New Holland G 240
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland G 240 ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste
Reacties
Ik zag jullie zaterdag rijden! De G op de wagen voorop en jij met de Radium er achteraan!
ja en dit is niet de eerste keer.
En die Case pruttel is nooit kapot??
de 1056xl alleen één keer een beetje buikpijn na 5000 uur.
zeg tegen martin dat hij een SAME uit de Iron serie of uit de Titan serie moet kopen.
die nh is overgens te breed met die dubbellucht er op.
met 956xl van gerard rij de kuil net zo mooi aan als met die nh.
markwk bedoeld geen 1056 hoor... al die magnum pruttel daar...
o' zo Magnums zijn over het algemeen beter omdat er een cummins blok in ligt.
Haha! Tegenwoordig verkopen ze daar een cummins blokken terwijl dat eigenlijk een Fiat is, die amerikanen toch....
Cummins heeft geen contract of wat dan ook met fiat
cummins.com/cmi/navigationAction.do/…
Als je hele dagen de koppeling moet gebruiken hou je ook geen knie over.
Die Same´s hebben geen omkeerbak er in zitten.
En trekkers op dubbellucht zijn altijd te breed.
Of de kuilplaat is te smal.........
En bij elk merk trekker is wel wat. Of ze nu groen, blauw, rood, geel, of wat van kleur ze ook zijn.
En jordy, de Fiat Group heeft een meerderheidsbelang in Cummins en is dus gedeeltelijk eigenaar
Ben zelf wezen kijken in ('96) de fabriek, hoe ze die motoren bouwden.
Volgens kenners was dit de beste motor die Ford / New Holland heeft gebouwd tot nu toe.
Iveco Powerstar was Truck of the Year 2010 in Australie.
En wat voor merk is het dan? Ford of Nh(Fiat)?
Zuigers waren niet te zacht, maar de uitlaat temperatuur liep te hoog op. Vooral de 8870 en de 8970 hadden daar last van. En als je aan die Bosch brandstofpomp zat te draaien moet je wel donders goed opletten.
FORD
waarom zat er dan een type plaatje op de moter met levens groot IVECO ER OP ?
Welk bouwjaar was die G170?
Wat heeft Iveco verbeterd?
had dat ook niet wat met de patenten te maken ?
Met intercooler?
Zuiger pennen zijn van een G170 / 8670 ook kleiner dan van de grote broers.
De eerste 8970's (G240) kwamen nieuw uit de fabriek met 270 pk op de stomp. Maar door de emissie eisen werd dat al gauw 239 pk.
met intercooler ja .. is 2x een nieuwe moter voor gekomen in 11000 uur de G190 1x in 13000 uur
Vanaf dat de G/70 serie is uitgekomen heeft iveco/Fiat die motor verbeterd, oa andere zuigers, betere luchtinlaat, andere brandstofpomp.
@DESLAGERURRE het enige dat ik weet dat is dat de motor van G210/G240 uit taaier materiaal is gebouwd. Alle G/70 series worden ingeruild met meer dan 10 000 of meer uren, tzijn sterke beren.
Vind ik leuk!!!!!
Geen omkeerbak?
Titan 190 27+27 versnellingen
G 240 18+9 versnellingen
De same titan roest niet wat het plaatwerk is verzinkt.
Bosch hat vroeger toch een paar SAME's gehad.