DX-je. Foto is geplaatst door deutzmeanspower op 09-03-2007 om 11:17:25, met 93 reacties.

Deutz-Fahr DX 4.51

deutzmeanspower
DX-je

Reacties

me
Zal die veel voor mogen doen ! .. zoiezo mooie landrol ook op achtergrond .. tevens te gruwelijke combie dit !
geert-deutz
Wat is eigenlijk het verschil tussen een deutz dx4.51 en een dx4.31???
Malf
Turbo hé
deutzmeanspower
Ja alleen dat staat net achter het aankoppelpunt van de frontlader
geert-deutz
Ooow oke wij hebben thuis een 4.31 en ik zie geen verschil maar nouw je het zegt dat kan wel kloppen ja
me
Kijk maar naar het stuk dat van de motor naar de uitlaat komt .. en dat moet je vergelijken 😉 ... heel verschil
jantje
Mooi trekkertje. op m'n werk hebben we dr ook 1. rijdt echt goed alleen soms is het raden of hij nou in z'n achteruit staat of dat hij nou is z'n transport versnelling staat.
remcod
Mooi dx-je, 4.31 is 75 pk en 4.51 82 pk met turbo
deutzmeanspower
Ja zoiets wil ik wel mee werken...
remcod
Alleen jammer dat deze geen elektronischehef heb
RobDeutz104
Of een 4.31 heeft 78 pk en een 4.51 85pk
me
Vindt ze niet lekker rijden .. en die van ons ging nog wel .. maar ook op een boel anderen gereden .. 4.51 4.31 4.11 enzv .. 6 cilinders rijden goed ! .. maar 4 cilinder werkt leuk enzv .. maar comfortabel zijn ze niet als je mij vraagt ..
remcod
4.31 is 75 geen 78 pk, en 4.51 is 82 geen 85 pk
remcod
Moet je maar is op onze 4.51 rijden, rijdt zo wat nog beter dan agrostar's
me
Ja doe ik ook echt wel .. want we werken vaak samen met een boer met een 4.51 het hij .. wij hadden 4.31 .. maar rijdt ook niet lekkker
me
En die staat op michelin's ! .. zoiezo zit ik nog liever op onze dan ..
RobDeutz104
De laatste 4.31 en 4.51 hadden wel 78 om 85pk
RobDeutz104
Schakelen soepeler als de agrostars
remcod
Mischien verkeerde banden
me
Heb je toevallig boekje naast de pc 😃 ? .. of weet je het gewoon allemaal .. heb nog niets over deutz gehoort wat jij niet weet 😛
RobDeutz104
Banden doet veel qua rijcomfort, en banden spanning
RobDeutz104
Heb ook wel boeken, maar weet ook veel, de laaste agroprima's en agroxtra's hadden pluspower, en hadden zowat allemaal 3 pk meer
me
Dat moet ik wel zeggen .. ze schakelen super .. ! .. toch vindt ik als je een kruipbak hebt dat de groepsversnellingen dicht op elkaar komen .. ( hadden wij niet ) .. is miss kwestie van wennen
remcod
Ow wis niet dat de laatste meer pk's hadden, onze heb voor de waterrem moter vermogen nominal 82.2 pk
RobDeutz104
Om hem in zijn kruip te schakelen, moet je hem toch met een beetje weerstand naar rechts bewegen, dus schakel je toch nooit mis
RobDeutz104
Vanaf 93 hadden ze allemaal meer vermogen, en stond er pluspower op de zijschermen
me
Miss schakelen deed ik ook echt niet .. maar vindt de ruimte gewoon makkelijker als je vaak in groepen schakeld .. zoals met schuifbakkie ofzo .. van zijn h naar zijn r enzv .. maarja ... ik vindt ze fijner zonder ... maar das mijn mening .. zoiezo hebben velen het nodig .. onze was van 93 .. afgeleverd dan he .. oft pluspower is geen idee
RobDeutz104
Vanuit zijn h, is alleen maar naar zijn vrij, en dan naar links en weer naar voren
me
Ja maar toch .. weet ik ook wel .. toch heb ik liever gewoon 4 ipv 5 .. vondt ik gewoon fijner .. miss wel doordat ik dat al gewend was .. een voordeel .. zo'n deutz .. laat je nooit .. maar dan ook echt nooit in de steek
RobDeutz104
Die 4.31 van jullie was geen pluspower, had nog de oudere cabine
remcod
Ow ik dag meteen naar links
me
Kan wel .. hijs begin 93 geleverd ..
RobDeutz104
Had effe gekeken bij je foto's
me
En vondt je het wat ? .. hij was nog wel netjes .. en weinig gedaan .. net te weinig voor het mooie ..
RobDeutz104
Vond het altijd fijne trekkers, en nog steeds
me
Oke .. tsja ik niet zo .. miss ligt t aan de banden .. de originele stoel zat er ook nog in .. lucht is stuk beter .. maar hij liet ons niet in de steek .. en deed het altijd goed .. de rest is niet intressant voor je denk ik 😃 .. je bent niet zo van de jd's en inter's of wel ?
RobDeutz104
Heb altijd interesse in alle merken
me
Oke .. tsja .. miss had de deutz nog wel kunnen blijven ook achteraf gezien .. maar ga hem nu ook mooi niet meer terughalen 😉 ..
AVA
Ik vond het juist super mooi alle groepen in 1 hendel, kruiphelemaal rechtsachterin echt perfect gewoon, bij die nieuwere moet je elke keer een apart hendel omzetten
me
Dat is idd ook wel weer .. ook oudere hebben aparte kruiphendel .. dat het in een pook zit is wel mooi gedaan .. dat klopt .. onze inter het t ook .. maar ik gebruikt t ook echt nooit ..
AVA
Mee maar jullie zijn veehouder!!!!
me
Daarom .. doe ik ook neits mee .. akkerbouwers kunnen niet zonder geloof ik
AVA
Wij niet ieder geval 😃 we wilden eigenlijk de 4.17 inruilen voor eentje met kruip maar we wachten nog maar eventjes
me
Oke .. 4.17 ziet er ook wel grappig uit .. maar het al heel wat uurtjes als ik zo begrepen had of niet ? . .en zoek je dan iets nieuws .. iets zwaarders ? .. of gewoon een vergelijkbare
remcod
Wij hebben bijna op alle trekkers kruip maar gebruiken het bijna nooit
AVA
4,17 heeft 2500 uur dacht ik, ja agrotron 90/ K90 misschien volgend jaar zijn echt ideale trekkers met de hoge zit en het goede zicht
me
Zo k-tje .. is idd wel leuke trekker ja !
AVA
Ja alleen zijn we niet helemaal waus van die versnellingsbak, t wordt tijd dat er een vario in gemonteerd wordt......... dat is gewoon af
remcod
Gister was ik bij iemand op het erf stond ook k120 profiline egt supper
AVA
Ja echt leuke trekkers inderdaad
RobDeutz104
Ja vond het ook ideaal die bak, nu heb je een aparte kruiphendel
RobDeutz104
Klant van ons heeft een 110 profiline gekocht, met alles erop en eraan, schitterende trekker, ze waren eigenlijk heel ver met een mf, hu naar de importeur en rijden met zo'n ding, maar viel zo tegen, toen zijn ze gelijk naar sieberg gereden en met een k110 profiline gereden, en gelijk gekocht
casecs110
Mooi werkmet die deutz der voor
MaartenMandemaker
Toch liever een mf met 6 traps bak dan deutz met schakelpook en 3 traps, maarja
RobDeutz104
Dat dachten hun ook, totdat ze met zo'n 6 traps apparaat gereden hadden,
deutzmeanspower
Mij mailbox word ff gebombardeerd... maar idd wel fijne trekkers.. wij hebben ook kruip op bijde trekkers alleen de 7206 heeft wel een kruip maar geen superkruip achteruit
deutzmeanspower
En ja MF een DF kun je natuurlijk ook niet echt vergelijken he 😉
AVA
En reden ze al deutz rob???
RobDeutz104
Nee reden geen deutz, hadden van het najaar onze k gezien, en waren er wel gek van, maar toen gingen ze toch voor mf, totdat ze ermee gereden hadden!
AVA
Dat zijn berichten, is jantje ook weer blij 😃 of heeft die er niks mee te maken
MaartenMandemaker
Die 6 traps rijd super, daar ligt het niet aan. zal deutz wel een inkopprijsje hebben neergelegd denk ik.
AVA
Haha profiline betaal je wel flink geld voor hoor, en die man heeft alles erop en eraan gekocht zegt rob
MaartenMandemaker
Ok kan wel, maar ik vind een k niet echt vergelijkbaar met een mf 6400 serie. en als je overstapt op een ander merk krijg je soms wel een heel scherp aanbod.
AVA
Een K profiline is luxer als een mf 6400 alleen heeft de k een vrij karige versnellingsbak
MaartenMandemaker
Mag jij mij vertellen wat een profiline meer heeft dan een 6400.
AVA
Kopakkermanagemant, ecc, etc
MaartenMandemaker
Heeft een 6400 ook
AVA
Kopakkermanagment?? weet je het wel zeker
MaartenMandemaker
En of. zit in de datatronicIII
AVA
Oke dan heb ik niks gezegd 😃
RobDeutz104
Die deutz was trouwens duurder als die mf! alleen vonden ze het echt gewoon niks, en het waren echt geen deutz mensen!
MaartenMandemaker
Ieder z'n smaak he.
RobDeutz104
Een profiline heeft loadsensing, electrische ventielen en mede daardoor vanuit de cabine de liters en de tijd te regelen vanaf de armleuning, speedmatching,50km/h en heeft asm
MaartenMandemaker
6400 heeft 50 km/u eco,. complete iso-bus boordcomputer. luchtgeveerde cabine, gev. vooras. volautomaat.
Malf
K110 is een 6 cilinder, kan je met je 6400 nooit tegen op...
RobDeutz104
K profinline heeft 4 aftakastoerentallen( was ook doorslaggevend) complete canbus boordcomputer, luchtgeveerde cabine, geveerde vooras, ook volautomaat,
RobDeutz104
En wat voor 6 clinder, een 2012!
MaartenMandemaker
6400 ook 4 toerentallen, had de 3000 serie al. hoezo volautomaat. 3 powershifttrappen, dan houd het op.
RobDeutz104
En die zijn toch ook volautomatisch
RobDeutz104
En jij vergelijkt de duurdere serie, met de goedkopere serie van deutz, beetje appels met peren vergelijken
RobDeutz104
Dus eigenlijk moet je de 5400 serie vergelijken met de K
MaartenMandemaker
Mag jij me zeggen wat de dure serie van deutz is van 100/125 pk
RobDeutz104
Neem je toch gewoon een 120
RobDeutz104
Jij vergelijkt de iso pk's van de ferg, met de dinpk's van de deutz
MaartenMandemaker
Dan doe je toch 5 pk van de mf af. en ik vergelijk geen type's he.
RobDeutz104
Jij begint over de 6400
AVA
Mandemaker van rob win je het niet!!!!!!!!!!
AVA
De 130 profi wint de mf het al helemaal niet van
RobDeutz104
Bedankt ava!
deutzmeanspower
Die MF zal wel aardig zijn.. maar ik ga voor die deutz...!!
MaartenMandemaker
Ja de 6400 serie. een k is heeft een achterhaalde versnellingsbak, kan bij lange na niet tegen de dyna6 op.
deutzmeanspower
Kwa kwaliteit wel... maar misschien beetje verouderd maar wel goed! het is ook niet voor niks de betaalbare versie van agrotron

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Deutz-Fahr DX 4.51 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!