Peecon Cargo
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de Peecon Cargo ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
Ijzersterk toch ??
Ontdekt dankzij het alziend oog van me
Laatste
Reacties
Een dikkere pin, goed idee, ik zal het laten weten.
Plunjerstang ook krom? Ik weet niet of dit een gedraaide pen is die er in zit(vaak kies je een nominale maat voor de as, om niet te HOEVEN draaien) maar een klein draaifoutje(klein kerfje) heeft dit al kunnen veroorzaken.
Is het gebogen of echt gebroken?
Een smeernippel is de oplossing!
VGM en joskin?? heb toch al andere verhalen gehoord!
beco , record of dezeure
ja wou ik ook zeggen maar dat rijdt bij ons niet naartschijnt zijn het toch goede wagens!
Ik bedoel de fabricage-wijze draaien met metaaldraaibank/bewerkingscentrum (hoe je dat in België?)
Een goedkopere wijze van produceren is een stuk geschilde as pakken, die al op de passing is van de gaten.
Maar als ie eerst stuk gebogen is, is het vast een simpel stuk automatenstaal, wat wel gedraaid is denk ik dan.
Wat helpt die smeernippel dan? Het hoort te draaien in de kogel.
Die platen verbinden zou al kunnen door een spanbus bij de linker te bevestigen.
Maar ik vraag me af waarom die platen van zichzelf al zouden wijken(je verhaal klopt wel hoor )