Deutz-Fahr Agrotron 85
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron 85 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Zo licht als mogelijk afgesteld. De sleepslangbemester stond op het land, maar kon niet beginnen omdat de grond te hard was.
Deze combinatie stond in de schuur, dus direct gepakt en voor het sleepslangen uit nog gauw losmaken die grond.
Ik kon maximaal een km of 15 per uur rijden, maar bleef de sleepslang goed voor.
Ik hoopte dat een schijveneg de grond beter zou egaliseren. Ook kon je toen inschrijven voor een loting voor subsidie op een schijveneg. Voor de subsidie zijn we niet ingeloot en het vlak wegleggen viel ook nog niet alles mee, dus de schijveneg is er nog niet gekomen. Misschien in de toekomst nog eens.
Als we de 85 niet meer op z'n smalle banden nodig hebben gooien we in het najaar de 600's er wel eens aan. Dan kun je bij mooi weer lekker een beetje doorpakken als je een trekker meer hebt.
Reacties
De banden zijn afkomstig van de MF 6160 die we hiervoor hadden; die was ondanks zijn mindere pk's (MF 95 t.o.v. Deutz 106) en hetzelfde gewicht (4.800 kg) toch meer mans voor een kieper. (Vooral vanwege zijn lagere topsnelheid (MF 38 't.o.v. Deutz 44)).
(klik om te vergroten)