Valtra Valmet 6650
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Valtra Valmet 6650 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Zijn Alle NH drivers soms grote zwessers??
Dus laten we het maar bij blauw houden.. :lol:
de 6400 blijft maar doorgaan!
Overigens ben ik ook wel voor blauw, maar alleen de LICHTblauwe!
omdat ze zo slap en niet sterk zijn :?
zie ze meestal zwaarder werk doen.....
Voorbeeld:
tractorfan.nl/picture/373550/
@valtradriver: In je vakantie aan je Nederlands gewerkt? Wat een zin! Moest hem 3x overlezen voordat ik hem snapte. Deze keer toch maar een kijkje in Zedelgem genomen?
Nee nee,we zijn naar het land geweest wat CNH technisch nog enigsinds van de afgrond heeft kunnen bewaren.
@valtradriver: Ik heb al 10 jaar Nederlands, maar ik was zulke zinnen niet van jou gewend.. :lol: Welk land is dat dan?
@VFPower: Je vindt de waarheid nog steeds hard zie ik.. Ik weet 10 mensen die mijn verhalen hier kunnen bevestigen, omdat ze zelf op dat onding hebben gereden. Dus nee, het lag niet aan mij.
( niet met erik eens )
wij hebben zelf ook een kut nh een T 3010 als die een paar dagen stil gestaan heeft is die niet vooruit te branden!
die valtra's die wij hebben trekker goed door!
:papa:
Heb jij die dan, Stavenuiter?
lmbbrink.nl/images.php/?OccassionID=777#
met deze kar, vol stammetjes
lmbbrink.nl/images.php/?OccassionID=1108
Kun je lezen Erik?
"Er moest zelf een turbo opgezet worden omdat die niet trok.."
Welke mislukkeling plaatst nou de omkeer Links achter??
Laat toch joh. Heb je verloren, moet je niet over NH verder gaan.. :lol:
dat zal het weze puur jaloersie
Dat waren Volvo BM's met Valmet-stickers valtradriver. Die types zijn nog iets beter dan bovenstaande. :lol: Gelukkig maakten de sportklasses een hoop goed. Maar was je erbij in het mooie Harskaaaamp of haal je die wijsheden weer van het internet af?
in valtra zitten teminste taaie motoren.
Dus de uitslagen net even gecheckt op't net ja,ligt hun site er uit op zo?
Je in de sportklasses hebben de blauwtjes het goed gedaan maar in de standaard teleurstellend,9 Ford's en maar 1 x prijs dit in tegenstelling tot de Valmet's 6 stuks 3x prijs!
Nee de 05 serie was een compleet nieuw concept van het door Valmet overgenomen/samenwerking met VolvoBm (1979) valtra.com/Com/Commonfiles/…
In deze 05 serie zit juist geen Volvo motor maar een echte Valmet motor ( agcosisupower.com/company/history/ )
en maakte Volvo (volgens afspraak) de cabines en de versnellingsbakken voor deze serie!
Vooral de 3 cylinders zijn erg taai en werden in die tijd vaak vergeleken met de 'oude' BM boxers
Ochja, vind die sportklasses toch veel mooier om te zien..
Maar jammer dat je de 10 ton gemist heb. Gebr. van Dijk uit Otterlo flikte het weer eens om die Vario-stofzuigers achter zich te laten. Met de vlam in de pijp 4 meter verder, schitterend..
Kijk, dus toch die versnellingsbak van Volvo, daar zit het hem in natuurlijk..
Dacht altijd dat Volvo BM gewoon een andere naam kreeg, maar het is dus overgekocht door Valmet. De bosbouwtak kocht Volvo BM er dus bij? Mooie stukjes trouwens, wou dat ik 30 jaar eerder was geboren.. :lol:
Nee Valmet maakt al sinds 1951 trekkers en daar kwam Volvobm dus bij,blader hier maar eens door met Google vertaling erbij: valtra.com/Com/Commonfiles/…
De bosbouw/papierindustriemachines was een andere poot van Valmet.
Valmet was ooit een groot staatsbedrijf wat wapens,vliegtuigen,auto's,locomotieven,scheepvaart,heftrucks enz. maakte,maar wat door de jaren heen allemaal is geprivaticeerd.
Maar zo dikke vario geeft toch wel iets meer gebruikers gemak denk ik zo