Foto van een International 745 XL, bezig met poseren. Foto is geplaatst door IHC-MM op 08-09-2009 om 18:25:03, met 29 reacties.

International 745 XL

IHC-MM
Foto van een International 745 XL, bezig met poseren

Reacties

kubota-man
Opschroeven denk gaat mooi jo 😃 (ervaring)
Kosak
Stel ja niks voor
egesink
Onderste linker schroefje heel iets uitdraaien scheelt al te veel.. 😃
kubota-man
Ja simpel
is al weer een poosje geleden dak heb gedaan haha
Kosak
Ja dan heb je m voor n kwart opgeschroefd
Baltus_steyr
Hoeveel toeren draait ie nu dan? kzou maar oppassen, kzou het eerst aan een ervaren persoon vragen of monteur die er verstand van heeft. Het kan op lange duur kapot lopen, of deze kunnen er wel tegen kzou het niet weten, maar vragen zou nie dom zijn.
Gewoon terug stellen in toeren, dan gebeurd der niet veel
IHC-MM
Sorry voor het 3x plaatsen, was een foutje van me. heb de andere twee al weer verwijderd.
en hij draait indd 2500 toeren max. maar mijn vraag is: hoe geef je hem wat meer brandstof?
Onderste schroef van de stopknop uit draaien, dan krijgt die iets meer brandstof.
egesink
Idd.. bovenste is voor toerental, daar schiet kwa vermogen niks mee op..
IHC-MM
Dus als je de onderste (linker)schroef iets uitdraaien, zodat het stophendeltje nog verder naar achteren gaat?
egesink
Juist..
staaf
Hoeveel zou t schelen, al draai je em, stel een slag rond? En is dit de enige verandering tussen types met t zelfde blok, dat t schroefie dan ff wat verder terug staat? Of zit er dan nog wat meer anders aan?
Bij een 956 en 1056 zit er verschil int luchtfilter en afstelling pomp ja, maar dat is denk ik inwendig gebeurd mss iets eerdere inspuiting enzo.. dat weet ik verder ook niet 😉
En als je hem helemaal uit schroeft moet je de toeren ook even weer goed zetten
john633
Geld dit ook voor mijn 633?? 😄
Ja, bij ons is die schroef een keer los gelopen 😛 liep die zowat 3000 toeren opeens
staaf
Hoe bedoel je dat casepowerz? Met dat toerental? En waarschijnlijk wel John, zit ook zown soort brandstofpomp op denk.
Die van de stopknop was los gelopen, zo kreeg die meer diesel en liep die ook meer toeren. idd precies dezelfde pomp 😉
staaf
K heb waar mogelijk borgmoeren erop.
Wij nu ook 😉
Kosak
Zover ik weet hebbe alle internationals zo'n gelijkwaardige pomp. al zal er wel verschil in volume zitten.

dus dan zulle ze allemaal het zelfde op te schroeve zijn.

ik weet wel dat je een cormick 423 op dezelfde manier opschroeft iig net als mijn 844 en deze foto
Sommige inters hebben een lijn pomp denk ik ? 😛 , case heeft wel andere pompen der op
interpowerrr
Inter heb gin lijnpomp.
Geen ? ja wist niet zeker
johnd-ts
Nee! doe het niet! zie wat er van je same is overgebleven! 😃

trouwens, zet er eem een foto op van je spatborden. 😄
Machineman
"idd.. bovenste is voor toerental, daar schiet kwa vermogen niks mee op.."
Dus wel!! " P[kW] = T x n / 9549
Hierbij is P het vermogen in kiloWatt [kW], T het koppel in Newton meter [Nm] en n de omwentelingssnelheid in toeren per minuut. 9549 is een dimensieloze faktor."
Dus bij hetzelfde koppel geeft meer toeren meer vermogen!!
joris ziengs
Bij onze 745 is dat linkerschroefje ook verdraait. maar dat hendeltje wil niet verder. de hendel raakt de schroef niet eens... en ik moet nog steeds een beetje meer vermogen eruit halen 😛

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de International 745 XL ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!