International Interieur
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de International Interieur ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
dan slijt je aftakas koppeling snel, ik weet niet of dat bij deze ook zo is, maar bij onze inter kun je hem achter de stoel in zn vrij zetten. Dat is beter voor de koppeling.
dan slijt hij juist doordat er constant spanning op de koppeling staat het is beter (voor de koppeling) hem ingeschakeld te laten en in zn vrij te zetten. Naar achteren trekken is uitschakelen he, naar voren inschakelen. (bij ons dan :D)
enm die koppelinjg van de aftakas moet naar voren ja..
zo sltijt de koppeling snel
ja dat bedoelde ik dus, het wat jij naar voren trekken bedoelde, bedoelde ik naar achteren trekken
Op de kermis wel ja.
Zo zetten, dat de koppelingsplaat meedraait met het vliegwiel. Dan blijft het druklager stilstaan (die wordt niet gesmeerd, dus slijt het hardst). Ook slijt het toplagertje in het vliegwiel niet (is ook een 'droog' lager).