
New Holland T 9.670
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland T 9.670 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
bron: www.farmweb.cz
Laatste
Reacties
@TomVB: Mooie reactie, zijn we niet van jou gewend bij blauwe trekkers. Goed dat je dat ook inziet nu.
Denk dat je blij mag zijn als je 450 op de banden overhoud. Het moet altijd meer lijken dan dat het is.
van waar haal je die altijd? is de eerste keer dat ze het doen
Nominaal is bij maximaal toerental en maximaal bij meest gunstig toerental, wanneer de motor het meeste koppel heeft waarschijnlijk.
Een Fendt 930 heeft echt 310pk op de aftakas zoals opgegeven in de folder. Hebben ze meerdere malen getest op het werk. Maleur met de brandstofpomp, is een nieuwe opgekomen en had toen 330pk op de aftakas, heeft dus minstens 380 op de motor.
Kunnen ze de 936 van nu ook al vast wel omtoveren tot de 940 als ze in NH termen gaan rekenen
JD geeft iig in Noord Amerika ook aftakas pk's op, weet niet zeker of ze dat in de EU ook doen.
een fendt 930 doet maximaal 300-310 motorpk's en gemiddeld 270motorpk's(de echte pk's).
trekker liep niet lekker omdat de pomp stuk was, daarna gaf hij 330pk op de AFTAKAS.
Kijk de folders maar na, de aftakaspk's komen overeen met het opgegeven vermogen.
Ze rekenen niet alleen het motorblok zonder poespas en computer. Het vraagt namelijk ook aardig wat vermogen om de trekker alleen al te laten lopen. Een 936 verbruikt al 2,2 bij stationair draaien, zijn zo weer een paar pk's.
onze T7070 had ook 220-230 aftakaspk's(240-250motorpk's) vanuit de fabriek,is ook meer dan in de folders staat,hangt er gewoon af welke trekker je krijgt.
als je pech hebt krijg je er 1 met minder pk's dan in de folder.
dat is allemaal computerwerk, laptop eraan en software eropzetten. Geloof niet dat er dan opeens een trekker uit zal rollen met meer pk's. Trekker krijgt zoveel diesel ingespoten, wanneer een trekker zwaar werk verricht gaat de computer niet aangeven dat er meer diesel gegeven moet worden lijkt me.
En een marge van 50pk lijkt me ook wel veel, want dat verlies je intotaal wel aan elektronica en weerstand.
Die trekker wil wel trekken, zeker nu hij iets meer vermogen heeft, doet minstens zoveel als een 936, als het niet meer is.
maar die 330 aftakas pk's dat wil ik wel eens zien zonder er iets aan gedaan te hebben?
toch nog dezelfde pomp opgezet en geen grotere?
Wanneer 310 dan het maximale zou moeten zijn, moet 270 gemiddeld zijn, om een gemiddelde te krijgen moet er ook een minimum zijn, dat zou dan 230pk op de motor moeten zijn? Maak je mij niet wijs
een echt minimun heb je niet, als je 0pk als minimum ziet heeft elke trekker het zelfde minimum.
ga maar is kijken op je uirdraaien,ze beginnen allemaal op 0pk.
dat vind ik zo irritant,van die fendtjongens die het alijd beter weten en hun fendt is het beste,....
en er uiteindelijk niks van kennen,als je het niet weet zwijg dan
je mag het natuurlijk nog altijd zeggen als je het niet weet,dan kan ik nog is een discussie voeren
vergeet je dat niet??
niet alles over een kam scheren
Lees net op internet dat een 936 330pk op de aftakas heeft.
En ik heb je toch niet op je teentjes getrapt? Mij krijg je er niet heet of koud van.
Kan zijn dat er fendt in mn account staat.
Maar wees maar niet bang dat ik Fendt heilig heb verklaard. Bevalt thuis best, maar op het werk is er nog wel eens wat, na 9000uur kom je vanalles tegen. Allemaal kleine dingetjes waardoor je wel weer stilstaat, alles kan en gaat kapot.
je hebt ze inderdaad bij alle merken en kleuren
Weet iig wel zeker dat ze in Noord Amerika bij de JD's aftakas pk's opgeven.