
New Holland special van nh
TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij
Heb jij ervaring met de New Holland special van nh ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!
New BROLland T8.420 already leaking oil on AGRIBEX ...... You pay less, You lose more, only one name => New Holland ...
Laatste
Reacties
Nieuw concept van NH zeker, trekker zonder peilstok. Zolang hij drupt zit er nog olie in.
das nou een automatisch smerings systeem
volgens mij is het een promotie stunt
vooras onder de achterbrug ?
Maar een lekkage mag er bij een nieuwe trekker niet zijn idd.
zeg maar gewoon eerlijk dat je het er zelf onder gegooit hebt :lol:
Bijvullen op de beurs?, en het dan niet schoonmaken?
Lijkt me niet.
Als je weet dat het risico er is, leg er dan niet zo'n spiegelende vloer onder want dan valt het alleen maar extra op...
deze foto is 100% waarheid, wie nog naar agribex gaat neem zeker een kijkje dan zul je het wel zien.
wat een heerlijke foto.
Goh vooraskeerringrikkert is ook weer eens online
Dit is geen reclame op een beurs, maar het zou me niks verbazen als een of andere fanboy van een concurrent de stop of het filter losgedraaid heeft.
wat dan wel?
lijkt me niet heel logisch
Bij jullie ook al? Dat noemen ze P.B.Staal. Pisbakkenstaal ook wel genoemd.
Maar lekt het niet dan trekt het ook niet, dat is alom bekend. :lol:
heb je gister niet onder die 6050 bij ons gekeken zeker? staat bij t putje
ga je nog lang moeten zoeken
@fiat900 das waar bij ieder merk, maar als ik Nh verkoper was stond ik omt uur bij deze trekker om de olie op te vegen!! ik zou me DOOD schame op de beurs!!!
deze T8 heeft zelft zelfs nog geen 12uur...
De mechaniekers hebben gezocht en niets gevonden vanwaar het lek kwam, en het is niet van de vooraskeerring..
Zondag zalk es op diepere inspectie gaan
Afspraak morgen op de NH stand???
ik zou hun aanhang punt es willen zien.
dat zal ook niet gewoon een aanhang bokje zijn met een pin, maar een dikke lat die onderaan de trekker trekt.
want anders gaat die Nh zen achterbrug ook ooit uitscheuren...
De JD-dealer had een zwaardere ondertrekhaak moeten voorzien.
Ik heb toen trouwens een foto geplaatst van de oplossing..
je doet net of JD iedere dag een gescheurde achterbrug heeft :s het was trouwens de eerste keer dat ik zo iets zag..
Ik ben morge de hele dag op de JD stand, groen petje
maar vraag me niet waarom...
ze hebben hem moeten binnen duwen tot op de stand
Al die TM's daar zijn fors opgedreven, nog een groter bewijs dat ze er beter tegen kunnen... ist genen trekhaak die uitscheurt, tzijn wielbouten of flenzen die breken, tis altijd wat met die geelgroene. Op de tm120 ligt de kipper op den tap, op de fiat zelfs op een brede zwaaihaak, dat hangt nog 20 cm naar achteren! Da breekt of scheurt em vanzelevens niet
Herinner je je de TM 120 van Siebenga nog?
Ja heel goed, maar die zijn achterbrug scheurde niet open he
Maar daar ging voor de rest ook bijna alles mis wat er mis kon gaan. Was wel even de eerste TM vario he!
Daar spreek ik niet over ook, tgaat em over de sterkte van de achterbrug... geen uitgescheurde dingen zoals bij geelgroen
Miss domme vraag, maar hoezo was het nou eigenlijk vario?
Je zette ehm in zen vooruit en je gaf een straal gas en er ging wat rijden..
kdacht dat je fervente JD rijder was???
Maakt mij vrij weinig uit waarmee ik moet werken maar mijn voorkeur gaat wel uit naar JD ja, hoezo?
Dat je met die TM gereden hebt
Dat heb ik niet maar ik heb er genoeg over gehoord
ha zo'n affaire
Niet alleen hun achterbrug scheurt ze
Mo da kan niet zu man
Tvoordeel is nog dat alle ander merken op tapijt staan he, da slorpt oliedruppels op
een zwaaihaak steekt altijd ver uit, bij alle merken... en waar trekt een zwaaihaak, onderin de trekker, niet aan de achterbrug!!
Guy, doe aub niet zo kinderachtig... 22jaar toch he?
Kinderachtig?? bij elke foto roep je bijna uit nothing runs like a deere, kdenk dak kik dan wa nuchter ben op dat gebied. Kvin da al wree kinderachtig om opt salon oliedruppels te gaan zoeken en die dan op internet te plaatsen, denk daar maar eens over na...
je zegt: een zwaaihaak steekt altijd ver uit, ook bij andere merken.
en net bij jd breekt het, raar he?
Ik ben helemaal NIET gaan zoeken naar olie vlekken, het is me verteld geweest dat ik daar moest gaan kijken...
Waarom zou ik het niet op internet plaatsen? De waarheid kwetst he, als er iets kapot is van John Deere of Lemken of eender welk merk plaats ik het toch ook...
Onder die 7530 waar we het over hebben zat helemaal geen zwaaihaak! 3as container aan de zwaaihak ja komt goed denk even na hé..
Er zat wel een gewoon acherbrughekje met een verwisselbare bol in... die constructie is helemaal niet gebouwd voor
3as container te trekken..
Als je ergens over mee wilt praten, informeer je dan eerst
Kijk en lees hier meer.
Haha goed maarten, de nagel op de kop!!!!
Zo hadden wij het eerst ook bij onze 8r Stijn, niks aan het handje. Hebben er tegenwoordig wel een lat aangelast naar achteren voor de besturing. Maar die ondertrekhaak opzich is niks mis mee.
Kilverbakken hingen ook in dat dumperblok, komen soms wel leuke krachten op als je de bak in een keer voltrekt. Is bij een trekker in 18.000uur nog nooit wat mee gebeurd, andere 900serie met 10000uur+ ook niet.
is maar een toonzaalmodel,zit eigelijk geen versnellingsbak in is me vertelt,daarmee dat hij wat lekt(is gewoon een lege achterbrug).
maar dan hadden ze er beter geen olie in gedaan volgens mij.
in engeland rijden er demo's rond bij grote boeren,loonwerkers en hij is pas leverbaar vanaf 2de helft,eind 2012.
daarmee dat case er met geen magnum cvx stond,omdat hij nog niet 100% af is.
En voor de rest hangt die 7530 aan een 3as containersysteem met vaste topdruk cilinder, zware krachten...
Je moet es een foto nemen van dat aanhangsysteem.
gingen op de stort ook over de 50ton totaal heen. Die dumpers ging ook meer dan 30ton op. Qua oplegdruk scheelt dat niet zo veel, zal beide 3ton zijn. Zo heel veel zwaarder is die eerste 900serie ook niet dan een 30serie.
Uiteraard is dit de trekhaak voor TT maar zo zit aanhang voor de schuitemaker er ook in.
strak plan van Case
@devermeiren belachelijk dat je de 2 foto's niet geloofd, morgen zal je het wel zien, T8.420 int midden van de Nh stand
is best te vinden zo'n combinatie met een new holland weet alleen niet wie het heeft maar is wel mogenlijk
zetor ZTS lekt ook
bij nh maken ze dat tenmiste direct sterk genoeg om een 3asser te trekken. zodat je er achteraf niet zelf hoeft aan te lassen!
omdat ze die dan weer moeilijker open krijgen
ik wel, maar de planten stonden er een beetje voor
maartendankers heeft het moeten doen bij zijn jd
awel ja maar dan moete ze dit nog eens verwijderen als de transmisie er in komt. dan moete ze er toch terug loctite opdoen en da zal te veel werk zijn
john deere had ook ne schone stand maar wel speitig dat de meeste folders int frans waren...
@guy mijn beste Guy, ten eerste de container wagen was helemaal niet verloren, de achterbrug was idd gescheurd, maar dat was de fout van de dealer die had een ander aanpik stuk moeten maken! ten tweede show mij es een foto van een Nh van 205pk max die zo een container transport doet of aan de beco 360 hangt...
ga je nog lang moeten zoeken ;-)
goed genoeg?
zo lang heeft tractorquintentje toch niet moeten zoeken
Ik zou graag eens foto's zien met geladen karren. Leeg liggen showen is nog wat anders dan geladen vrachten
3 jaar leasing 3000uren en buiten zo gaat dat bij NH.. Ram op
@tractorquintentje en ik wil hun aanhang punt wel es zien, es zien of er ne topdruk cilinder is op de Tm155 zen achterbrug.
3 jaar leasing 3000uren en buiten zo gaat dat bij NH.. Ram op
TM heeft inderdaad geen topdrukcilinder, daar moet ik je gelijk in geven
T6080daarentegen wel...
foto dat ie geladen is
Indrukwekkend
me een 7530 da gaat ook duren eer die op snelheid is met een beco 360!
trouwens we hadden het niet over hoe het vooruit ging, maar of de trekker er tegen kon! we gaan de kwestie niet verdraaien nu!
wie zegt dat da allemaal zo is me leasing? en na 3 jaar al buiten?
Daar heb je gelijk in of de trekker er tegen kon of niet, maar je mag uwen combinatie hebben ze dan
Van een NH gebruiker
@nht8040 je weet goed genoeg dat de machines vroeger 2 keer zo sterk gemaakt werden.
waarom zoude de tracteurs de dag vanvandaag ni meer sterk genoeg zijn? belasting wordt als maar groter en ik geloof dat de meeste problemen wel bij de electronica liggen
Precies of das bij een ander merk niet zo die leasings, tis een en al boerenbond bij jd!
In ulder streke rijden er veel van die combi's rond! En waarom niet als dat goed gaat!
al langzaam meer weg bij de boerenbond omdat het allemaal jd is
Nee had ik geen tijd voor
Ik heb liever niet dat je Pisbakkenstaal afkort naar P.B. PB Is een koninklijk merk uit zwitserland dat hoogwaardige kwaliteit gereedschap maakt.
haha is hier ook zo wat veel boere denken! : gene john deere want die moteurs gaan kapot
en hef armen zijn zeer licht gebouwd bij john deere stond eens in trekker bij een uren test
Das just, die zijn meer tegen de boeren of voor..
Ik rij verdomme graag mee JD,veel liever als met een NH maar daarom is JD niet beter als een NH.
Iemand als jij verdient het gewoon niet om DeereDriver te heten. Je hebt hier al tegen veel mannetjes hun schenen gereden... en dan noem jij die mannen kinderachtig?
PS: Dat verhaal van hier in Geel dat je verteld over die NH klopt voor geen hol! Jij maakt er opnieuw jouw verhaaltje van!
TF is geen plaats voor fanatiekelingen zoals jij... zeker niet als ze zich niet openstellen voor discussie, alles in het belachelijke trekken en antwoorden naast de kwestie!
Gedraag je aub naar je leeftijd, alvorens andere mannen uit te schelden voor "22-jarige", meneer de ''ervaringsdeskundige''... HUHEUHM!!
Of het nu blauw, groen, rood of eender welke kleur van de regenboog heeft.. overal komt iets aan! En al die geloofsovertuigingen van dit merk dat, en dat merk zo en zo vind ik allemaal de grootste onzin. Als je voor een bepaald merk bent dan is dat zo maar dan hoef je geen ander merk af te breken. Probeer dan tenminste je merk te promoten met de sterke punten en niet met de minpunten van anderen.
Tenslotte gaat het hier over een foto die genomen is van een nieuwe tractor die tentoon staat op een beurs waar olie onder staat. De reden waarom dat zo is is intusse gekend, en dit is gewoon een misverstand van de mensen van het blauwe merk. Het punt van deze foto is gewoon dat dit in ieder geval slechte reclame is want iedereen vat dit naar zijn mening op. Eender welk merk moet er voor zorgen dat zo'n dingen niet gebeuren, zeker niet op een landbouwbeurs waar heel België en half Nederland te vinden is.
Als dit dan wel gebeurt is dit hun eigen fout, PUNT. Ik vind het erg triest dat er na een paar reacties op een foto meteen over iets TOTAAL anders word gesproken waar NIEMAND belang bij heeft.
Ieder heeft zijn eigen mening en heeft recht van spreken maar onzin verkopen kan je beter bij een pint bier op café doen!
*show mij es een foto van een Nh van 205pk max die zo een container transport doet of aan de beco 360 hangt...
ga je nog lang moeten zoeken
Kheb maar onmiddellijk een filmpje genomen, anders zou je nog kunnen zeggen dat die NH er even voor de foto is voorgezet......
ook onder een fendt ligt weleensolie, (te veel naar mijn zin)
Als je morst tijdens het olie verversen?
haal die hand eens voor je ogen weg en kijk eens verder,
jongensjongens, wat een ellenlange onnodige discussie, meer zeg ik er niet meer over,
goedeavond.
+1 voor jou.
mag ik deze er dan ook nog even bij vermelden
Maakt in dit geval geen hol uit, techniek is t zelfde, materiaall ook
@skure + nog 1!
@StijnTheDeereDriver - heel veel
Zo heeft alles weer wat he.
Maakt in dit geval geen hol uit, techniek is t zelfde, materiaall ook
@skure nog 1!
Maar dan is het nog wel ontwikkeld door steyr! Daar heeft NH geen enkele recht om dat eigen te noemen!
Is vergelijkbaar met een NH, maar wellicht kan @hermanjohndeere ook een filmpje bezorgen van de 7030 met een volle dumper?
15000 uur he, mag de Sisu wel s een revisie hebben.
oke, en wat wil je daar mee zeggen?
@SJB533: mwoah denk dat een tiende daarvan eerder in de buurt kom
15000uur moet voor een motor geen probleem zijn
New Holland heeft tenminste nog dealers :lol:
Nog steeds +1 voor @skure, stomme gezeur over die merken altijd..
15000uur moet voor een motor geen probleem zijn
Nee dat is het ook niet, maar ik probeer er mee duidelijk te maken dat je gewoon kunt toegeven dat je 'eigen' merk ook wel eens kapot gaat.
nog 7 te gaan...
dus?
7? Denk dat 3.a4 genoeg is...
@SJB533 als die 3 / 4 maar goed vast gedraaid zijn is het goed, er zit een ring op die de kracht houd/verdeeld, trouwens VROEGER had JD problemen met loslopende bouten en er zijn oplossingen voor! Nu lopen die niet meer los, die foto is een bewijs van niet vast genoeg te draaien.
Oke dan is het goed, misschien had mijn reactie een licht spottend karakter
@StijnTheDeereDriver Heb je het nu nog nie door dat je met dit soort foto's alleen maar tegen reactie hebt, en altijd zal krijgen?? Gelijk welk merk het is op de foto, een JD, Fendt, NH, of MF! Hou deze foto's voor in je beperkte 'JD fanclub' om er daar over te discussiëren, maar hou dit van deze site genoemd tractorFAN waar alle liefhebbers van de kleinste trekker tot de grootste samen komen!
Respect...
Er is helemaal geen JD fanclub
Klaar.
Einde.
@skure
Respect +1
goed gezegd!!
njah , merkblindheid noemt men wel eens zoiets enkel het slechte van het een en het goeie van het ander zien .
Alser een slechte test van JD verschojnt is het omgekochte boel maar dan wel dit soort dingen lopen verkondigen op deze manier .
Dit hoort niet das waar gaak niet ontkennen maar het probleem word weer zo veralgemeend we hebben thuis een nieuwe NH sinds een dik jaar hij staat altijd op dezelfde plaats geparkeerd ongeveer maar ligt geen druppie hoor .
Ahja dat zijn dan de 'JD' fans je mag er fier op zijn .
@O N ik weet ook wel dat John Deere stuk gaat... en dat geef ik ook toe, check men foto's maar.
En over die omgekochte boel met die grafiekjes heb ik nog steeds gelijk, DLG maakt de mensen wat wijs, waarom vergoot men die grafiekjes, ik weet het niet, want OHJA zij zijn toch een onafhankelijke onderzoekscentrum ...
Ze moeten toch helemaal niet laten uitschijnen dat fendt 1% beter is dan een ander merk, ruikt verdacht toch?
Als de verschillen klein zijn laat men wel meer eens delen van de Yas weg de getallen staan er nog duidelijk bij ook , mocht de grafiek van fendt een andere schaal gehad hebbe had je gelijk maar dat is en was niet het geval.
En zij hebben net als taak hun resultaten weer te geven .
Mij maakt het niet uit dat zulke foto's worden geplaatst, maar als je er zo hard tegen bent, reageer dan niet! Zulke foto's vragen er juist om om reacties uit te lokken... Ook al zou dit echt zijn, dan nog so what... Je gaat me niet wijsmaken dat elke nieuwe New Holland lekt, want iedereen weet dat dat niet zo is...
Zoals al aangehaald is, de controles zijn maximaal, maar fouten maken is menselijk! Waarom die fouten dan uitvergroten? Er zal heus ooit wel een JD of Fendt uit de fabriek komen die lekt...
DIT is gewoon olie van het opblinken van de trekker!
Alle banden, zwarte plastiek: spatborden, brandstoftank.. worden met olie ingesmeerd! Die mens die dat gedaan heeft zal misschien wat gemorst hebben.
En btw, alles breekt als je het te zwaar / verkeerd belast.
je moet niet doen of je alles weet
wat breekt? die NH? neu hoor! hij is gloed NIEUW 0.0 uren gewerkt!....