Foto van een Mc-Cormick FV-265 D, bezig met poseren. Vandaag de nieuwe aanwinst opgehaald. Op de achtergrond de boomgaard waar ie zen hele leven gewerkt heeft. :P

Mc-Cormick FV-265 D

367 foto's van @IHC-power

Foto van een Mc-Cormick FV-265 D, bezig met poseren. Vandaag de nieuwe aanwinst opgehaald. Op de achtergrond de boomgaard waar ie zen hele leven gewerkt heeft. 😛

Reacties

deutz110
Leuke trekker is nog wat moois van te maken loopt hij nog goed en is hij compleet want ik zie dat de koplampen missen
IHC-power
Koplampen zijn er idd niet bij. 😄 Hebben er nooit opgestaan volgens de vorige, eerste eigenaar... Dus als je van die lampen ergens weet. 😉 Loopt niet meer goed. Heel heel veel onderdruk. Wordt dus sowieso gereviseerd. 😛 Waar halen jullie trouwens onderdelen voor de F-270?
deutz110
@IHC-power

wij hadden niet zo veel nodig aleen de slangen was een probleem maar daar is ook weer wat van andere merken de slangen die passen
SJB533
Verpaatsen naar type FV-265 V

Is dit nu een Farmall of niet, Rob
IHC-power
@deutz110 ahzo. Ja wij hebben wel motoronderdelen nodig. Zuigerveren enzo. En ook maar eens ergens de lampen zoeken. 😄

Sjoerd, volgens mij is het een Farmall, dat zegt LTR toch. Maar op de kap staat McCormick. Maar we zullen het maar bij Farmall houden. Verplaatsen dus naar Farmall FV-265 D?
caseih212
Dat zijn geen farmall's!
radium45
Ik, radium45 en SJB533 hebben dit object verplaatst van Tractoren Mc-Cormick F-265 (Poseren) naar Tractoren Mc-Cormick FV-265 D (Poseren)
a3vandiejen
Leuke trekker
deutz110
@IHC-power

moet je kijken wat voor motor deze heb misschien hebben de d serie wel een zelfde motor en dan heb je misschien de zuigerveren en de lampen zal lastig worden gelukkig is er bij de f 270 niet zo veel weg
IHC-power
@deutz110 nee deze motoren zijn helemaal anders dan de D-serie motoren. Maar intussen hebben we al originele motordelen (zuigerveren en pakkingen) gevonden. 😄 En ook lampen hebben we al op het oog.
SJB533
Zijn toch wervelkamermotoren, zoals de DD148?
IHC-power
@SJB533 Dat wel. Maar boring en slag is anders... En bij de Franse heb je ook een vacuumgestuurde pomp, wat je bij de D-serie niet hebt. 😄
SJB533
Dat van de boring en slag was mij wel duidelijk, Rob. Vacuumgestuurde pomp? Hoe werkt dat dan,neem aan dat die dus niet via de distributieriem wordt aangedreven?
deutz110
@IHC-power

ja het is beetje apart maar zou kunnen mooi dat je al wat onderdelen heb gevonden en bij somige franse trekker zit het wel het zelfde maar is het weer net anders zo als bijd e gril van de 439 en de f270 de streepjes zijn exact even groot aleen bij de franse ken je hem er uit halen en de 439 heb je een heel grote gril
IHC-power
@SJB533 de pomp wordt wel nog via de distributie aangedreven, door tandwielen. Er loopt een kleine leiding van de pomp naar het luchtfilter. De stang die je beweegt wanneer je het gaspedaal induwt, loopt niet naar de pomp maar naar het luchtfilter. Met behulp van een klep wordt dan volgens mij vacuum naar de brandstofpomp gestuurd waardoor de pomp voor het juiste toerental zorgt. 😄 Het zijn dus de toeren die vacuum geregeld worden. Hoop dat die uitleg een beetje klopt, het is ook nieuw voor me. 😛
IHC-power
@deutz110 kan nog van pas komen dat die streepjes even groot zijn! Goed dat je het zegt. Want bij deze mist er wel een streepje. 😄
deutz110
Wij keken even of het zelfde was en de streepjes waren het zelfde dus misschien is dat bij deze ook wel zo

TractorFan kan niet bestaan zonder mensen zoals jij

Heb jij ervaring met de Mc-Cormick FV-265 D ? Dan kunnen we jouw hulp goed gebruiken! Of je nu actief bijdraagt door foto's, video's, topics, technische gegevens of reacties te plaatsen, of je zorgt er middels de stemknoppen voor dat de beste inhoud naar boven borrelt.. Iedereen kan helpen om dit tot de meest fantastische fan-site te maken die er is. Lid worden is heel eenvoudig!