Deutz-Fahr Agrotron M 410
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron M 410 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Load sensing?
JA? dan wordt dit een trekker die als een warme broodjes gaan!
weg met de stomme K gewoon M rijden!
Wat zal die wegen Rob? 5,2 ton?
Load sensing zal die vast wel hebben, weet ik niet zeker...
Kan jij lezen?
4-Zylinder DEUTZ Common-Rail-Motoren (DCR) mit DPC und
Vierventil-Technik...
Beide Traktoren sind mit der neuen Komfort-Armlehne ausgestattet; in der Profiline-
Ausstattung verfügen sie über das Power S-Bedienmanagement. Serienmäßig verfügen die
neuen Modelle über alle bekannten Agrotron-Vorteile: Freisichtkonzept, Großraum-
Panoramakabine, vier Zapfwellengeschwindigkeiten und 4-fach Lastschaltgetriebe mit 24/24
bzw. 40/40 Gängen. Die maximale Reifengröße für die Hinterachse beträgt 580/70R38.
@Rob, hoe zit het nou met de M630 en de XL??
De Agrotron TTV410 komt er ook aan las ik, heeft de vario-bak van een Fendt 300-serie ofzo las ik op een duits forum...??
@Rob, dat kan ook... wordt wel een K vario las ik En das bekend hoor van de TTV 630... zelfde als CNH(T7070, CVT225)
kan toch ook een M 420 zijn, want tegen woordig is het niet meer zo leesbaar sins dat ze een grijs dak hebben gekregen en die foto komt van landbouwmecanisatie
maar.... waarom kan ik m nog niet vinden bij Merken/type??? deze foto staat al wel in de goede catagorie????
Jij ook effe grondig lezen èh
Deutz; De hele familie kan mee, bijna alles is glas..
Weet niet wat ik echt mooier vind.. Maar vind deze serie niet lelijk
Nh heeft toch ook nog 4 cilinder 140 pk trekkers
Ikn heb al eens eerder gezegd.. 4 toerige aftakas..absolute must..Claas maakt schudders die aangedreven moeten worden op 1000..vervolgens gaan ze trekkers verkopen (axos) waarbij je MOET kiezen uit een 750 of 1000..540 is standaard, 1000 E is niet eens leverbaar...dan ben je toch goed bij je hoofd??
de M moet wel heel slecht zijn om dat niet te winnen......
1. de airco unit zit precies in het zicht, om bijvoorbeeld de afvoer van de aardappelrooier te zien.
2. 3 in plaats van 4 powershift trappen. achteruit geen.
3. de steek van de achterwielen is anders dan bij de M uitwisselen (wat akkerbouwers veel doen) is dus niet mogelijk.
4. de cabine is toch wel erg krap vergeleken bij een M
5. bij een vieze achterruit maakt de ruiterwisser een teklein oppervlakschoon.
Heb je als boer geen last van deze dingen? Lang leve de K
1. Dat van die airco-unit in het zicht van een aardappelrooier is waar , staat wel tegenover dat de airco van een K krachtiger is dan van een M en dat de K verkrijgbaar is met automatische klimaatregeling.
2. Dat van die powershift trappen is ook waar , maar is in de praktijk geen bezwaar want de versnellingsbak is perfect afgestemd en de trappen zijn niet te groot. Bovendien rij je met een M ook niet vaak in de eerste of tweede versnelling weg. Meestal rij je dan ook in de derde versnelling weg. Bovendien zit de schakelhandle bij de M verder weg dan bij de K en voor mijn gevoel schakelt een K soepeler.Ook is het elektronisch koppelingsknopje op de pook ideaal en heb je de voetkoppeling niet meer nodig.Dit had de K ook als eerste bij Deutz-Fahr.
3.De steek is inderdaad anders maar dat was bij de oude Agrotron serie ook al zo , de Agrotron 85 - 90 -100 - 105 MK2/MK3 hadden immers al dezelfde achterbrug.
4. De cabine is krapper dan bij de M maar voldoende plaats voor bestuurder en een ruime instap , nog altijd beter dan bij veel andere merken.
5. Tja die ruitewisser kun je eigenlijk geen ruitewisser noemen.
6. Tja die K is echt een mooie makkelijke compacte boeren traktor en in Profiline uitvoering ook nog eens erg luxe. Maar op de Agrotron L na (Same) zijn alle Agrotrons mooie trekkers!
We hebben dus allebei gelijk!