De nieuwe Deutz-Fahr Agrotron M410 (143pk). Foto is geplaatst door Deutz-Power op 11-08-2009 om 18:27:17, met 74 reacties.

Deutz-Fahr Agrotron M 410

Deutz-Power
De nieuwe Deutz-Fahr Agrotron M410 (143pk)

Reacties

sissens
Ik wouw al zegge hey dies kort 😃 maar dies best mooi en lief
superluc
Pas mooi bij di merlo,s
fendt308ls
Op de kleine foto dacht ik al wat een kort ding maar als het een M410 is zal er wel een viercilinder in zitten 😛
Superluc dat zijn geen merlo's da zijn deutz fahr verijkers denk ik
Deutz-Power
Is idd een 4-cilinder, de M410 heeft 143pk en de M420 158pk
RobDeutz104
Wel een snoepie!
sebas deutz150
Maar hij is eigenlijk niet korte als een M600 ofzo is dit de zelfde motor als is K alleen is M vorm ??
landbouw
Wel handig trekkertje en veel feller als zo' K met laag dak
RobDeutz104
Hij is een heel stuk korter als de M610 en heeft andere motor als de K
RobDeutz104
22.8 cm korter als de M6 pitter
Fendt615LSA
Profi line?
Load sensing?

JA? dan wordt dit een trekker die als een warme broodjes gaan!

weg met de stomme K gewoon M rijden!
Deutz-Power
Ze hebben het wel lang geheim kunnen houden als er al een type rondrijd...
Wat zal die wegen Rob? 5,2 ton?
Deutz-Power
Ja, leverbaar emt Profiline...
Load sensing zal die vast wel hebben, weet ik niet zeker...
Valtra-Fordpower
Ik, trekker-sjonnie en Fendt615LSA hebben dit object verplaatst van Tractoren Deutz-Fahr Agrotron M (Poseren) naar Tractoren Deutz-Fahr Agrotron M410 (Poseren)
sebas deutz150
Ik denk het niet zowieso is het geen profiline uitvoeren oke toch een stuk korte dan ik dacht mooi current voor de 411/415 is dat wel de zelfde motor
sebas deutz150
Met welke 6 cilnders komen deze overeen ?
Deutz-Power
@Sebas Alles fout!!!

Kan jij lezen?
4-Zylinder DEUTZ Common-Rail-Motoren (DCR) mit DPC und
Vierventil-Technik...
Beide Traktoren sind mit der neuen Komfort-Armlehne ausgestattet; in der Profiline-
Ausstattung verfügen sie über das Power S-Bedienmanagement. Serienmäßig verfügen die
neuen Modelle über alle bekannten Agrotron-Vorteile: Freisichtkonzept, Großraum-
Panoramakabine, vier Zapfwellengeschwindigkeiten und 4-fach Lastschaltgetriebe mit 24/24
bzw. 40/40 Gängen. Die maximale Reifengröße für die Hinterachse beträgt 580/70R38.
Fendt615LSA
Waar haal je die info vandaan?
jordyttv1145
Ziet er leuk uit. ben benieuwd hoe het rijd!
sebas deutz150
Nein ich meine wie schwer die achterbrug is und mit welche 6 cilinder das geleich ist verstehst du ?
RobDeutz104
M610 tot M620
sebas deutz150
Oke ff nog een vraag is 143,158 pk motor of aftekas vermogen ? en is zag net in een film dat de ttv 630 ronde boven lichten en dat type toch ?
Deutz-Power
Volgens mij is het helemaal hetzelfde alleen 2 cilinders minder... Het heeft denk ik ook niet echt veel moeite gekost deze trekker te ontwikkelen...

@Rob, hoe zit het nou met de M630 en de XL??
De Agrotron TTV410 komt er ook aan las ik, heeft de vario-bak van een Fendt 300-serie ofzo las ik op een duits forum...??
RobDeutz104
Volgens mij een same bak zoals in de agroplusttv, maar dan zwaarder gebouwd
RobDeutz104
TTV 630 heeft heel ander dak dan de andere agrotronnen
Deutz-Power
@Sebas, dat is eht max. motor vermogen...
@Rob, dat kan ook... wordt wel een K vario las ik 😃 En das bekend hoor van de TTV 630... zelfde als CNH(T7070, CVT225)
ekenhorsie
Mooi ding
Deutz_Driver
M 630 is er geen sprake van, maar van XL wel
Deutz_Driver
En hoe weet je nu dat dat een M 410 is
kan toch ook een M 420 zijn, want tegen woordig is het niet meer zo leesbaar sins dat ze een grijs dak hebben gekregen en die foto komt van landbouwmecanisatie
Deutz-Power
Ik meende met een beetje inzoomen M410 te zien staan...
Fendt615LSA
Lekker belangrijk! M410 of M420.

maar.... waarom kan ik m nog niet vinden bij Merken/type??? deze foto staat al wel in de goede catagorie????
Deutz-Power
@Fendt615LSA... Kijk we zijn niet allemaal even slim... De meeste hebben het wel over Deutz, maar het is Deutz-Fahr!! Kijk maar eens in die map...
RobDeutz104
Das ist klar! das ist Deutz fahr!
Fendt615LSA
@ Deutz-Power... Kijk we zijn niet allemaal even blind. maar bij Deutz-Fahr staat hij niet. de M6.. staan er wel! maar de M4.. niet.
Deutz-Power
Dan moet die nog officieel geaccepteerd worden volgens mij door één van de mods...
Malf
Agrotron TTV 630 heeft zf-steyr smatic bak, en dit is niet dezelfde als T7070 & Puma CVX 225! De agrotron TTV630 heeft ander dak indien je hem besteld met i-monitor & xenon verlichting...
Fendt615LSA
@ Malf eerst ff lezen! dit is een nieuwe van Deutz-Fahr. De nieuwe kleine(re) M!
Malf
@Fendt615LSA ik had dit al door hoor, maar ik reageer op Deutz-Power (En das bekend hoor van de TTV 630... zelfde als CNH(T7070, CVT225)) en Robdeutz(TTV 630 heeft heel ander dak dan de andere agrotronnen)
Jij ook effe grondig lezen èh 😛
RobDeutz104
Mijn duits is niet supergoed!
Deutz-Power
@Malf, wel dezelfde toch maar dan een aangepaste..?
Malf
T7000 autocommand en Puma cvx'n hebben een door cnh zelf ontwikkelde vario transmissie ingebouwd.
huub
Nu nog een CVT'tje d'r in en er is een nieuw groen monstertje geboren..Mannen uit Marktoberdorf, maak je borst maar nat!
Siebenga
Ga toch weg joh
huub
Fendt; kleine cabine, slecht zicht

Deutz; De hele familie kan mee, bijna alles is glas..
Siebenga
Dikke hijg cabine waar de airco het maar niet koud krijgt.. Ga je zeker met ze allen te carbid schieten aan de uitlaat te zien 😛
Siebenga
tractorfan.nl/picture/254580/

Weet niet wat ik echt mooier vind.. Maar vind deze serie niet lelijk 😉

Nh heeft toch ook nog 4 cilinder 140 pk trekkers
huub
Ik neem aan dat deutz het bekende airco probleem wel opgelost heeft..

Ikn heb al eens eerder gezegd.. 4 toerige aftakas..absolute must..Claas maakt schudders die aangedreven moeten worden op 1000..vervolgens gaan ze trekkers verkopen (axos) waarbij je MOET kiezen uit een 750 of 1000..540 is standaard, 1000 E is niet eens leverbaar...dan ben je toch goed bij je hoofd??
Siebenga
Nh heeft ook geen 1000E.. Denk dat het machine deel los staat bij de trekkers... zoals bij zo vele
huub
Is niet echt logisch..als je machines maakt die niet matchen met je trekkers..
Siebenga
Denk dat het ook wel zo zit dat als het machine deel failliet gaat de tractoren gewoon door kan gaan en als de tractoren ook failliet gaan de hakselaars ook gewoon geproduceerd blijven worden
huub
Waarschijnlijk wel..
MaartenMandemaker
MF en Same hebben al wel 20 jaar 4 aftakastoerentallen. ik vind het ideaal.
huub
Precies..zelfs met het zwaarste werk..hier staat ie met maaien standaard op de 1000E scheelt zoveel in geluid en brandstof..
Siebenga
Brandstof zal dan inderdaad wel de allergrootste plus zijn
Fendt615LSA
Ik ben nu al benieuwd naar een vergelijkings test tussen de grote K en kleine M!

de M moet wel heel slecht zijn om dat niet te winnen......
Fendt615LSA
@Malf: zijn er al foto's van dat 630 dak? of is dat het zelfde als de X?
Deutz-Power
Ik denk dat deze moeilijk te vergelijken is met een K430 ofzo...
huub
Dit is wel iets meer trekker als een K..
Malf
Fendt615LSA
Dankje. had ik nog niet gezien. idd heel mooi.
Fendt615LSA
Staat nu ook bij merken/type...
Pieter-JanA
Waar is die foto getrokken?
George
Ik vind dat jullie wel erg negatief doen over de K , K'tjes zijn toch mooie en wendbare luxe boerentrekkers . Ik heb een K 610 Profiline en is een fantastische trekker. Climate control , loadsensing , powercom bediening en elektrische ventielen ,Kopakkermanagement het zit er allemaal op!
RobDeutz104
Als je er eenmaal mee rijd, wen ik er ook wel aan, maar als je ook de andere agrotronnen er tussen heb zitten, is het even moeilijker
RobDeutz104
M615 und M625
George
Een K schakelt in ieder geval beter dan een M , die heeft de pook wat ver wegzitten en ook climate control is niet leverbaar in een M. Bijrijderszitje is ook netter afgewerkt in een K. Kleinigheidjes maar wel in het voordeel van de K.
Fendt615LSA
@ George: voor een akkerbouwer zijn de grootste nadelen van een K:

1. de airco unit zit precies in het zicht, om bijvoorbeeld de afvoer van de aardappelrooier te zien.

2. 3 in plaats van 4 powershift trappen. achteruit geen.

3. de steek van de achterwielen is anders dan bij de M uitwisselen (wat akkerbouwers veel doen) is dus niet mogelijk.

4. de cabine is toch wel erg krap vergeleken bij een M

5. bij een vieze achterruit maakt de ruiterwisser een teklein oppervlakschoon.

Heb je als boer geen last van deze dingen? Lang leve de K
Fendt615LSA
Sorry hoor... 😃 😃
George
@ Fendt615LSA. Tja even een reactie :
1. Dat van die airco-unit in het zicht van een aardappelrooier is waar , staat wel tegenover dat de airco van een K krachtiger is dan van een M en dat de K verkrijgbaar is met automatische klimaatregeling.

2. Dat van die powershift trappen is ook waar , maar is in de praktijk geen bezwaar want de versnellingsbak is perfect afgestemd en de trappen zijn niet te groot. Bovendien rij je met een M ook niet vaak in de eerste of tweede versnelling weg. Meestal rij je dan ook in de derde versnelling weg. Bovendien zit de schakelhandle bij de M verder weg dan bij de K en voor mijn gevoel schakelt een K soepeler.Ook is het elektronisch koppelingsknopje op de pook ideaal en heb je de voetkoppeling niet meer nodig.Dit had de K ook als eerste bij Deutz-Fahr.

3.De steek is inderdaad anders maar dat was bij de oude Agrotron serie ook al zo , de Agrotron 85 - 90 -100 - 105 MK2/MK3 hadden immers al dezelfde achterbrug.

4. De cabine is krapper dan bij de M maar voldoende plaats voor bestuurder en een ruime instap , nog altijd beter dan bij veel andere merken.

5. Tja die ruitewisser kun je eigenlijk geen ruitewisser noemen. 😄
6. Tja die K is echt een mooie makkelijke compacte boeren traktor en in Profiline uitvoering ook nog eens erg luxe. Maar op de Agrotron L na (Same) zijn alle Agrotrons mooie trekkers!
Fendt615LSA
Mooie reactie!
😃
We hebben dus allebei gelijk!
😃
mfcase
Ik, mfcase en marcoMFFAN hebben dit object verplaatst van Tractoren Deutz-Fahr Agrotron M410 (Poseren) naar Tractoren Deutz-Fahr Agrotron M 410 (Poseren)
steyrlanzboy
Mooi

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr Agrotron M 410 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!