Zo kom je onderweg nog wel eens wat apparts tegen.Ik ben niet zo thuis in deze types, dus wiebhet weet mag het zeggen

Wie weet het type

+5
stryder
Zo kom je onderweg nog wel eens wat apparts tegen.
Ik ben niet zo thuis in deze types, dus wiebhet weet mag het zeggen

Reacties

+1
tractorquintentje
Ik denk dat het een hydro 100 is.
SJB533
tractorquintentje
@SJB533 Dat kun je toch niet zien op deze foto volgens mij? 😉 Rechts is de TA volgens mij, die heeft een Hydro 100 ook gewoon. En boven stuur is de handgas.
SJB533
@tractorquintentje
TA zit links, en ik twijfel of die op een hydrostaat zit. Heeft namelijk geen meerwaarde. Poken zie je met goed inzoomen wel.
+1
John k
@tractorquintentje hydro heeft maar 1 pook rechts, een hoog laag . Links zit niet de TA maar de rij hendel voor vooruit en achteruit
+1
ford7700man
Lijkt wel n Amerikaanse trekker met Franse cabine
SJB533
@ford7700man
Dat is het.
+1
stijn-de-bock
@ford7700man dat is het ook,9 of 1066 denk ik
stryder
@ford7700man komt uit frankrijken het is een turbo motor, meer weet ik niet
1046
Of een 1466
+1
kramer
Een 766 kan ook nog.

(klik om te vergroten)

+1
cyrus-van-gelder
@kramer hier staat wel een type aanduiding op.
  • 👍🏻👍🏻👍🏻mooie foto trouwens.

stryder
@kramer volgens mij hebben een 766 en 966 geen turbo origineel
kramer
Quote Reactie van @stryder:
geen turbo origineel
Dat klopt, maar gebeurt achteraf wel.
stryder
@kramer de trekker van mijn foto heeft een originele turbo zoals ik het kon zien
kramer
@stryder Het ging er mij om, ze gaven een opsomming wat het allemaal eventueel kon zijn vandaar die aanvulling, 1566 kan ook nog, al hebben de meeste een black stripe.
+2
stryder
@kramer jaa inderdaad, helemaal duidelijk. Ik zal de eigenaar wel even een keer vragen wat het voor type is
SJB533
@kramer
666 en 766 zijn nooit geleverd door IH France. Vanaf de 966 werd er geleverd.
+1
kramer
@SJB533 Een 766 rijd hier wel, zal wel USA import zijn, het type is niet te zien, maar is wel een 766.

(klik om te vergroten)

+1
SJB533
@kramer
Gaat mij voornamelijk om de combinatie van een 66'er met een Timmerman cabine. Deze lijkt mij door IH France naar Europa gehaald en dientengevolge is het een 1066, 1466 of 1566. (966 kan niet vanwege de originele Turbo)

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International Harvester ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!