er mee!!
+1
JiGo
Hele mooie trekker! Veel plezier ermee!
+2
PieterA
@JiGo Ja, bedankt! Heb jij al wat anders? De nieuwe trekkers van dit type zijn in de aanbieding. Zolang de voorraad strekt.
+2
JiGo
@PieterA nee nog niet. Vrijdag komt de 6190 de 620 vervangen. Maar ben er voor mijn gevoel nog niet over uit wat ik moet. Ik vind de 620 ook heel erg fijn en die staat er straks weer piekfijn bij. 😅
PieterA
@JiGo Hoeveel urenbheeft de 620 en Hoeveel de 6190?
JiGo
@PieterA de 620 heeft er nu 9200 en de 6190 net 4000
PieterA
@JiGo 5200 uur verschil. Als je 45.000 toe moet betalen zou ik het doen. Als je veel over de weg moet is een Deutz-Fahr met een nieuwere voorasconstructie beter. Die veert nog net even wat lekkerder. Vraag maar aan @bikkertie .
PieterA
@arjanvw Die hele soepele 800/65R32 Michelin van mij komen te koop. Misschien vandaag al; Misschien over een paar maanden. Dat ligt er even aan of we ze dit voorjaar nog nodig hebben. Ze zitten nu op een New-Holland TM 135, maar hebben een verwisselbaar hart.

(klik om te vergroten)

De slechtste plek

(klik om te vergroten)

New-Holland velg

(klik om te vergroten)

(klik om te vergroten)

Nog wel mooi rond
+1
MulderDeutz1
@PieterA Ik zoek precies zo’n setje voor onder mijn mesttank. Hoeft nu niet, dit seizoen red ik nog denk ik. Die van mij zijn een tandje slechter, je mag me wel in gedachten houden 👍🏻
PieterA
@MulderDeutz1 Je hoort me wel!
Fendt926Driver
@PieterA zoek je er vervanging voor??

(klik om te vergroten)

Staan bij jou in de buurt

(klik om te vergroten)

PieterA
@Fendt926Driver Nee, ik wil er juist vanaf. Ik heb nu 900/50R42 ter vervanging gekocht
+1
bikkertie
Mooie trekker, succes met deze aanwinst. Trekker zal wel een stukje stiller zijn dan de 6190! Ook de vooras vering gaat je bevallen
PieterA
@bikkertie En de I-monitor met GPS?
+3
bikkertie
@PieterA ja top! Scherm van de 6185 is ook nieuwer dan een 6190. Deze is een stuk sneller en uitgebreider in de gps functies. Heb jij al 4g op deze ontvanger?

Ik gebruik het scherm voor alles. Het gps scherm ben je vaak helemaal niet nodig en heb handige functies aan knoppen toegewezen. De gps kaart gaat ook automatisch inkleuren wanneer de bemester zakt

(klik om te vergroten)

+1
PieterA
@bikkertie Wij hebben de update naar 4G er bij gekocht. Die zit er nu nog niet op.

Lijkt goed.

Ik heb nog geen ervaring met Agrosky en ook niet met een I-monitor. Hopelijk volgende week eens tijd om me er in te verdiepen.
+1
deutzieee
@PieterA dat scherm wen je heel snel aan, zeker als je er tijdje mee werkt. Wij hebben voor elke machine een mapje, en als je die dan aanklikt staan alle oliestromen en cruisecontrols net zoals jij het ingesteld heb.
PieterA
@deutzieee Dat lijkt me wel handig👌
PieterA
@deutzieee Waar zit dat mapje? Ik ben er mee bezig, maar kan het niet per werktuig opslaan volgens mij. Ik kies links eerst trekkertje en dan rechtsonder het sleuteltje. Zit het daar? En dan? Heb je er ook een usb-stick bij nodig?
deutzieee
@PieterA bij dat trekkertje inderdaad dan het sleuteltje. Dan moet je een mapje maken. Mapje selecteren. Dan kan je dingen aanpassen. Daarna kan je weer terug gaan naar die mappen en dan op opslaan klikken
PieterA
@deutzieee 👍😀Ik ga zo weer even in de trekker zitten.
PieterA
@bikkertie Heb je er ook camera's op? Ik denk niet dat die er bij ons op zitten.
+1
bikkertie
@PieterA ja klopt, zitten op de werktuigen. Kost even tijd voordat je alles door hebt , maar dan werkt het wel super
+1
JD 6110
Mooie machine en vol opties. Keurig. Veel plezier in toekomst met deze trekker 😁
+1
DANOONTJE POWERR
Mooie trekker Pieter, veel plezier ermee.
+2
Herminator
Prachtige trekker! heel compleet en heerlijk om mee te werken. heb er zelf eentje met herderarm en doet het fantastisch. heel veel succes met de nieuwe aanwinst.

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 6185 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!