Fendt Accessoires
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Fendt Accessoires ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
cabine vering wat is dat ? hebbe wij neit
de oude was toch kapot
Dit is de oude:
tractorfan.nl/picture/438918/
Zie je het verschil?
Zo niet, dan hier de oplossing:
de vering was standaard mechanisch. Nu is hij pneumatisch geworden. Ivm comfortwinst en verminderen van geluid en trillingen.
@Reinhard: heb je al een site?
fendt-ombouw.tk/cabinevering_800V/
Valtrafan bij de valtra zit het hok op rubberblokken
Huh? Die veer heb je hier gekocht! Nu ga ik hem zeker terug kopen!
teller geeft maximaal 42 aan dus valt nog wel mee
rubberblokken ja maar dat versta ik niet onder vering
Vooraan onder de cabine zitten de normale rubbers , deze krijgen normaal niet zoveel klappen als op de asssen zelf
Netjes gemaakt
Neem aan dat jouw cabineveringupgrade een “passieve cabinevering” betreft,dat betekent dat de instellingen voor vering en demping zijn gebaseerd op bepaalde ontwerpgegevens.
Het uiteindelijke resultaat is altijd een compromis.
Cabinevering die voldoet op de weg hoeft niet altijd het beste te zijn op het veld.
Valtra heeft daarom jaren geleden al een systeem voor semi-actieve cabinevering ontwikkeld dat zich automatisch aanpast aan verschillende rijomstandigheden. Het systeem bestaat uit elektronisch geregelde schokdempers, een positiesensor en een regeling die is verbonden met de tractor via een CAN bus. Het systeem kan de stijfheid van de schokdemping elke 2 milliseconden dempen op basis van bewegingsgegevens van de positiesensor en informatie over de rijomstandigheden van de CAN bus. De CAN bus levert bijvoorbeeld informatie over de stand van de omkeerschakeling en over het remmen, zodat het systeem kan reageren op schokken.
Op het paneel in de cabine kan het systeem worden ingesteld op automatisch of handmatig. Het veersysteem is voorzien van luchtveren die op dezelfde hoogte blijven ongeacht de belasting.
Ja de tijd van rubbers ligt ook bij Valtra ver achter ons
Ik ben van ochtend nog ff naar Bant geweest en heb de steunen op gehaald vd donor trekker.
Deze :koopvanderwal.com/voorraad/moreinfo.php/…=
Inplaats van pas maken vd oude.
Ik bedoelde specifiek deze trekker : Niet de meest geavanceerde Valtra
Ik zag toen ik goed keek dat de onderplaat een vorm heeft, die eigenlijk alleen CNC gestuurd gesneden kan zijn. Ik had al zo'n idee dus.... Maar dan nog is de steun van de cabine zelf wel netjes
De koker is een 60/60 dikwandig met aan de zijkant 15mm strippen gelast om de boel vlot passend te maken.
zodat ik de koker er strak tussen kon lassen.
En ehu met de snijbrander ben ik ook nog wel vrij handig
Ik bedoelde meer dat je die bij die onderste plaat die holling tussen beide bouten zelf nooit had weggesneden. (en dan niet omdat je het niet zou kunnen....) Daaraan zag ik het een beetje
Ja nu lees ik het ook dat je zijn trekker bedoelde,maar maakt niet uit weten jullie i.i.g weer wat voor moois er te koop is
Op die blauwe valtra kan dat niet gelevert worden,maar met zo'n A serie moj ook gewoon alles voelen,dus lekker ouderwets raggen.
Heb overigens geen belang bij een setje, wat mot ik met die Fendt pruttel Alhoewel.. Doorverkopen aan AGCO en er patent op zetten
de andere is nieuw my parts partner.
Tja als je wat wilt kan het gemaakt worden
Voor de reparaties zekers
Geen ervaring met Valtra dus... Die zie nooit in een WP, hooguit voor het onderhoud
Die centen zijn voor de toekomst, zoals een huisje e.d.
Haha, jaja
Ja, waarheid komt soms harder aan dan je denkt
Heb je al veel verschil gemerkt? dwz. de prijs waard?
De cabine staat voor het gevoel steviger en de klappen die nog door kwamen voel je bijna niet meer
Mechanisatiebedrijf moet ook werk houden, bedenk dat wel!